ocios Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Witam, problemy rozpoczęły się od strasznie mulącej przeglądarki (Firefox 50.1.0). Błąd wymieniony w tytule pojawiał się od dłuższego czasu, ale, że nie wywoływał innych widocznych problemów został zignorowany. Na prośby pozostałych użytkowników (ja korzystałem z urządzenia okazjonalnie) postanowiłem rozwiązać problem. Opisze wszystkie czynności jakie wykonałem, bo być może mają ze sobą jakiś związek, którego ja nie dostrzegam, a dla Was te informacje okażą się przydatne. Z początku nie powiązałem wyskakującego okienka z problemami przeglądarki, więc rozpocząłem od aktualizacji sterowników do karty graficznej z oficjalnej strony Nvidii. Następnie zabrałem się za aktualizacje systemu, mianowicie SP 1 i 2. System wykrył aktualizacje SP1 i nawet ją rozpoczął, ale zakończył po kilku sekundach z komunikatem "zainstalowano pomyślnie", lecz faktycznie aktualizacja nie została zainstalowana. Powtórzyłem czynność kilkukrotnie z takim samym efektem. Pobrałem, więc instalkę ręcznie ze strony microsoftu i zainstalowałem. Potem restart komputera -> system widział SP1. Podobnie postąpiłem z SP2 i ponowny restart, i tu zaczęły się komplikacje. System "nie wstał". Z żadnego poziomu nie mogłem uruchomić systemu, ostatnia znana konfiguracja, tryb awaryjny, z wierszem, nic nie ruszało. Pomógł dopiero tak zwany "hard reset". W końcu system ruszył, wykrył normalnie SP2. Przeglądarka dalej muliła, więc stwierdziłem, że spróbuję Operę i zobaczę czy rezultat będzie taki sam. Po ściągnięciu instalki nie mogłem jej uruchomić (z poziomu adm też próbowałem). Generalnie nic co pobierałem przez Firefoxa nie chciało ruszyć. Pobrałem poprzez IE i dopiero instalka ruszyła, ale Opera też strasznie muliła. Użyłem zainstalowanego programu "Odkurzacz", który usunął pliki tymczasowe, kopie zapasowe i różnego rodzaju raporty, logi (teraz uważam, że to był błąd). Nie pomogło, program odinstalowałem. Pobrałem program Avast, wykonałem skan, lecz nic nie wykrył. Odinstalowałem. Wtedy zacząłem dopiero zgłębiać temat i dotarłem do Waszego forum. Odinstalowałem program Daemon Tools, i zgodnie z instrukcją użyłem wskazanego narzędzia do usunięcia sterownika SPTD, lecz program nie wykrył żadnego. Następnie wykonałem raporty zgodnie z Waszymi instrukcjami, pliki dołączone. Nie wiem czy wszystkie te historie i problemy, które mi się przydarzyły związane są z jakimś złośliwym oprogramowaniem. Bardzo proszę o pomoc. GMER.txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 W systemie niewątpliwe były infekcje, ale aktualnie zostały tylko po nich niemałe ślady. Jeśli chodzi o przeglądarkę FireFox to trochę ją odświeżymy, może to pomoże w jej ogólnym dzianiu. Ja w raportach widzę, że system jest zaktualizowany do Service Pack 2, więc raczej tak jest, choć czas aktualizacji faktycznie jest zastanawiający (no chyba, że została pobrana wcześniej, a teraz dopiero zainstalowana). 1. Otwórz Notatnik w nim wklej:CloseProcesses:CreateRestorePoint:ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuGroupPolicy: Ograniczenia - Chrome CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1437735284&z=2d11f98a523a8823cf40d2egaz2camembc6w4o2z8b&from=wpc&uid=HitachiXHTS543232L9A300_090316FB2406LEDT5P3HX&q={searchTerms}HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1437735284&z=2d11f98a523a8823cf40d2egaz2camembc6w4o2z8b&from=wpc&uid=HitachiXHTS543232L9A300_090316FB2406LEDT5P3HXHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1437735284&z=2d11f98a523a8823cf40d2egaz2camembc6w4o2z8b&from=wpc&uid=HitachiXHTS543232L9A300_090316FB2406LEDT5P3HX&q={searchTerms}HKU\S-1-5-21-235788192-3075303823-229826334-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1437735284&z=2d11f98a523a8823cf40d2egaz2camembc6w4o2z8b&from=wpc&uid=HitachiXHTS543232L9A300_090316FB2406LEDT5P3HX&q={searchTerms}HKU\S-1-5-21-235788192-3075303823-229826334-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1437735284&z=2d11f98a523a8823cf40d2egaz2camembc6w4o2z8b&from=wpc&uid=HitachiXHTS543232L9A300_090316FB2406LEDT5P3HXHKU\S-1-5-21-235788192-3075303823-229826334-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1437735284&z=2d11f98a523a8823cf40d2egaz2camembc6w4o2z8b&from=wpc&uid=HitachiXHTS543232L9A300_090316FB2406LEDT5P3HX&q={searchTerms}SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKU\S-1-5-21-235788192-3075303823-229826334-1000 -> {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL =R1 {2381c708-437b-40af-a3fc-1f3bd1d5172d}Gt; C:\Windows\System32\drivers\{2381c708-437b-40af-a3fc-1f3bd1d5172d}Gt.sys [55824 2015-07-24] (StdLib)U0 aswVmm; Brak ImagePathS4 blbdrive; \SystemRoot\system32\drivers\blbdrive.sys [X]S3 IpInIp; system32\DRIVERS\ipinip.sys [X]S3 NwlnkFlt; system32\DRIVERS\nwlnkflt.sys [X]S3 NwlnkFwd; system32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys [X]U3 uwldrpow; \??\C:\Users\IZA\AppData\Local\Temp\uwldrpow.sys [X]HKU\S-1-5-21-235788192-3075303823-229826334-1000\...\ChromeHTML: -> Task: {05289A31-D33F-44CC-84CA-6C839D930747} - \ChronicBeats -> Brak pliku C:\Users\IZA\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo\Android (ALLPlayer Pilot).lnkEmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść FireFox: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania 3. Pobierz AdwCleaner uruchom go i kliknij szukaj, kiedy skanowanie zakończy się wydobądź z niego raport, znajduję się on w folderze C:\AdwCleaner. Raport zaprezentuj na forum. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) logi Fixlog.txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt ADWCLEANER.txt Edytowane 28 Grudnia 2016 przez Rucek Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Wyniki z AdwCleaner jadą do usunięcia, raporty wyglądają już OK. Uruchom AdwCleaner przeprowadź skanowanie, ale po nim kliknij w Oczyść. Dostarcz raport z tego działania. Podsumuj obecną sytuację. Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Więc: 1. Komunikat dotyczący błędu Defendera pokazujący się po uruchomieniu komputera, pokazuje się w dalszym ciągu. 2. Przeglądarka bez spektakularnych zmian. W między czasie intensywnie obserwowałem jak inni użytkują tego komputera i zauważyłem, że najpoważniejsze problemy zaczynają się przy odpaleniu FB, a dokładniej flashowych gier działających w przeglądarce. Jeśli są odpalone w jakieś karcie, to przeglądarka praktycznie nie nadaje się do użytku. Nawet wprowadzanie tekstu działa ze sporym opóźnieniem. AdwCleanerC0.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Problemy czysto infekcyjne załatwione, więc możemy iść dalej. 1. Komunikat dotyczący błędu Defendera pokazujący się po uruchomieniu komputera, pokazuje się w dalszym ciągu. Na razie pobór danych o stanie usługi Windows Defender w Twoim systemie. 1. Uruchom SystemLook i oknie programu wklej: :regHKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\WinDefend /s Kliknij w Look, momentalnie pojawi się okienko z raportem, przekopiujesz wtedy jego treść i wkleisz na forum. 2. Zrób też raport z Farbar Service Scanner. 2. Przeglądarka bez spektakularnych zmian. Przeinstalujemy przeglądarkę na czysto (wszystkie dane związane z przeglądarką zostaną usunięte). Upewnij się, że synchronizacja jest wyłączona: KLIK. Przez panel sterowania odinstaluj przeglądarkę Mozilla FireFox (w trakcie deinstalacji zaznaczasz wszystkie opcje dot. usunięcia danych). Otwórz Notatnik w nim wklej: DeleteKey: HKCU\Software\MozillaDeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\IZA\AppData\Local\Mozilla C:\Users\IZA\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\IZA\AppData\Roaming\Profiles C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox C:\ProgramData\Mozilla EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie dostarczaj żadnych raportów z tego działania, sprawdź jak zachowuje się przeglądarka. Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Raporty dołączone. Mam problem z edycją posta, dlatego oba umieściłem jako załącznik. Z przeglądarką postąpiłem zgodnie z instrukcją krok po kroku. Z tym, że pojawiły się małe komplikacje: 1. Podczas deinstalacji FireFoxa nie miałem możliwości wyboru czegokolwiek, proces przebiegł od początku do końca automatycznie. 2. Po przeprowadzeniu "Napraw" w FRST komputer "nie wstał" padł na ekranie "Zapraszamy" zaraz po wyborze użytkownika. Za drugim razem udało się. 3. W chwili obecnej korzystam z Opery. Czy w tych okolicznościach instalować ponownie FIrefoxa? FSS.txt SystemLook.txt Edytowane 29 Grudnia 2016 przez Rucek Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 1. Podczas deinstalacji FireFoxa nie miałem możliwości wyboru czegokolwiek, proces przebiegł od początku do końca automatycznie. Ja podałem to awaryjnie, bo nie pamiętam jak przebiega deinstalacja każdej przeglądarki (a powinienem! ) 2. Po przeprowadzeniu "Napraw" w FRST komputer "nie wstał" padł na ekranie "Zapraszamy" zaraz po wyborze użytkownika. Za drugim razem udało się. OK. 3. W chwili obecnej korzystam z Opery. Czy w tych okolicznościach instalować ponownie FIrefoxa? Jak chcesz, teraz Firefox powinien działać lepiej. Usługą Windows Defender jest kompletnie zdewastowana, praktycznie jej nie ma, więc nic dziwnego, że się nie uruchamia i zwraca błąd. Rekonstrukcja: 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend] "DisplayName"="@%ProgramFiles%\\Windows Defender\\MsMpRes.dll,-103" "ErrorControl"=dword:00000001 "ImagePath"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\ 74,00,25,00,5c,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\ 00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\ 6b,00,20,00,73,00,65,00,63,00,73,00,76,00,63,00,73,00,00,00 "Start"=dword:00000002 "Type"=dword:00000020 "Description"="@%ProgramFiles%\\Windows Defender\\MsMpRes.dll,-1176" "DependOnService"=hex(7):52,00,70,00,63,00,53,00,73,00,00,00,00,00 "ObjectName"="LocalSystem" "ServiceSidType"=dword:00000001 "RequiredPrivileges"=hex(7):53,00,65,00,49,00,6d,00,70,00,65,00,72,00,73,00,6f,\ 00,6e,00,61,00,74,00,65,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,\ 65,00,00,00,53,00,65,00,42,00,61,00,63,00,6b,00,75,00,70,00,50,00,72,00,69,\ 00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,52,00,65,00,73,00,\ 74,00,6f,00,72,00,65,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,\ 00,00,00,53,00,65,00,44,00,65,00,62,00,75,00,67,00,50,00,72,00,69,00,76,00,\ 69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,43,00,68,00,61,00,6e,00,67,\ 00,65,00,4e,00,6f,00,74,00,69,00,66,00,79,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,\ 6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,53,00,65,00,63,00,75,00,72,00,69,\ 00,74,00,79,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,\ 53,00,65,00,53,00,68,00,75,00,74,00,64,00,6f,00,77,00,6e,00,50,00,72,00,69,\ 00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,49,00,6e,00,63,00,\ 72,00,65,00,61,00,73,00,65,00,51,00,75,00,6f,00,74,00,61,00,50,00,72,00,69,\ 00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,53,00,65,00,41,00,73,00,73,00,\ 69,00,67,00,6e,00,50,00,72,00,69,00,6d,00,61,00,72,00,79,00,54,00,6f,00,6b,\ 00,65,00,6e,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,\ 00,00 "DelayedAutoStart"=dword:00000001 "FailureActions"=hex:80,51,01,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\ 00,01,00,00,00,60,ea,00,00,01,00,00,00,60,ea,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\Parameters] "ServiceDllUnloadOnStop"=dword:00000001 "ServiceDll"=hex(2):25,00,50,00,72,00,6f,00,67,00,72,00,61,00,6d,00,46,00,69,\ 00,6c,00,65,00,73,00,25,00,5c,00,57,00,69,00,6e,00,64,00,6f,00,77,00,73,00,\ 20,00,44,00,65,00,66,00,65,00,6e,00,64,00,65,00,72,00,5c,00,6d,00,70,00,73,\ 00,76,00,63,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,00,00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\Security] "Security"=hex:01,00,14,80,dc,00,00,00,e8,00,00,00,14,00,00,00,30,00,00,00,02,\ 00,1c,00,01,00,00,00,02,80,14,00,ff,01,0f,00,01,01,00,00,00,00,00,01,00,00,\ 00,00,02,00,ac,00,06,00,00,00,00,00,28,00,ff,01,0f,00,01,06,00,00,00,00,00,\ 05,50,00,00,00,b5,89,fb,38,19,84,c2,cb,5c,6c,23,6d,57,00,77,6e,c0,02,64,87,\ 00,0b,28,00,00,00,00,10,01,06,00,00,00,00,00,05,50,00,00,00,b5,89,fb,38,19,\ 84,c2,cb,5c,6c,23,6d,57,00,77,6e,c0,02,64,87,00,00,14,00,fd,01,02,00,01,01,\ 00,00,00,00,00,05,12,00,00,00,00,00,18,00,ff,01,0f,00,01,02,00,00,00,00,00,\ 05,20,00,00,00,20,02,00,00,00,00,14,00,9d,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,05,\ 04,00,00,00,00,00,14,00,9d,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,05,06,00,00,00,01,\ 01,00,00,00,00,00,05,12,00,00,00,01,01,00,00,00,00,00,05,12,00,00,00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\TriggerInfo] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\TriggerInfo\0] "Type"=dword:00000005 "Action"=dword:00000001 "GUID"=hex:e6,ca,9f,65,db,5b,a9,4d,b1,ff,ca,2a,17,8d,46,e0 Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG > z prawokliku Scal. Zresetuj system. 2. Uruchom SystemLook i oknie programu wklej: :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\WinDefend /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\Parameters /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\Security /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\TriggerInfo /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WinDefend\TriggerInfo\0 /s Kliknij w Look, momentalnie pojawi się okienko z raportem, przekopiujesz wtedy jego treść i wkleisz na forum. 3. Zrób też nowy raport z Farbar Service Scanner. 4. Sprawdź czy Windows Defender już działa. Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Co do FireFoxa to po prostu nie chciałem Ci dodać dodatkowej roboty związanej z pochopną instalacją tego programu Windows Defender: Po wykonaniu "Scal" i restartu po uruchomieniu komputera zamiast poprzedniego komunikatu wyskoczyło mi: "Nie można zainicjować aplikacji: 0x800106ba. Usługa tego programu została zatrzymana z powodu wystąpienia problemu. Aby uruchomić usługę, ponownie uruchom komputer lub wyszukaj w Pomocy i obsłudze technicznej informacje dotyczące sposobu ręcznego uruchamiania tej usługi." Pojawił się również dymek z paska zadań, że Windows Defender jest nieaktualny. Kontynuować, i przystąpić do punktu drugiego z twoich poleceń? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Kliknij: Windows + R > services.msc > odnajdź usługę Windows Defender > ustaw uruchamianie na tryb Automatyczny > Zresetuj komputer > Sprawdź rezultaty > Działa > Idziesz dalej z krokami. Nie działa > poinformuj mnie o tym. Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Windows Defender działa, nie pojawiają się żadne komunikaty. Nie mogę go jednak zaktualizować. Wchodząc poprzez centrum zabezpieczeń, w zakładce z Defenderem widnieje komunikat, że jest nieaktualny. Klikam przycisk "Aktualizuj teraz" i rusza, lecz zatrzymuje się po sekundzie. Firefox w fazie testów. Pobrałem FlashPlayera 24 żeby przetestować przeglądarkę w tych flashowych grach. Z początku nie mogłem odpalić instalki, ale potem pogrzebałem we właściwościach pliku i w zakładce ogólne był "button" odblokuj. Kliknąłem i pomogło. Teraz ją trochę pomęczę i zobaczymy. EDIT: Przeglądarka działa poprawnie. Natomiast po uruchomieniu tej facebook'owej aplikacji (HappyAcres) dzieją się cuda. Aplikacja uruchamia się w nieskończoność i strasznie muli. Dla jasności sytuacji odpaliłem ją również w Operze. Rezultat jest taki sam.Czy zatem jest to kwestia samej aplikacji czy też być może sprzętu? Systemu? (stara wersja). FSS.txt SystemLook.txt Edytowane 30 Grudnia 2016 przez Rucek Łączę posty. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Windows Defender działa, nie pojawiają się żadne komunikaty. Nie mogę go jednak zaktualizować. Wchodząc poprzez centrum zabezpieczeń, w zakładce z Defenderem widnieje komunikat, że jest nieaktualny. Klikam przycisk "Aktualizuj teraz" i rusza, lecz zatrzymuje się po sekundzie. Sama usługa została pomyślnie odbudowana, spróbuj wejść w Tryb awaryjny Windows i zmień nazwę folderu C:\Windows\SoftwareDistribution np. na C:\Windows\SoftwareDistribution.old. Sprawdź czy nastąpiła poprawa. Natomiast po uruchomieniu tej facebook'owej aplikacji (HappyAcres) dzieją się cuda. Aplikacja uruchamia się w nieskończoność i strasznie muli. Dla jasności sytuacji odpaliłem ją również w Operze. Rezultat jest taki sam. Czy zatem jest to kwestia samej aplikacji czy też być może sprzętu? Systemu? (stara wersja). To problem chyba po stronie aplikacji, a nie Twojej. Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Nie jestem w stanie uruchomić systemu w trybie awaryjnym (próbowałem kilkanaście razy). Kiedy już załaduje sterowniki,pojawia się kursor na czarnym tle i w momencie kiedy powinno się pojawić logo systemu i konta użytkowników komputer się wyłącza. W pierwszych dwóch próbach dotarł, aż do wyboru kont i po wybraniu któregoś komputer się wyłączał. Zdarzały się też bluescreeny, ale bardzo szybko znikały i nie byłem w stanie wyczytać błędu. Na pewno za każdym razem był inny. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Coś mi się wydaję, że Tryb Awaryjny również jest uszkodzony. W trybie normalnym uruchom SystemLook i w oknie programu wklej: :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot /s Kliknij w Look, momentalnie pojawi się okienko z raportem, przekopiujesz wtedy jego treść i wkleisz na forum. Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Raport SystemLook.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Przywrócimy fabryczny stan klucza SafeBoot wykorzystując gotowiec od Kasperskiego (nie mam w swojej bazie wyglądu tego klucza w Windows Vista). Widoczne tutaj problemy sugeruję obecność jakiejś infekcji w przeszłości, strzelam: Sality czy Bagle, a może rootkit ZeroAcces? 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: Windows Registry Editor Version 5.00[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot]"AlternateShell"="cmd.exe"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal][HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\AppInfo]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\AppMgmt]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Base]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Boot Bus Extender]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Boot file system]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\CryptSvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\DcomLaunch]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\EventLog]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\File system]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Filter]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\HelpSvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\KeyIso]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Netlogon]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\NTDS]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PCI Configuration]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PlugPlay]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PNP Filter]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Primary disk]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\ProfSvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\RpcSs]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\sacsvr]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\SCSI Class]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\sermouse.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\SWPRV]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\System Bus Extender]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\TabletInputService]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\TBS]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\TrustedInstaller]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\VDS]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\vga.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\vgasave.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\volmgr.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\volmgrx.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\WinDefend]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\WinMgmt]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{36FC9E60-C465-11CF-8056-444553540000}]@="Universal Serial Bus controllers"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="CD-ROM Drive"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E967-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="DiskDrive"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E969-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Standard floppy disk controller"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E96A-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Hdc"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E96B-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Keyboard"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E96F-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Mouse"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E977-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="PCMCIA Adapters"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E97B-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="SCSIAdapter"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E97D-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="System"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{4D36E980-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Floppy disk drive"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{533C5B84-EC70-11D2-9505-00C04F79DEAF}]@="Volume shadow copy"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{6BDD1FC1-810F-11D0-BEC7-08002BE2092F}]@="IEEE 1394 Bus host controllers"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{71A27CDD-812A-11D0-BEC7-08002BE2092F}]@="Volume"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{745A17A0-74D3-11D0-B6FE-00A0C90F57DA}]@="Human Interface Devices"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{D48179BE-EC20-11D1-B6B8-00C04FA372A7}]@="SBP2 IEEE 1394 Devices"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{D94EE5D8-D189-4994-83D2-F68D7D41B0E6}]@="SecurityDevices"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network][HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\AFD]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\AppInfo]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\AppMgmt]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Base]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\BFE]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Boot Bus Extender]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Boot file system]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\bowser]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Browser]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\CryptSvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\DcomLaunch]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\dfsc]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Dhcp]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\DnsCache]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Dot3Svc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Eaphost]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\EventLog]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\File system]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Filter]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\HelpSvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\IKEEXT]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\ipnat.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\KeyIso]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\LanmanServer]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\LanmanWorkstation]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\LmHosts]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Messenger]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MPSDrv]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MPSSvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mrxsmb]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mrxsmb10]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mrxsmb20]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NativeWifiP]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NDIS]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NDIS Wrapper]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Ndisuio]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NetBIOS]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NetBIOSGroup]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NetBT]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NetDDEGroup]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Netlogon]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NetMan]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\netprofm]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Network]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NetworkProvider]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NlaSvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Nsi]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\nsiproxy.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NTDS]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PCI Configuration]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PlugPlay]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PNP Filter]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PNP_TDI]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PolicyAgent]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Primary disk]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\ProfSvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\rdbss]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\rdpencdd.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\rdsessmgr]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\RpcSs]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\sacsvr]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\SCardSvr]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\SCSI Class]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\sermouse.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\SharedAccess]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Streams Drivers]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\SWPRV]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\System Bus Extender]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\TabletInputService]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\TBS]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Tcpip]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\TDI]@="Driver Group"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\TrustedInstaller]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\VDS]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\vga.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\vgasave.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\volmgr.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\volmgrx.sys]@="Driver"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\WinDefend]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\WinMgmt]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Wlansvc]@="Service"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{36FC9E60-C465-11CF-8056-444553540000}]@="Universal Serial Bus controllers"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="CD-ROM Drive"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E967-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="DiskDrive"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E969-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Standard floppy disk controller"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E96A-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Hdc"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E96B-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Keyboard"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E96F-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Mouse"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Net"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E973-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="NetClient"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E974-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="NetService"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E975-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="NetTrans"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E977-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="PCMCIA Adapters"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E97B-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="SCSIAdapter"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E97D-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="System"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{4D36E980-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]@="Floppy disk drive"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{50DD5230-BA8A-11D1-BF5D-0000F805F530}]@="Smart card readers"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{533C5B84-EC70-11D2-9505-00C04F79DEAF}]@="Volume shadow copy"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{6BDD1FC1-810F-11D0-BEC7-08002BE2092F}]@="IEEE 1394 Bus host controllers"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{71A27CDD-812A-11D0-BEC7-08002BE2092F}]@="Volume"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{745A17A0-74D3-11D0-B6FE-00A0C90F57DA}]@="Human Interface Devices"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{D48179BE-EC20-11D1-B6B8-00C04FA372A7}]@="SBP2 IEEE 1394 Devices"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{D94EE5D8-D189-4994-83D2-F68D7D41B0E6}]@="SecurityDevices" Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG > z prawokliku Scal. Zresetuj system. 2. Sprawdź czy Tryb Awaryjny działa. Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Widoczne tutaj problemy sugeruję obecność jakiejś infekcji w przeszłości, strzelam: Sality czy Bagle, a może rootkit ZeroAcces? Pamiętam, że kiedyś miałem problem z toolbarem Delta. Ktoś coś zassał i zainstalował. Próbowałem się go pozbyć własnymi siłami. Być może pozbyłem się tylko efektów widocznych gołym okiem. Chyba coś skopałem: "Nie można zaimportować C:\Users\IZA\Desktop\FIX.REG: nie wszystkie dane zostały pomyślnie zapisane w rejestrze. Niektóre klucze są otwarte przez system lub inne procesy." EDIT: Nie wiem czy to jest związane z tym nie udanym wpisem do rejestru, ale pojawił się problem z otwieraniem niektórych folderów systemowych (np.: Dane aplikacji, Cookies, Menu Start.... ) Ikony widnieją jako ikony skrótów i nie można ich otworzyć (odmowa dostępu). Edytowane 18 Stycznia 2017 przez Miszel03 Łączę posty. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Chyba coś skopałem: "Nie można zaimportować C:\Users\IZA\Desktop\FIX.REG: nie wszystkie dane zostały pomyślnie zapisane w rejestrze. Niektóre klucze są otwarte przez system lub inne procesy." EDIT: Nie wiem czy to jest związane z tym nie udanym wpisem do rejestru, ale pojawił się problem z otwieraniem niektórych folderów systemowych (np.: Dane aplikacji, Cookies, Menu Start.... ) Ikony widnieją jako ikony skrótów i nie można ich otworzyć (odmowa dostępu). Masz punkt przywracania systemu, ale dokładnie sprzed tego działania? Jak wygląda aktualnie sytuacja z trybem awaryjnym? Odnośnik do komentarza
ocios Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 1. Punkt przywracania systemu: "Ochrona systemu jest wyłączona" 2. Tryb awaryjny dalej się nie uruchamia, komputer się wyłącza po załadowaniu sterowników. P.S. Mam wrażenie, że to wszystko zmierza w kierunku ...format C... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się