Dotod Opublikowano 26 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Mam problem z często występującymi bluescreenami, bluescreenview pokazuje na plik ntoskrnl.exe z tego wnioskuje, że format by załatwił sprawę, ale może ktoś ma lepsze rozwiązanie? Ogólnie komputer za pierwszym razem zatrzymuje się na ekranie powitalnym windowsa, po kilku restartach udaje się poprawnie uruchomić, ale zdarza się, że system zawiesza sie albo resetuje. Skanowanie gmerem nie mogłem zrobić bo wyskakiwał bluescreen w trakcie. Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt Edytowane 26 Grudnia 2016 przez Rucek Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 26 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Pobierz uaktualnienia do systemu, bo masz starego IE 9. Odnośnik do komentarza
Dotod Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Teraz nie mogę włączyć komputera bo zawiesza się na ekranie powitalnym i wyskakuje bscreen. W trybie awaryjnym włączy się ale po chwili dzieję się to samo. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 26 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Zrób zdjęcie tego bluescreena jeśli jesteś w stanie... może będzie w nim jakaś wskazówka. Odnośnik do komentarza
Dotod Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Po kilku restartach/wchodzeniach w tryb awaryjny itd udało mi się uruchomić, ale trwało to bardzo długo. Uruchomiłem program bluescreen view i pokazuje taki komunikat : A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer. The problem seems to be caused by the following file: ntoskrnl.exe CRITICAL_OBJECT_TERMINATION If this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps: Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any Windows updates you might need. If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select Safe Mode. Technical Information: *** STOP: 0x000000f4 (0x0000000000000003, 0xfffffa8005c39060, 0xfffffa8005c39340, 0xfffff80003198510) *** ntoskrnl.exe - Address 0xfffff80002e991c0 base at 0xfffff80002e1a000 DateStamp 0x4f76721c Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 26 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Pokaż smart dysku z programu GSmartControl. Odnośnik do komentarza
Dotod Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Dodałem w załączniku Da radę jakoś uniknąć robienia formata? Mogłoby pomóc przeinstalowanie sterowników? Jak to zrobić żeby bardziej nie popsuć? Są jakieś uninstallery do tego? smart.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 uruchom cmd jako admin i wpisz sfc /scannow Jeśli nie uda Ci się uruchomić systemu - zrób to spod poziomu winRE, z tym, że tutaj uwaga: https://www.fixitpc.pl/topic/1236-weryfikacja-integralno%C5%9Bci-plik%C3%B3w-via-narz%C4%99dzie-sfc/ 3 post. Odnośnik do komentarza
Dotod Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Przy 60% wyrzuciło bscreena z kodem 0x0000007a, dodam zdjęcie w załączniku z bluscreenview @ udało mi się do końca przeprowadzić skanowanie, po tym jak komputer był włączony przez parę godzin, ale nie znalazł żadnych błędów Odnośnik do komentarza
Dotod Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Chyba udało mi się rozwiązać problem, okazało się że wtyczka sata od dysku nie była do końca wpięta dosłownie 2mm docisnąłem i wygląda na to że to było przyczyną bo już nie wyskakują bluescreeny. A w tych logach jest coś co trzeba usunąć/zmienić ? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 A w tych logach jest coś co trzeba usunąć/zmienić ? Są tylko szczątki po infekcjach, ale na wszelki wypadek przeprowadzimy skanowanie bardzo dobrym skanerem HitmanPro. 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses:CreateRestorePoint: HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRoot% HKLM Group Policy restriction on software: C:\Users\User\Desktop\d7II HKU\S-1-5-19\...\Policies\Explorer: [NoViewContextMenu] 0 HKU\S-1-5-20\...\Policies\Explorer: [NoViewContextMenu] 0 HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia HKU\S-1-5-21-2674393007-2980067062-2201329540-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2674393007-2980067062-2201329540-1000 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X] EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Zrób skan za pomocą Hitman Pro. Jeśli wykryje coś, dostarcz wynikowy log oraz plik Fixlog.txt. Zrób też nowy zestaw raportów. Jeśli nic nie zostanie wykryte to z mojej strony kończymy - zastosuj narzędzie DelFix, w celu usunięcia narzędzi diagnostyczno / dezynfekcyjnych. Odnośnik do komentarza
Dotod Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Nic nie wykryło, dzięki wielkie za pomoc. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 OK. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się