szymon189 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zaczęły się pojawiać reklamy. Po przeskanowaniu systemu znalazło wirusy. Reklamy nadal się pojawiają. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Nie jest źle, ale faktycznie widać w raportach adware / PUP, które stoją za wyświetlaniem niepożądanych reklam. 1. Przez panel sterowania odinstaluj: Akamai NetSession Interface (zbędnik) McAfee Security Scan Plus (instalowany jako sponsor instalacyjny) yoursearching uninstall (Adware / PUP) 2. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Task: {00363794-77AC-453C-9A9F-B63D6148C70A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {2842B1BF-D00A-46D8-AE97-93D401989447} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: {35749FEB-83D6-4065-ADDA-A9E25D76633B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {37AC8612-EEAD-429E-8266-AE41B94AC171} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {6662973C-75F3-4153-8C11-90E2882BBD77} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku Task: {6F59D8D9-4E8D-4069-BFA2-103938BB1A22} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {7CDF0304-DA99-441F-A78B-146C3F9CC62C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {82CDAFF3-FD20-49C7-94E0-6664F8A7AD87} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku Task: {945EEE4F-5EEB-4751-80EA-36A85C075ACA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku Task: {95B4CA07-C7F6-41CA-BC59-88DADA57885E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {B107001F-91FF-451A-836F-EFC4FF30EAF2} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-2898350105-1872382386-508321475-1001 -> Brak pliku Task: {C7B3E308-A027-44B9-BF2E-1727C205329F} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {CC47B6FF-BE14-4D65-8CAC-7AA9917A4916} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {E47B3820-98D3-4A6E-8F39-3363EA28FD6F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku ShortcutWithArgument: C:\Users\Laptop\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.yoursearching.com/?type=sc&ts=1448724983&z=7e585c4fe919815e2f5e3acg3z5z1b8m1oezdt1b7e&from=cor&uid=HGSTXHTS541010A7E630_S0A000SSGA3EAKGA3EAKX ShortcutWithArgument: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.yoursearching.com/?type=sc&ts=1448724983&z=7e585c4fe919815e2f5e3acg3z5z1b8m1oezdt1b7e&from=cor&uid=HGSTXHTS541010A7E630_S0A000SSGA3EAKGA3EAKX ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.yoursearching.com/?type=sc&ts=1448724983&z=7e585c4fe919815e2f5e3acg3z5z1b8m1oezdt1b7e&from=cor&uid=HGSTXHTS541010A7E630_S0A000SSGA3EAKGA3EAKX R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X] S3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X] S1 dnucmarp; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\dnucmarp.sys [X] C:\ProgramData\{262E20B8-6E20-4CEF-B1FD-D022AB1085F5}.dat C:\Users\Laptop\Desktop\Jarek Psota\Dokumenty\moje\Sample Pictures.lnk C:\Users\Laptop\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\AsusSmartGestureDetector.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść FireFox: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK. Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania. 3. Pobierz AdwCleaner uruchom go i kliknij szukaj, kiedy skanowanie zakończy się wydobądź z niego raport, znajduję się on w folderze C:\AdwCleaner. Raport zaprezentuj na forum. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
szymon189 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Wrzucam nowe pliki Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Fixlog.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Idziemy dalej: 1. W AdwCleaner przeprowadź jeszcze raz skanowanie, ale po nim kliknij w Oczyść. Dostarcz raport z tego działania. 2. Otwórz Notatnik w nim wklej: C:\Users\Laptop\Desktop\Stare dane programu Firefox FirewallRules: [TCP Query User{5E8AA9DF-73EC-450B-AD4A-23B2F5877A2D}C:\users\laptop\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => C:\users\laptop\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [uDP Query User{5FF1773D-D4EA-4168-92D5-C91EBAD6C3BB}C:\users\laptop\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => C:\users\laptop\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [TCP Query User{EB4BB8F0-2891-4738-94DE-CACEBB17DC65}C:\users\laptop\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => C:\users\laptop\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [uDP Query User{B3BDCA42-29B1-45A9-88A8-CD0194AC1EE0}C:\users\laptop\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => C:\users\laptop\appdata\local\akamai\netsession_win.exe Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt (raport wynikowy). 3. Podsumuj obecną sytuację, nie musisz dostarczać żadnych innych raportów (prócz AdwCleanera). Odnośnik do komentarza
szymon189 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Plik z adwcleaner AdwCleanerC0.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Doczytaj pkt. 3. Odnośnik do komentarza
szymon189 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 W takim razie kończymy. Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne oraz skasuj punkty przywracania systemu - KLIK / KLIK. Przeczytaj i dowiedz się jak unikać podobnych sytuacji: Portale z oprogramowaniem / Instalatory - na co uważać. Odnośnik do komentarza
szymon189 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Tylko dlaczego przy każdym uruchomieniu systemu mam taki komunikat: Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 To wygląda na fałszywy alarm, zobacz choćby na dodatkowe informacje o elemencie - pochodzenie procesu od MBAM. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się