Kolariix Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Witam na wstępie zaznaczę że z problemem zmagam się od dłuższego czasu i nawet wizyta w serwisie nie pomogła (odesłano mnie po 4 wizytach z odpowiedzią "nie mam zielonego pojęcia") Więc tak na początek mój sprzęt : System : Windows 7 HomeTyp procesora: 2x Intel Pentium III Xeon, 2833 MHzPamięć fizyczna: 10240 MB (Włożone 2x4GB + 4x1GB więc powinno być 12GB ale widzi tylko 10... (kości oryginalne dell)Karta graficzna : GeForce GT 520 Dyski : 1(tylko system)Dysk nr 2 - Hitachi HDS721680PLA380 ATA Device (74 GB) 2(dane)Dysk nr 1 - ST31000528AS ATA Device (931 GB) Teraz opis problemu: Komputer dostaje świra podczas odpalenia przeglądarki (występuje na każdej przeglądarce) użycie procesora okolo 100% taki sam problem występuje w kliencie gry (lol) gdzie podczas rozgrywki już tego problemu nie ma. Co do przeglądarki potrafi się zawieszać nawet między zmianą kart (pokazuje białe tło z kręcącym się kułeczkiem mimo iż strona jest już załadowana szczególnie podczas przeglądania stron z duża ilością grafiki nie wspominając nawet o filmach) Problem nie występuje podczas grania (o ile w tle nie ma przeglądarki) występują tylko niski fps ale domyślam się że spowodowany niskiej jakości karta graficzna. Działania podjęte do tej pory: - Zmiana systemu kilka razy bez rezulatatu - Zmiana procesora bez rezultatu Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu widziałem takich tematów już dużo na różnych forach ale nie koniecznie każdy pasuje do mojego przypadku i w żadnym nie ma konkretnej pomocy która przyniosła by skutek. W załączniku skan z GMER Pozdrawiam Kolariix GMER raport.txt Odnośnik do komentarza
keramti Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Sprawdź kartę graficzną podmień na inną lub wyłącz dedykowaną a przełącz na grafikę zintegrowaną w procesorze( sprawdź w manager urządzeń czy masz dwie grafiki). Kiedyś miałem podobny problem z kartą graficzną - wszystko śmigało aż do momentu wchodzenia w przeglądarkę- wywalało mi niebieski ekran, testowałem rożnymi programami - i nic nie wykazywało- serwis wymienił kartę graficzną i problem znikł. Sprawdź testowo również kości RAM- wyciągnij wszystkie i wkładaj pojedyncze kości RAM_u Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się