Skocz do zawartości

Zawieszanie, lagowanie się filmików


szymon189

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W raportach widać szczątki adware, raczej nie mającego związku z problemem. 

 

1. Przez panel sterowania odinstaluj: Update for PriceFountain

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-3789591651-800968812-4008709694-1001\...\Policies\Explorer: []  SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3789591651-800968812-4008709694-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =  S3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X] Task: {13BCB9A3-F772-41D8-A8A0-2A33F8663D5C} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3789591651-800968812-4008709694-1001 -> Brak pliku Task: {35AB51A5-2184-4DFC-8FE7-162C5FEBC9F8} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {76845743-0E88-4674-9D2E-11FF0912D116} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {860ABD85-5A71-42E7-AEBE-DF82EFB055B1} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {C4AC48EB-0C92-4E22-90AC-4CA84D0C8D58} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {CF05495D-16DC-4B35-A2C6-4E69B72888DD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt (raport wynikowy).

 

2. Pobierz AdwCleaner uruchom go i kliknij szukaj, kiedy skanowanie zakończy się wydobądź z niego raport, znajduję się on w folderze C:\AdwCleaner. Raport zaprezentuj na forum. 

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt (raport wynikowy).

Odnośnik do komentarza

Ja pytałem bardziej pod kątem tego czy po wykonaniu moich zaleceń jest wszystko OK (czy nie doszły nowe problemy itd.). Problem z zawieszaniem się filmów, myślę, że pomogą rozwiązać Ci w dziale Pozostałe zagadnienia komputerowe. Tam też przenoszę Twój temat. 

 

Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne (są często aktualizowane, więc jednorazowe) oraz zaktualizuj ważne programy - KLIK / KLIK.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...