szymon189 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 U znajomego niby dobry laptop bo Asus R510J, a niestety podczas oglądania filmików zawiesza się obraz, klatkuje, skacze, a głos leci bez przerwy. Czy to może wina infekcji?Podczas skanowania GMERem program się zawieszał i wyłączał. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 W raportach widać szczątki adware, raczej nie mającego związku z problemem. 1. Przez panel sterowania odinstaluj: Update for PriceFountain CloseProcesses:CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-3789591651-800968812-4008709694-1001\...\Policies\Explorer: [] SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3789591651-800968812-4008709694-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = S3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X] Task: {13BCB9A3-F772-41D8-A8A0-2A33F8663D5C} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3789591651-800968812-4008709694-1001 -> Brak pliku Task: {35AB51A5-2184-4DFC-8FE7-162C5FEBC9F8} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {76845743-0E88-4674-9D2E-11FF0912D116} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {860ABD85-5A71-42E7-AEBE-DF82EFB055B1} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {C4AC48EB-0C92-4E22-90AC-4CA84D0C8D58} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {CF05495D-16DC-4B35-A2C6-4E69B72888DD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt (raport wynikowy). 2. Pobierz AdwCleaner uruchom go i kliknij szukaj, kiedy skanowanie zakończy się wydobądź z niego raport, znajduję się on w folderze C:\AdwCleaner. Raport zaprezentuj na forum. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt (raport wynikowy). Odnośnik do komentarza
szymon189 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Wszystko wykonane Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Brakuje raportu z przeprowadzenia skanowania programem AdwCleaner (patrz pkt. 2 mojego pierwszego posta). Odnośnik do komentarza
szymon189 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Źle odczytałem punkt numer 2 i najpierw wyszukałem, a później wszystko usunąłem. AdwCleanerC0.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 OK. Wygląda to już w porządku. Jak wygląda sytuacja z Twojej strony? Odnośnik do komentarza
szymon189 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Nie jestem teraz wstanie tego sprawdzić bo obecnie nie mam internetu. Ale chyba to nie jest to, jak wspominałeś wcześniej Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Ja pytałem bardziej pod kątem tego czy po wykonaniu moich zaleceń jest wszystko OK (czy nie doszły nowe problemy itd.). Problem z zawieszaniem się filmów, myślę, że pomogą rozwiązać Ci w dziale Pozostałe zagadnienia komputerowe. Tam też przenoszę Twój temat. Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne (są często aktualizowane, więc jednorazowe) oraz zaktualizuj ważne programy - KLIK / KLIK. Odnośnik do komentarza
szymon189 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Ok. Tak działa bez problemu. To poczekam może tutaj mi ktoś pomoże. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 OK. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się