Radek33 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Witam serdecznie. Posiadam laptop Asus R556L. Dzisiaj około godziny 3 w nocy ostatni raz wyłączyłem komputer kiedy był jeszce sprawny.Ostanie rzeczy które pamiętam robiłem na nim, które mogą być przydatne w rozwiązaniu problemu było aktywacja kodu produktu do antywirusa Eset smart security,wyłączyłem wówczas ruch sieciowy i ochronę(tylko na czas aktywacji produktu)pobierałem aktualizację do karty graficznej nividia.Żadnych aplikacji w ostatnim czasie nie pobierałem.Grałem w gre Fifa online po zakończeniu około 3 godziny wyłaczyłem komputer pokazał się jeszcze komunikat zaktualizuj i wyłącz komputer dałem ten komunikat lecz komputer nie zaktualizował poprostu się wyłączył.Dziś około 12 w południe po uruchomieniu komputera nie działa : 1. Przeglądarka chrome, po otworzeniu wychodzi tylko biały ekran oraz w lewym dolnym rogu piszę oczekiwanie na rozszerzenie ublock Origin strona się nie chcę załadować jest tylko białe tło bez żadnych opcji (Wcześniej miałem problemy z aplikacją origin na tym komputerze kilkukrotnie reinstalowana) 2.Przeglądarka explorer w ogóle się nie uruchamia origin również. 3.Nie mogę wejść w opcje ustawienia systemu oraz powiadomienia.W mój komputer mogę wejść oraz dyski. Gdy włączam menadżera zadań obraz gaśnie w czarne tło i widać tylko myszkę na ekranie. Antywirusem przeskanowałem komputer nie znalazł zagrożeń.Mogę uruchomić CCleaner próbowałem odinstalować origin w 1/4 odinstalowania zastrzymało się na amen.Gdy próbowałem odinstalować go za pomocą pliku unistaller origin komputer przechodził w czarne tło z widokiem ikony myszki na ekranie jak wcześniej opisywałem.Jest to mój pierwszy post na forum jestem lajkiem w tej dziedzinie proszę o wyrozumiałość i POMOC...pozdrawiam FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt gmer.txt AdwCleanerS4.txt Odnośnik do komentarza
Radek33 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Gdy chcę wejść w sterowniki wychodzi komunikat: ,, Nividia GeForce Experience.exe-Zły obraz- Program C;Program Files(86)NIVIDIA Corporation/Experience/libcef.dll nie jest przeznaczony do uruchomiania w systemie Windows albo zawiera błąd. Zainstaluj program ponownie,używając oryginalnego nośnika instalacyjnego,albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą opragromowania w celu uzyskania pomocy . Stan błędu 0xc000007b .'' Moje działania:Odinstalowanie Ccleanerem aktualizacji sterowników Nividia GeForce (jedynie przez program mogłem odinstalować gdy próbowałem wejść w Nividie wychodził komunikat powyżej.) Usunięcie trzech zagrożeń które wykrył adw Cleaner. Odinstalowanie ESET smart security.W normalnym trybie systemu praktycznie nie mogę nic robić np gdy próbóje odpalić program gmer przechodzi obraz w wyblakłe tło i jest przy tym dzwięk jak przy przełączaniu administratora. Działam w trybie awaryjnym.Dodaje nowe logi mam nadzieje że ktoś jest w stanie mi pomóc.. Shortcut_15-12-2016 15.17.39.txt Addition_15-12-2016 15.17.39.txt FRST_15-12-2016 15.17.39.txt gmer.txt AdwCleanerS6.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 W raportach brak oznak jakiejkolwiek infekcji. W spoilerze sprawy poboczne, nie mające związku z problemem. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3230925232-3884016055-2992269710-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3230925232-3884016055-2992269710-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = BHO: Brak nazwy -> {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} -> Brak pliku Handler: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - Brak pliku Handler: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - Brak pliku Handler: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - Brak pliku Handler: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - Brak pliku C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\SoftOrbits Digital Photo Suite\Batch Picture Resizer Help.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\SoftOrbits Digital Photo Suite\Batch Picture Resizer.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Shadow Warrior 2 [GOG.com]\Uninstall Shadow Warrior 2.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Profesor Klaus - Intensywny kurs\Aktualizacja oprogramowania.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Profesor Klaus - Intensywny kurs\Profesor Klaus - Intensywny kurs.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Profesor Klaus - Intensywny kurs\Usuń Profesor Klaus - Intensywny kurs.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FIFA 17\FIFA 17.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FIFA 17\Pomoc techniczna.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FIFA 17\Umowa użytkownika FIFA 17.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ESET\ESET Smart Security\ESET Ochrona bankowości internetowej.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ESET\ESET Smart Security\ESET SysInspector.ln C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Dishonored - Game of the Year Edition\Deinstalacja programu Dishonored - Game of the Year Edition.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Dishonored - Game of the Year Edition\Dishonored - Game of the Year Edition.lnk C:\Users\Kaszmen33\Desktop\Profesor Klaus - Intensywny kurs.lnk C:\Users\Public\Desktop\FIFA 15.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać pliki Fixlog.txt, ani nowych logów. W związku z tym, że nie jest to problem dot. infekcji temat zostaje przeniesiony do działu Windows 10, skąd poczekasz na odpowiedź (nie wykluczone, że to ja się tym zajmę). Odnośnik do komentarza
Radek33 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Dzięki za sprawdzenie czy nie doszło do infekcji lecz w dalszym ciągu jestem uziemiony...Próbowałem zaktualizować system lecz gdy wchodzę w aktualizacje odrazu wraca do pulpitu działam w trybie awaryjnym w trybie normalnym nie mogę wejść w ustawienia .Usunąłem aktualizacje z dnia awarii, aktualizacje usunięto lecz przy pobieraniu nowych przerwało w połowie pobierania.Nie mam punktu przywracania systemu... Odnośnik do komentarza
Radek33 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?? Moje dalsze działania : 1.Próba resetowania ustawień komputera do stanu początkowego przy 90% przerywa i wychodzi błąd bez nazwy (to działanie było wykonywane w trybie awaryjnym systemu.) 2.Użycie narzędzia do instalowania najnowszej wersji systemu Windows 10 (to działanie było wykonywane w trybie normalnym systemu) W normalnym trybie systemu gdy uruchamiam to narzędzie pulpit przechodzi w obraz wyblakły z dźwiękiem jak przy przelączeniu administratora i powinno wyskoczyć okienko "czy zezwalasz tej aplikacji na zmiany na twoim komputerze'' lecz to okienko nie wyskakuje jest tylko sam ten obraz wyblakły i pusto na ekranie,tak mam ze wszystkimi aplikacjami które próbuje uruchomić w tym normalnym trybie systemu..Dodaje że w normalnym trybie systemu nie mogę prawie nic zrobić nawet wejść w ustawienia systemu. 3.Próba użycia narzędzia do instalowania najnowszej wersji systemu Windows 10 (to działanie było wykonywane w trybie awaryjnym systemu.) niestety po uruchomieniu narzędzia do instalacji wychodzi komunikat ,,Wystąpił problem podczas uruchamiania tego narzędzia.Kod błędu 0x8007043C-0x90016 ." Proszę o jakąkolwiek pomoc co mogę zrobić w tym przypadku.Windowsa nowego do zainstalowania nie posiadam był na dysku zewnętrznym który padł... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się