DBCooper Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Dzień dobry. Pobrałem dzisiaj podejrzany plik i zaryzykowałem otwierając go. Wysypało się z niego trochę niechcianych aplikacji ale szybko zareagowałem, pomógł mi w tym głównie SecureAPlus i w tym momencie nie pokazuje on zagrożeń. Jednak byłbym wdzięczny za szybkie spojrzenie na logi czy jest w pełni czysto czy może jednak coś siedzi w plikach. Pozdrawiam FRST.txt Addition.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Brakuje 3 raportu generowanego przez narzędzia Farbar Recovery Scan Tool, czyli pliku Shortcut.txt. Bez niego nie ruszamy. Odnośnik do komentarza
DBCooper Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Jest i on Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 W raportach widać jeszcze jeden program, który (na podstawie daty i opinii) należy usunąć (przypuszczalnie został nabyty właśnie po uruchomieniu tego pliku) mówię cały czas o aplikacji Mail.Ru. Do tego kasujemy modyfikacje polityk grup oraz inne resztki programów itd. 1. Włącz przywracanie sytemu - (KLIK). 2. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses:CreateRestorePoint: GroupPolicy: Ograniczenia GroupPolicy\User: Ograniczenia HKU\S-1-5-21-877549434-3901300369-924540138-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://mail.ru/cnt/10445?gp=818407 SearchScopes: HKU\S-1-5-21-877549434-3901300369-924540138-1001 -> DefaultScope {FFEBBF0A-C22C-4172-89FF-45215A135AC7} URL = hxxp://go.mail.ru/distib/ep/?q={SearchTerms}&product_id=%7B7F906527-BA7E-41F5-A3FA-F69B69251D05%7D&gp=811014 SearchScopes: HKU\S-1-5-21-877549434-3901300369-924540138-1001 -> {FFEBBF0A-C22C-4172-89FF-45215A135AC7} URL = hxxp://go.mail.ru/distib/ep/?q={SearchTerms}&product_id=%7B7F906527-BA7E-41F5-A3FA-F69B69251D05%7D&gp=811014 2016-12-02 14:18 - 2016-12-02 14:19 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\Mail.Ru 2016-12-02 14:17 - 2016-12-02 14:17 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Mail.Ru ShortcutWithArgument: C:\Users\Konrad\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Mail.Ru.lnk -> C:\Windows\System32\rundll32.exe (Microsoft Corporation) -> url,FileProtocolHandler "hxxp://www.mail.ru/cnt/20775012?gp=811008" DeleteKey: HKCU\Software\MozillaDeleteKey: HKCU\Software\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.orgDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPluginsC:\Users\Konrad\AppData\Local\MozillaC:\Users\Konrad\AppData\Roaming\MozillaC:\Users\Konrad\AppData\Roaming\Profiles CMD: dir /a "C:\Program Files" CMD: dir /a "C:\Program Files (x86)" CMD: dir /a "C:\Program Files\Common Files\System" CMD: dir /a "C:\Program Files (x86)\Common Files\System" CMD: dir /a C:\ProgramData CMD: dir /a C:\Users\Konrad\AppData\Local CMD: dir /a C:\Users\Konrad\AppData\LocalLow CMD: dir /a C:\Users\Konrad\AppData\Roaming EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt (raport wynikowy). 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
DBCooper Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Z tym przywracaniem systemu to właśnie mam problem bo nie mogę wlączyć, opcja jest wygaszona i nie da się zaznaczyć. Resztę zrobiłem EDIT: Już włączyłem co trzeba Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Wszystko pomyślnie wykonane. Jak z Twojej strony przedstawia się obecna sytuacja? Odnośnik do komentarza
DBCooper Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 No skany SecureAPlus czyste, w programach i procesach też nic podejrzanego chyba. Czyli w logach już ani śladu bałaganu tak? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Tak. Odnośnik do komentarza
DBCooper Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Dziękuję za pomoc, już po raz drugi. Po raz kolejny wielki podziw za to co robicie. Z chęcią dorzucę swoją złotówkę na rzecz rozwoju tego forum ;D Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Z chęcią dorzucę swoją złotówkę na rzecz rozwoju tego forum ;D Dziękujemy! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się