browarek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Witam. Zwracam się z prośbą o pomoc do Was ponieważ mam problem z jedną jedyną stroną internetową: hxxp.probtp.fr. Jest to francuska stronka mojego ubezpieczenia na którym mam swoje konto. Od jakiś 3 tygodni nie mam możliwości wejścia na nią gdyż wyskakuje komunikat jak w temacie. Dzwoniłem do techników od powyższej strony i po kilku wykonanych działaniach (podam niżej) stwierdzili, iż to może wina dostawcy internetu ponieważ im stronka działa bez zarzutu. Dodam iż kontaktowałem się z dwoma kolegami i co dziwne,że wszyscy trzej mamy tego samego dostawcę internetu posiadamy te same systemy Windows 7 z małym wyjątkiem dwóch z nas ma wersję PL a jeden FR i to temu z wersja FR stronka startuje bez problemu a nam dwóm nie . Czy to ma jakieś znaczenie? Nie wiem. Dodam iż na tablacie czy smartfonie występuje ten sam problem. Czyściłem cookie ccleanerem,, odświeżałem Firefoxa, zmieniałem przeglądarkę, próbowałem wczytać stronkę poprzez sieć H,H+,3G i nic to samo. Z góry dziękuję za wszelką pomoc browarek FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 W raportach brak oznak infekcji. Ja również nie mogę wejść na tą stronę - być może jest na niej założona jakaś blokada geolokalizacji. (Możesz próbować ewentualnie wejść przy wyłączonym oprogramowaniu antywirusowym oraz dodatkach w przeglądarkach). W skrypcie kasacja modyfikacji grup polityk oraz szczątek po rożnych programach.1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint:GroupPolicy: Restriction GroupPolicy\User: Restriction SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =S2 cmdAgent; no ImagePathU3 ufdiipob; \??\C:\Users\Browar\AppData\Local\Temp\ufdiipob.sys [X] EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt (raport wynikowy). 2. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego. Odnośnik do komentarza
browarek Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Dziękuję za szybką odpowiedź jak zawsze można na Was liczyć.Pozdrawiam i powodzenia. Browarek Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne (są często aktualizowane, więc jednorazowe) oraz punkty przywracania systemu - KLIK / KLIK. Odnośnik do komentarza
browarek Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne (są często aktualizowane, więc jednorazowe) oraz punkty przywracania systemu - KLIK / KLIK. Wszystko wykonane. Dodam ,iż stronka nie ładuje się nawet po wyłączeniu dodatków przeglądarki i antywirusa, ale to już chyba sprawa błędnej aktualizacji ich serwera do załatwienia przez informatyków od mojego ubezpieczenia,których postaram się przycisnąć w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się