saleta Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam, mam problem z zainstalowaniem Service Pack 1 w win 7 64bit, po próbie zainstalowania jak z poziomu Windows Update tak i z pliku instalacyjnego pojawia się taki komunikat jak na poniższym screenie, dziękuję z góry. info poniżej jakie pojawiło się w dzienniku zdarzeń: "Instalacja dodatku Service Pack nie powiodła się, kod błędu 0x800f0a13." Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Czy używasz programu DriverSweeper i jednocześnie masz kartę ATI? http://blogs.technet.com/b/joscon/archive/2011/02/24/windows-7-service-pack-1-fails-to-install-with-0x800f0a13-or-0x800f0826.aspx http://forum.phyxion.net/viewtopic.php?id=17 Nawet jeśli to ten wariant to niestety nie możesz go stosować dosłownie do polskiej wersji bo mowa jest o pakietach ściśle do wersji językowej Uruchom narzędzie sfc /scannow,uruchom Readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821 i dostarcz pliki z folderu C:\Windows\logs\CBS Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 (edytowane) z tym problemem powyżej sam sobie poradziłem natomiast podczas instalowania service packa wyskakuje taki błąd "ERROR_FILE_NOT_FOUND 0x80070002 " dodam, że instalowałem tą łatkę Windows6.1-KB947821-v10-x64 nie używam programu DriverSweeper oraz nie mam karty ATI. cały folder CBS TUTAJ i sorki za post pod postem Edytowane 26 Lutego 2011 przez picasso Posty połączone. //picasso Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 W logach brak błędów,twój CBS.log wygląda że był filtrowany pod kątem ostatniej próby instalacji lub został stosunkowo niedawno usunięta starsza wersja tego pliku i system zastapił go nowym Jeśli jednak wierzyć że nie ma jednak istotnych błędów to spróbuj "MS Fix it" w trybie agresywnym z tej strony http://support.microsoft.com/kb/910336#survey i spróbuj jeszcze raz zainstalować wersję standalone z Microsoft Download center (nie z Windows Update) Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 -MS Fix it zrobione -niestety nie pomogło ani z Microsoft Download center ani z Windows update , jakieś inne pomysły Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 uruchom cmd.exe w trybie uprzywilejowanym (prawoklik na cmd.exe i wybierz "uruchom jako administrator") i wklep komendę sfc /scannow nastepnie jeszcze raz shostuj plik CBS.log (tylko nie próbuj go filtrować czy skracać -taki jaki jest na dysku spakuj i shostuj) Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 oto ponowny scan TUTAJ Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 1.Sprawdź ten raport 2011-02-27 15:23:55, Info CBS Read out cached package applicability for package: Package_for_KB2423089~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.1.0, ApplicableState: 112, CurrentState:112 2011-02-27 15:23:55, Info CBS Session: 30135945_4150907601 initialized by client WindowsUpdateAgent. 2011-02-27 15:23:56, Info CBS Failed to internally open package. [hrESULT = 0x800f0805 - CBS_E_INVALID_PACKAGE] Nie jestem pewien co to znaczy ale z jakiegoś tam powodu system żąda tej łaty KB2423089 http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=35A3E821-B463-411C-858B-D01EB5AED42B&displaylang=en- najprawdopodobniej nie jest ona zainstalowana,jeśli nie to ją zainstaluj z Microsoft Download Center,jesli jednak jest ona zainstalowana to na odwrót - odinstaluj ją. 2.W logu jest sporo błędów odnoszących się do pliku SportsMainBackground.wmv ale wątpię by to miało jakieś znaczenie (to tylko plik medialny) ,niemniej mozesz go podmienić http://www.speedyshare.com/files/27113176/SportsMainBackground.zip plik powinien być w lokaliizacji C:\Program Files\DVD Maker\Shared\DvdStyles\Sports 3.Jeśli wciąż żadne metody nie pomogą możesz popróbować róznych innych standartowych metod z aktualizacjami https://www.fixitpc.pl/topic/1230-problematyka-windows-update-w-vista/ których jeszcze nie próbowałeś i chyba to na razie wystarczy -jeśli i one zawiodą to mam jeszcze 2 sposoby do wypróbowania... Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 1.Miałem tą łatkę KB2423089 i po odinstalowaniu nic to nie pomogło 2.Plik SportsMainBackground.wmv podmieniłem 3.Powiem szczerze, że część tych możliwości z tego poradnika próbowałem ale też to nie pomogło dodam, że ten błąd "ERROR_FILE_NOT_FOUND 0x80070002 " to pojawia się podczas drugiego restartu konfiguracji service packa, nie wiem ale może ma to jakieś znaczenie więc napisałem a o co chodzi z tymi błędami? 2011-02-27 15:23:55, Info CBS Session: 30135945_4150907601 initialized by client WindowsUpdateAgent.2011-02-27 15:23:56, Info CBS Failed to internally open package. [hrESULT = 0x800f0805 - CBS_E_INVALID_PACKAGE] Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 dodam, że ten błąd "ERROR_FILE_NOT_FOUND 0x80070002 " to pojawia się podczas drugiego restartu konfiguracji service packa, nie wiem ale może ma to jakieś znaczenie więc napisałem Hmm...Może jakiś plik jest w użycju przez jakiś soft?Trudno powiedzieć a o co chodzi z tymi błędami? Nie wiem praktycznie nic więcej niz pisałem wyżej -oznacza to tylko jakieś problemy z kompenetami od tej łaty - w sieci brak więcej danych na ten temat,mowa jest tylko że to ogólnie poważny błąd i że trzeba wykonać reparacje (in-place upgrade jak mówią Amerykanie).Na pewno nie zawsze ten błąd jest poważny np. ja też go mam w swoim logu choć w innym konteksćie a SP i łaty instalują się bez problemów. Proponuję: 1.uruchom checkdisk na boocie http://www.sevenforums.com/tutorials/433-disk-check.html 2.Na innym forum pisałeś pomimo tego co mogłem to usunąłem, do prawidłowego wykonania uaktualnienia potrzeba około 12gb wolnego miejsca a ja mam niestety tylko 9gbConfused Teoretycznie to 9GB powinno wystarczyć a błąd twój nie wskazuje na problem z wolnym miejscem jednakze zaleciłby odjąć jeszcze kilka GB -możesz np usunąć starsze punkty przywracania systemu czy część danych przenieść na inny dysk,zdefragmentuj takze dysk jakimś dobrym narzędziem - jesli nie masz nic własnego to możesz użyc np QuickSys Defrag http://www.regdefrag.com/ 3.Mozesz spróbować instalować SP standalone w trybie awaryjnym (jednakże po pierwszym restarcie trzeba już uruchomić system w trybie normalnym ażeby dokończenie instalacji było możliwe) 4.metoda ostateczna - gdy wszystko inne zawiedzie to spróbuj zainstalować tego SP w trybie awaryjnym przez cały przebieg instalacji Zaimportuj poniższy fix do rejestru: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\BITS] @="Service" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MSIServer] @="Service" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\ose] @="Service" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\wuauserv] @="Service" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\EventSystem] @="Service" Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG i zaimportuj go dorejestru nastepnie Uruchom msconfig Start>>Uruchum>>msconfig Przejdź do taba "rozruch" -w opcjach rozruchu zaznacz opcję "Bezpieczny rozruch" oraz "Sieć zatwierdź + restart Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 1.checkdisk zrobione i nie wykrył błędów 2.tak pisałem na innym forum i bez rezultatu 3.tryb awaryjny, po tej próbie pojawił się nowy błąd 0x800f0826 4.tryb awaryjny (cały przebieg instalacji), pojawił się jeszcze inny błąd 0x80070643 chyba dam sobie spokój z tym Service Packiem, powiem szczerze, że nie spodziewałem się problemu a tu okazuję się, że są same problemy Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Ja jednak mam kilka pytań Logi nie wykazują błędów ale kody błędów są wciąż takie same jakby zostały użyte inne pliki tylko ze zmienioną nazwą albo rzeczywiście czegoś temu systemowi brakuje czego w logach nie widać Pytania: Czy rzeczywiście wymieniłeś te foldery dokładnie jak je nazwałem (tak one mają postać dla polskiej wersji 64bit) i zostały użyte z twojej płyty czy jakiejś innej angielskojęzycznej płyty a następnie jedynie zmieniona nieco nazwa? amd64_atiilhag.inf.resources_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_pl-pl_a793825085c51fa6 amd64_atiilhag.inf_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_019357585ef99a63 Jesli pierwszy folder to nie z polskiej wersji to pliki trzeba wymienić na prawidłowe,co do drugiego folderu wersja językowa dawcy nie ma znaczenia Sprawdź też czy masz taki folder C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\atiilhag.inf_amd64_neutral_951c1812f542740a jesli nie to trzeba będzie też ten folder zrekonstruować. Na wszelki wypadek dołączam dołączam te 3 foldery KLIK Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 tak ten folder atiilhag.inf_amd64_neutral_951c1812f542740a wyodrębniłem ze swojej płytki instalacyjnej mam problem z podmianą tych folderów z płytki instalacyjnej amd64_atiilhag.inf.resources_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_pl-pl_a793825085c51fa6 amd64_atiilhag.inf_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_019357585ef99a63 - ten udało mi się podmienić w trybie awaryjnym i tak informacyjnie udało mi się również zrobić miejsce na dysku C: ale dziwna sprawa, że teraz zamiast 12gb wolnego miejsca potrzebowało 17gb Odnośnik do komentarza
Grisza Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Nie wiem czy pomogę, ale może warto spróbować użyć tego: Centrum akcji --> Rozwiązywanie problemów --> System i zabezpieczenia --> Rozwiąż problemy z usługą Windows Update. Należy pamiętać, że Windows 7 to nadal Windows i ma swoje psikusy. U mnie pomogła ta operacja, ponieważ przed rozwiązaniem problemów nie mogłem zainstalować aktualizacji. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 mam problem z podmianą tych folderów z płytki instalacyjnej amd64_atiilhag.inf.resources_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_pl-pl_a793825085c51fa6 amd64_atiilhag.inf_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_019357585ef99a63 Czyli nigdy nic nie podmieniałeś w WinSxS ale też nigdy też nie miałeś błędu w tych folderach bo w przeciwnym wypadku byłyby raportowane błędy Nie możesz podmienić tych folderów ze względu na uprawnienia (wlascicielem tych folderów jest TrustedInstaller) ale nawet gdybyś to uczynił nic by to nie dało bo nie miałeś błędu w tych miejscach a tak wogóle miałes jakies braki w C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository? Bo jezeli tamten folder istniał już przedtem i niczym się nie różnił od tego podmienionego to znaczy że twój problem dotyczy czegoś innego niż jest to tam dyskutowane. Jeśli twój problem jest w jakiś sposób powiązany z tamtymi zagadnieniami choć niestety nie identyczny to trzeba sprawdzić dokładnie gdzie system przechowuje resztę tych sterowników ATI,zajmę się tym jutro Tymczasem ty zrób 2 rzeczy niezależnie z czym mamy do czynienia: 1.Sprawdź czy w folderze C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository masz foldery atiriol6.inf_amd64_neutral_bde34ad5722cca75 nv_lh.inf_amd64_neutral_bc69f20e3115af59 jesli ich nie masz to je wyekstraktuj w z płyty i podmień 2.Uruchom cmd.exe i wklep komendę: cd /d C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository wciśnij ENTER dir /s /b >%userprofile%\Desktop\log.txt wcisnij ENTER Na pulpicie pojawi się plik log.txt ->dołącz go do posta. Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 w tej chwili w folderze FileRepository znajdują się tylko taki foldery jak poniżej atiilhag.inf_amd64_neutral_951c1812f542740a atiriol6.inf_amd64_neutral_bde34ad5722cca75 nv_lh.inf_amd64_neutral_bc69f20e3115af59 prnms002.inf_amd64_neutral_d439051ec90eeda4 1.C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository w tym folderze nie miałem w ogóle tych folderów atiriol6.inf_amd64_neutral_bde34ad5722cca75 nv_lh.inf_amd64_neutral_bc69f20e3115af59 ale wyeksportowałem je ze swojej płytki 2.w załączniku jest log o który prosiłeś log.txt Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 No i mamy (przynajmniej częściową) odpowiedź dlaczego masz taki błąd Masz totalnie wyrżnięty C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository !- są tam tylko foldery i pliki które niedawno wyekstraktowałeś poza tym nic - a folder powinien być bogaty.oczywiście u każdego będzie się nieco różnił zawartością jednakże znajduje się tam m in. także wiele kopii sterowników MS i niezależnie czy te sterowniki są używane aktualnie przez komputer czy nie to kopie te muszą być Ze swojej płyty instalacyjnej wyekstraktuj cały folder FileRepository i zintegruj z jego imiennikiem na dysku,sprawdź też uprawnienia dla tego folderu (i wszystkich jego podfolderów) domyślne uprawnienia: konto SYSTEM -pełna kontrola WSZYSCY -odczyt i wykonywanie,wyświetlenie zawartości folderu,odczyt Po zakończeniu podmiany powinieneś przywrócić ustawienia domyślne dla tego folderu,potem dokonaj ponownej próby instalacji Jeśli jednak i kolejna próba zawiedzie to wykonaj jeszcze jeden log Uruchom cmd.exe i wklep cd /d C:\Windows\inf wciśnij ENTER dir /s /b >%userprofile%\Desktop\log2.txt wciśnij ENTER Log ten załącz do posta Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 cały folder FileRepository przerzucony niestety nic to nie dało a nawet tym razem i już podczas pierwszej konfiguracji przerwało instalację i pojawił się taki błąd:Error_Path_Not_Found(0x80070003) oto log log2.txt Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Logiem zaraz się zajmę - tymczasem sprawdź czy masz foldery C:\Windows\System32\DriverStore\pl-PL C:\Windows\System32\DriverStore\en-US (oba foldery powinny mieć sporo plików) folder C:\Windows\System32\DriverStore\Temp musi jedynie istnieć - może być nawet pusty Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 wszystkie wymienione przez ciebie foldery mam i są w nich jakieś piki Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Ja w twoim logu też nie widzę błędów Zróbmy tak 1.Start>>Uruchom>>msinfo32 Plik>>Zapisz Utwórz plik w formacie NFO 2. A) uruchom komputer w trybie normalnym (jeśli wciąż jesteś na awarze),Pobierz Process monitor http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896645 i uruchom go B)Uruchom ponownie instalator SP i gdy ten zwróci błąd,wróć do Process Monitora,File>>Save i zapisz log w formacie *.PML i spakuj go. Oba logi shostuj i dołącz do posta. Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 (edytowane) 1. oto plik msinfo32 Tutaj 2.tego niestety nie udało mi się wypróbować ponieważ po prawie 2h zawiesił się komputer i musiałem zrobić restart więc brak jest loga z programu Process Monitor wiesz co wydaję mi się, że damy sobie z tym spokój:( dziękuję ci za zaangażowanie, ale szkoda twojego i mojego czasu sorry za spam Edytowane 1 Marca 2011 przez saleta Wymazywałeś post, podczas gdy ja już skorygowałam duplikat .... Przywracam treść. //picasso Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Chyba będziesz musiał wykonać tą reparację (in-place upgrade) ażeby naprawić szkody Pytanie: Czy masz jakieś podejrzenia co mogło spowodować skasowanie całego folderu FileRepository? Chyba sam go nie ruszałeś? Ponieważ kody błędu które mialeś są dużo starsze niż sam SP do Windows 7 i nie wiadomo do czego się to odnosi a warto je poznać chciałbym cię poprosić o następujące logi "dla dobra nauki" 1.Log z zawartości folderu Windows Uruchom cmd.exe i wklep komendy cd /d C:\Windows wcisnąć ENTER dir /s /b >%userprofile%\Desktop\log3.txt wcisnąć ENTER 2.Sporządź kopie plików rejestru - uzyj do tego celeu programu regBak http://www.acelogix.com/freeware.html Wszystkie pliki spakuj,shostuj ale link podeślij mi na PM. Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 sorry, że dopiero teraz odpisuję ale nie miałem czasu. a co do tego czy mam podejrzenia co mogło skasować cały folder to z pewnością jest to program Sunrise Seven, ponieważ z tego co sprawdziłem jest czyszczenie folderu FileRepository a co do dalszej próby usunięcia tego problemu to myślę , że damy sobie z tym spokój ponieważ doszedłem do wniosku, że nie ma to najmniejszego sensu po tych wszystkich nieudanych próbach, nie miej jednak jestem ci bardzo wdzięczny za POMOC! pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi