lukas90 Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam, Od rana na wszystkich komputerach pojawiał się komunikat od cybertarczy z Orange dotyczący zagrożenia - niby zidentyfikowali trojan.ruskill na którymś z komputerów. Przeskanowałem, tylko na jednym z nich AdwCleaner wykazał jakieś potencjalne zagrożenia i niby je usunął. W załączeniu podsyłam raport AdwCleanera oraz logi (wygenerowałem je już po rzekomym oczyszczeniu przez program). Bardzo proszę o rzucenie na to okiem i info, czy to tam mógł być ten wirus. Dodam, że resetowałem router po tym zabiegu, ale strona cybertarczy w dalszym ciągu generuje komunikat jn: "Wykryto zagrożenia: Trojan.Ruskill Ostatnia data wystąpienia zagrożenia: 2016-11-27, 19:08:45" Proszę o pomoc, nie wiem czy mam problem z głowy i to tylko błąd ze strony aplikacji od Orange, czy jednak pozostaje mi szukać dalej. Addition.txt AdwCleanerC0.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 To fałszywy alarm Cybertarczy Orange. Jeśli Яндекс używasz świadomie, to usuń z mojej poniższej "fixlist" wpisy z nim związane. Otwórz Notatnik i wklej w nim: FF DefaultSearchEngine: Mozilla\Firefox\Profiles\CKgZu2cu.default -> ЯндексFF SelectedSearchEngine: Mozilla\Firefox\Profiles\CKgZu2cu.default -> ЯндексCHR HomePage: Default -> yandex.ru/?__PARAM__from=chromehpInternetURL: C:\Users\Tomek\Favorites\Links\Почта.url -> BASEURL: hxxp://mail.yandex.ru/?win=227&clid=2261239&from=dist_bookmark URL: hxxp://mail.yandex.ru/?win=227&clid=2261239&from=dist_bookmarkInternetURL: C:\Users\Tomek\Favorites\Links\Яндекс.url -> BASEURL: hxxp://www.yandex.ru/?win=227&clid=2261239&from=dist_bookmark URL: hxxp://www.yandex.ru/?win=227&clid=2261239&from=dist_bookmarkC:\Users\Tomek\Favorites\Links\Почта.urlC:\Users\Tomek\Favorites\Links\Яндекс.url S2 HuaweiHiSuiteService64.exe; "C:\ProgramData\HandSetService\HuaweiHiSuiteService64.exe" -/service [X]S3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X]S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]Task: {CFF75604-D483-4B62-A438-07B1C6C2DC62} - System32\Tasks\{6CC8E2D7-1C65-4C13-8114-F6A5AA3A16AC} => pcalua.exe -a "d:\bethesda.net launcher\bethesdanetlauncher.exe" -c bethesdanet://uninstall/8HKLM-x32\...\Run: [] => [X]EmptyTemp: >>Menu Notatnika >> Plik >>>>Zapisz jako >>Nazwa pliku: fixlistZapisz jako typ: Dokumenty tekstoweKodowanie: UTF-8>>ZapiszPlik umieść w folderze D:\DownloadUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się