Matowsky Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Uszanowanie! Babcia dostała laptopa od wujka z Niemiec laptopa Fujitsu AMILO Notebook Li 3910. System bardo wolno działa i chciałbym wiedzieć czy da się z tym coś zrobić... Dodatkowo coś jest nie tak z obrazem, jak laptop się włącza to obraz jest jakby maksymalnie ściemniony i dosłownie nic nie widać na ekranie. Zauważyłem, że jak się zamknie pokrywę i się uśpi laptop to po jego włączeniu obraz jest normalny. System czy raczej sprzęt? Proszę o sprawdzenie. Mat. gmer.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Infekcja niewątpliwie była, ale teraz pozostał po niej tylko ślad w pliku HOSTS. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {60E97860-A76F-4C98-A4C8-36F58863CCF9} - System32\Tasks\PPI Update => "hxxp://insightcdn.online/download/index.php?mn=9995" <==== UWAGAShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak plikuToolbar: HKU\S-1-5-21-2279116463-66502784-780310663-1001 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - Brak plikuFF DefaultSearchEngine: Mozilla\Firefox\Profiles\rsjxdyne.default -> AVG Secure SearchFF SelectedSearchEngine: Mozilla\Firefox\Profiles\rsjxdyne.default -> AVG Secure SearchFF Homepage: Mozilla\Firefox\Profiles\rsjxdyne.default -> hxxps://mysearch.avg.com/?cid={12BDB23E-A916-4BBD-BF68-A407B3B907BF}&mid=f84a898f847047cdbff6d16acda414eb-d70aa4a734c1d7aa00e1759fdf4f1225f2b59c9d&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=1215tb&pr=fr&d=2015-03-03 16:16:27&v=4.2.1.951&pid=wtu&sg=&sap=hpHOSTS:EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Matowsky Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Cześć, W załączeniu plik z logiem. Co z obrazem może być nie tak? Mat. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Fix pomyślne wykonany. System nie jest zainfekowany, więc to problem nie na miarę tego działu.Temat przenoszę do działu pozostałe zagadnienia komputerowe. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się