booaa Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Od jakiegoś czasu mam problem z przegladarką Opera. Nie działają wszystkie linki, odsyłacze. Nie mogę nawet rozwinąć treści komentarzy pod wiadomościami. Przeglądarka chodzi na standardowych ustawieniach. Był problem nawet z napisaniem tego tematu, ponieważ nie mogłam wpisać tekstu. Przeinstalowywałam Operę ale działała prawidłowo tylko przez chwilkę i znowu to samo. Czy ktoś może mi pomóc? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Czy w innych przeglądarkach dzieję się tak samo? Dostarcz raporty z narzędzia Farbar Recovery Scan Tool. ====== EDIT: Gdyby odsyłacz nie zadziałał to tu link: http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-og%C3%B3lne-raporty-systemowe/#entry160527 Odnośnik do komentarza
booaa Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Czy w innych przeglądarkach dzieję się tak samo? Dostarcz raporty z narzędzia Farbar Recovery Scan Tool. ====== EDIT: Gdyby odsyłacz nie zadziałał to tu link: http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-og%C3%B3lne-raporty-systemowe/#entry160527 Inne przeglądarki działają prawidłowo. Załączam raport z Farbar Recovery Scan Tool. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Proponuję przeinstalować Operę na czysto. 1. W Operze wyeksportuj zakładki. Przez Panel sterowania odinstaluj obie zakreślone niżej pozycje. Opera Stable 40.0.2308.81 (HKLM-x32\...\Opera 40.0.2308.81) (Version: 40.0.2308.81 - Opera Software) Opera Stable 41.0.2353.69 (HKLM-x32\...\Opera 41.0.2353.69) (Version: 41.0.2353.69 - Opera Software) 2. Skasuj ewentualnie resztki (wypisane po niżej) po Operze. C:\Program Files\Opera C:\Users\beata\AppData\Roaming\Opera C:\Users\beata\AppData\Local\Opera 3. Zainstaluj najnowszą Operę, zaimportuj zakładki i napisz czy to coś dało. W spoilerze sprawy poboczne, nie mające związku z problemem. 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = S3 NAVENG; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\NortonData\22.6.0.142\Definitions\SDSDefs\20161026.007\ENG64.SYS [X] S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\NortonData\22.6.0.142\Definitions\SDSDefs\20161026.007\EX64.SYS [X] Task: {C1CCBE7A-901E-4E9F-9702-31151CA2E4C1} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku DeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains DeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Dostarcz plik Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
booaa Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Odinstalowałam, pozostałości usunęłam. Zainstalowałam nową operę i jest to samo. Co ciekawe ta sam strona otwarta w oknie prywatnym działa prawidłowo, czyli linki/odnośniki działają, można rozwijać zwinięte posty itd. Odnośnik do komentarza
booaa Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 załączam raport Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Sprawy poboczne wykonane pomyślnie. Sprawdziłem u siebie jak to wygląda i mi wszystko działa prawidłowo. Sprawdź jaki rezultat będzie po wyłączeniu Twojego oprogramowania zabezpieczającego, czyli Nortona. Odnośnik do komentarza
booaa Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Nortona nie wyłączałam. Zauważyłam jeszcze, że nie na wszystkich stronach otwierają się pliki filmowe. Nie wiem jaki to ma związek ale: Odinstalowałam Adobe Flash Playera (poprzez uninstall_flash_player). Usunęłam zawartość katalogu C:\Windows\System32\Macromed\Flash. Zainstalowałam Adobe Flash Playera. O dziwo wszystko działa jak trzeba. Piękne dzięki za poświęcony czas i pomoc. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Skoro wszystko działa jak należy to kończymy. P.S: Nortona nie wyłączałam. Mnie chodziło o to, abyś wyłączyła Nortona i zobaczyła czy podczas jego braku pracy problem występuje. Odnośnik do komentarza
booaa Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Wiem Jeszcze raz dzięki. Na razie wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Zamykam, gdyby problem wrócił proszę o wiadomość po przez prywatną wiadomość. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi