hames Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Witam, dzisiaj u kolegi przy przeglądaniu internetu wyskoczył mu komunikat z CyberTarczy Orange ze wykryła zagrożenie - Trojan.Ruskill. W całej sieci mieliśmy ten problem. Ściągnąłem instrukcję, którą zalecali ściągnąć i kliknąłem, żeby przywrócić dostęp do internetu. Po 90 sekundach dostaliśmy dostęp. Czy to coś, czym mamy się przejmować i trzeba coś z tym zrobić, czy to może fałszywy alarm. Dodam, że z naszej sieci korzysta wiele urządzeń. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Witam, dzisiaj u kolegi przy przeglądaniu internetu wyskoczył mu komunikat z CyberTarczy Orange ze wykryła zagrożenie - Trojan.Ruskill. W całej sieci mieliśmy ten problem. Ściągnąłem instrukcję, którą zalecali ściągnąć i kliknąłem, żeby przywrócić dostęp do internetu. Po 90 sekundach dostaliśmy dostęp. Czy to coś, czym mamy się przejmować i trzeba coś z tym zrobić, czy to może fałszywy alarm. Dodam, że z naszej sieci korzysta wiele urządzeń. Pozdrawiam. Raczej fałszywy alarm. Czy nie ma innych infekcji - tego bez logów nie da się ocenić. jessi Edytowane 25 Listopada 2016 przez Rucek Miszel: Jeszcze powiem tylko, że cała ta infekcja Ruskill jest przykrywką do działania CyberTarczy. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Dołącz wymagane logi do tematu. Masz info w zasadach działu. 4 logi dołącz. Odnośnik do komentarza
hames Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Dołącz wymagane logi do tematu. Masz info w zasadach działu. 4 logi dołącz. Okej. Wklejam. Przepraszam za nieogarnięcie. Mam nadzieję, że dodałem wszystko jak należy. Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 26 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Nie ma tu zbyt wiele do usuwania. Otwórz Notatnik i wklej w nim: C:\ProgramData\Ament.iniEmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
hames Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Tak zrobiłem. Dzięki za pomoc. W takim razie temat chyba można przeznaczyć do zamknięcia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się