Kubowski Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Witam, dzisiaj popołudniu gdy włączyłem komputer, zaczął włączać się okropnie długo. Do pojawienia się pulpitu minęło ok 2minut. Próbowałem przywrócic system, nic nie pomogło. Wyskoczył mi błąd, który podaje w załączniku. Zauwazyłem, że nie mogę odpalić żadnego programu znajdującego się na dysku HDD, albo muszę czekać baaardzo długo. Dodatkowo wszystkie operacje na programach znajdujących się na partycjach innych niż "C" trwają równiez baaardzo długo. Proszę o jak najszybszą pomoc w miarę możliwości, komputer potrzebny mi jest do pracy. P.S. ochrona programu Avast sama się wyłączyła.Pozdrawiam. FRST: http://wklej.org/hash/44984c29383/ Addition: http://wklej.org/hash/30fe4c9d0eb/ Shortcut: http://wklej.org/hash/5955fee1d42/ GMER: http://wklej.org/hash/e68dfbab4dc/ Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Nie widzę tu żadnej infekcji. Kosmetyka: Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {91EA5B4A-6D5E-4690-8AFB-116FD1F1C64E} - \ThunderMaster -> Brak pliku <==== UWAGAS3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X]ShortcutTarget: helper.lnk -> C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\WindowsServices\helper.vbs (Brak pliku)EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). Jeśli sytuacja sama się nie poprawi, to zgłosisz temat w https://www.fixitpc.pl/topic/29279-zg%C5%82oszenia-temat%C3%B3w-bez-odpowiedzi/ jessi Odnośnik do komentarza
Kubowski Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Wszystko działa, dzięki !!!! Odnośnik do komentarza
Kubowski Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Niestety, problem powrócił. Nie mogę odpalić niektórych aplikacji z dysków D, E, F. System startuje już z normalną prędkością. Dodatkowo pojawiło się coś nowego (proszę sprawdzić w załączniku), najwcześniejszy punkt przywracania mam wczoraj, wiec pewnie nic to nie da Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Jeśli problem jest nadal aktualny - daj znać i dodaj nowe logi z FRST. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się