StefanJ Opublikowano 18 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Witam. Mam problem podobny do tych, jakie mogłem przeczytać w innych postach. Od mniej więcej dwóch tygodni moja przeglądarka Gogle Chrome produkuje co chwilę jakieś okienka z reklamami. Często nie da się ich normalnie zamknąć. Mam wrażenie, że zaczęło się po aktualizacji systemu, ale pewności nie mam. Antywirus (McAfee) nic nie znalazł.Kaspersky Rescue Disc miał jakieś dziwne problemy. Sprawdził pliki startowe (nic nie znalazł) ale jak zaczął sprawdzać dysk C: to przez 6 godzin wyświetlał 1%, więc wyłączyłem. Przywróciłem system do punktu sprzed aktualizacji. Nie pomogło. AdwCleaner trochę posprzątał ale problem został. Spróbowałem jeszcze raz Kaspersky Rescue Disc. Tym razem się udało, ale żadnego paskudztwa nie było. Potem jeszcze ściągnąłem jakiś program Kaspersky - uruchomiłem. Bez rezultatu. Ciągle wyskakują okienka z reklamami. Różne, często jakieś zakłady sportowe Bet-coś tam, i inne bzdury. Odinstalowałem Jave, bo chyba do niczego mi nie potrzebna. Będę wdzięczny za pomoc w usunięciu tego syfu. Przesyłam raporty skanu. Tylko nie mam pojęcia, jak to wysłać. Gdzie tu jest przycisk "wyślij"? Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Edytowane 18 Listopada 2016 przez Rucek OTL - stary program. Log - kasuję. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 18 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 1) Odinstaluj ten program: uTorrentControl2 Toolbar (HKLM-x32\...\uTorrentControl2 Toolbar) (Version: 6.8.9.0 - uTorrentControl2) <==== UWAGA 2) Otwórz Notatnik i wklej w nim: AutoConfigURL: [s-1-5-21-3387017229-3060277641-4225327561-1000] => hxxp://noneblock.biz/wpad.dat?72ff7a3708c347df6bad482e72d2a9bd18103277ManualProxies: 0hxxp://noneblock.biz/wpad.dat?72ff7a3708c347df6bad482e72d2a9bd18103277RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\SrpnFilesToolbar: HKU\S-1-5-21-3387017229-3060277641-4225327561-1000 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - Brak plikuTask: {2A389E94-F666-4023-9568-E57E77137D9C} - System32\Tasks\{D36C628F-0D89-45B9-8E4F-73EB865634F3} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\FreeTime\FormatFactory\FFInst.exe" -d "C:\Program Files (x86)\FreeTime\FormatFactory"Task: {483324E7-DF14-415D-9AD5-EFCCE32019A0} - System32\Tasks\{E2AAED7D-6CEC-4D6D-A861-C68F82E29E6F} => pcalua.exe -a D:\SETUP.EXE -d D:\Task: {FF1AAB2D-446E-45FF-86B4-87CD03BB25A4} - System32\Tasks\{959E53D3-4B62-4B6D-BAA5-09C12D789AD8} => pcalua.exe -a E:\Setup.exe -d E:\FirewallRules: [{60561559-422E-4542-8809-5CF727B90EBD}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\SrpnFiles.exeFirewallRules: [{56EFBB75-B686-4DDB-8DC0-77D788A344F2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\SrpnFiles.exeFirewallRules: [{A4CB5CC4-BEB2-4B7E-9DF6-8C3714AFEA84}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\downloader.exeFirewallRules: [{816CAF1C-AD27-44A9-9B31-00550ADE69CA}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\downloader.exeHKU\S-1-5-21-3387017229-3060277641-4225327561-1000\...\Winlogon: [shell] C:\Windows\explorer.exe [2871808 2012-01-11] (Microsoft Corporation) <==== UWAGAGroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGACHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGAHKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGAS3 ACDaemon; C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe [X]S2 TomTomHOMEService; "C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe" [X]S1 BAPIDRV; system32\DRIVERS\BAPIDRV64.sys [X]S3 mfeaack01; \Device\mfeaack01.sys [X]S3 mfeavfk01; \Device\mfeavfk01.sys [X]C:\Users\Stefcio\AppData\Roaming\settings.iniC:\Users\Stefcio\AppData\Roaming\Thinstall\Microsoft Office Professional Edition 2003\%AppData%\Microsoft\Office\Niedawny\db2.mdb.LNKC:\Users\Stefcio\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\CVT957E.tmp.LNKC:\Users\Stefcio\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\CVTFA4B.tmp.LNKC:\Users\Stefcio\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\EEhvHxmqtud_2015.04.02_3_frst_shorcut.doc.LNKC:\Users\Stefcio\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\Klasówka dla 3ac.doc.LNKC:\Users\Stefcio\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\Klasówka dla 3c.doc.LNKC:\Users\Stefcio\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\wiek dorastania.ppt.LNKHOSTS:EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). 3) Zrób nowe logi FRST. jessi Odnośnik do komentarza
StefanJ Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) OK. Odinstalowałem uTorrent. Potem zrobiłem resztę. Program zrestartował system. Uruchomiłem FRST i skanowanie. EDIT: Wygląda na to, że jest dobrze. Tylko jeszcze taki drobiazg. Mam przeglądarkę Google. Gdy włączam Chrome pojawia się pasek przeglądarki Yahoo blokując Googla. Coś można z tym zrobić? Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Edytowane 21 Listopada 2016 przez Rucek Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 20 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Hm, w logach tego nie widzę. Uruchom Google Chrome> Naciśnij klawisze: lewy Alt+F i kliknij przycisk Ustawienia > > w sekcji Wyszukiwanie wybierz: Zarządzaj wyszukiwarkami >> z prawokliku ustaw nową domyślną wyszukiwarkę (np. Google),> z prawokliku usuń: YAHOO (o ile tam jest) i kliknij przycisk: Gotowe. Kosmetyka: Otwórz Notatnik i wklej w nim: S2 0090281479649521mcinstcleanup; C:\Windows\TEMP\009028~1.EXE -cleanup -nolog [X]C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Axialis Software\Axialis IconWorkshop Help.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Axialis Software\Axialis IconWorkshop.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Axialis Software\Uninstall or repair Axialis IconWorkshop.lnk Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). Jeśli będzie OK, to będziemy kończyć:Otwórz Notatnik i wklej w nim: DeleteQuarantine: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix (NAPRAW).przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST.W Adw-Cleaner kliknij w menu na PLIK, potem na ODINSTALUJ. Jeśli natomiast problem nie zniknie, to zgłosisz temat w https://www.fixitpc.pl/topic/29279-zg%C5%82oszenia-temat%C3%B3w-bez-odpowiedzi/ jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się