carlosgaros Opublikowano 13 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam mam problem z tym że nie można włączyć ikony systemowej sieci i centrum akcji. Próbowałem zaleceń ms i zastosowałem zmiany w rejestrze ale niestety bez zmian . Mój system to win7 x64 FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 14 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Nie ma tu komu pomagać, niestety. ZeroAccess: C:\Windows\Installer\{c3f53a4d-59e2-4594-729e-43246b6dcdac} C:\Windows\Installer\{c3f53a4d-59e2-4594-729e-43246b6dcdac}\@ ZeroAccess: C:\Users\Kamil\AppData\Local\{c3f53a4d-59e2-4594-729e-43246b6dcdac} C:\Users\Kamil\AppData\Local\{c3f53a4d-59e2-4594-729e-43246b6dcdac}\@ Użyj RogueKiller. Kliknij w nim SCAN, a po wyszukaniu szkodliwych rzeczy kliknij DELETE. Pokaż oba raporty z niego. Zrób log z Farbar Service Scanner. jessi Odnośnik do komentarza
carlosgaros Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Po skanowaniu i usunięciu wszystkiego brak zmian . Zrobione : raport roguekiller.txt FSS.txt po skanowaniu.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 14 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Hmm, jakiś nietypowy ten Zero Acces - zbyt mało uszkodzeń. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CMD: sc config wscsvc start= delayed-auto /C) EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). Sprawdź, czy działa Centrum Akcji. Zrób nowe logi FRST. jessica Odnośnik do komentarza
carlosgaros Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Centrum akcji działa i działało ale ikona centrum akcji dalej nie działa . Co dodatkowo zauważyłem to to że jestem Administratorem ale jak wejdę na swoje konto to sie wyświetlam jako zwykły użytkownik. Wygląda to jak by by coś było z uprawnieniami pokićkane... FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 15 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Podobno już dziś ma pomagać @Picasso, więc jak tylko zauważysz, że pomaga, to zgłosisz temat w https://www.fixitpc.pl/topic/29279-zgłoszenia-tematów-bez-odpowiedzi/?view=getnewpost jessi Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Co dodatkowo zauważyłem to to że jestem Administratorem ale jak wejdę na swoje konto to sie wyświetlam jako zwykły użytkownik. Wygląda to jak by by coś było z uprawnieniami pokićkane... Co masz na myśli i gdzie to niby widzisz? Wg FRST Twoje konto Kamil ma uprawnienia administracyjne: Uruchomiony przez Kamil (administrator) MACPRO (15-11-2016 08:18:42) Uruchomiony z C:\Users\Administrator\Downloads Załadowane profile: Kamil (Dostępne profile: Kamil & Administrator & Gość) ==================== Konta użytkowników: ============================= Administrator (S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-500 - Administrator - Enabled) => C:\Users\Administrator Gość (S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-501 - Limited - Enabled) => C:\Users\Gość HomeGroupUser$ (S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1008 - Limited - Enabled) Kamil (S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000 - Administrator - Enabled) => C:\Users\Kamil W systemie Vista i nowszych konta administracyjnie domyślnie są "mieszane" i jeśli nie zostanie wyłączony UAC, to będziesz widział dialogi "wymagane uprawnienia administratora" i podobne, co nie zmienia faktu że konto ma uprawnienia administracyjne. Niemniej miałeś załadowane w tle aż trzy konta, a FRST uruchamiałeś z folderu wbudowanego w system serwisowego konta Administrator (to konto bez UAC o specjalnym przeznaczeniu), które w ogóle nie powinno Cię interesować. Witam mam problem z tym że nie można włączyć ikony systemowej sieci i centrum akcji. To nie jest związane z martwymi odpadkami infekcji ZeroAccess (siedzą w systemie prawdopodobnie od kilku lat), nie ten rodzaj modyfikacji. W raporcie FRST widać wyraźnie, że jest ustawiona zasada grupy blokująca pokazywanie ikony Centrum: HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1 Nie jest jednak wykluczone, że jest tu złożenie przyczyn. Widać zasadę blokującą ikonę Centrum, ale również jest zszarzona ikona Sieci, a do tego nie pasuje żaden odczyt z raportu. Zszarzenie ikon to równie dobrze może być wynik uszkodzenia cache ikon. Instrukcje Microsoftu, które wspominasz, to zapewne były właśnie te związane z cache ikon, a to mogło nie zadziałać ze względu na niewłaściwy konteks konta na którym operujesz. W każdym razie skombinuję fiksy na oba przypadki, a dodatkowo usuwanie innych śmieci / wpisów pustych: 1. By prowadzić dalsze akcje, należy wylogować wszystkie konta poprzez pełny restart systemu, a nie Wyloguj czy Przełącz użytkownika, i zalogować się tylko na konto Kamil. W Panelu sterowania wyłącz konta Administrator i Gość, potwierdzając usuwanie danych kont z dysku. Następnie pobierz FRST, by wykonać podane poniżej operacje. 2. Odinstaluj bardzo stare i niebezpieczne wersje Adobe AIR, Java 2 Runtime Environment, SE v1.4.2_06, Java 6 Update 13 oraz QQ International od Tencent (wszelkie produkty Tencent są tu traktowane jako "PUP"). 3. Usuń puste wpisy wtyczek w Google Chrome poprzez reset cache: W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 4. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CreateRestorePoint: CloseProcesses: (Microsoft Corporation) C:\Windows\explorer.exe StartBatch: reg delete "HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\TrayNotify" /v IconStreams /f reg delete "HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\TrayNotify" /v PastIconsStream /f netsh advfirewall reset EndBatch: HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1 HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\...\Policies\Explorer: [NoTrayItemsDisplay ] 0 HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-19\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-20\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKLM-x32\...\Run: [] => [X] ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] -> {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] -> {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] -> {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] -> {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => Brak pliku S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X] S3 cpudrv64; \??\C:\Program Files (x86)\SystemRequirementsLab\cpudrv64.sys [X] S3 dcdbas; system32\DRIVERS\dcdbas64.sys [X] S2 EpsCe2; \??\C:\Windows\system32\Drivers\EpsCe2.sys [X] S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X] S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X] S3 GIVEIO; \??\C:\Windows\SYSTEM32\DRIVERS\GIVEIO.SYS [X] S3 huawei_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X] S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X] S3 huawei_ext_ctrl; system32\DRIVERS\ew_juextctrl.sys [X] S3 huawei_update; system32\DRIVERS\ew_hwupgrade.sys [X] S3 huawei_wwanecm; system32\DRIVERS\ew_juwwanecm.sys [X] S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X] S1 hwinterface; System32\Drivers\hwinterface.sys [X] S3 pccsmcfd; system32\DRIVERS\pccsmcfdx64.sys [X] S3 PORTMON; \??\C:\Users\Kamil\Desktop\PORTMON (2)\PORTMSYS.SYS [X] S3 tusbdbus; system32\DRIVERS\tusbdbus.sys [X] S3 tusbdbuslt; system32\DRIVERS\tusbdbuslt.sys [X] S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X] S3 VICHW11; \??\C:\Windows\SYSTEM32\DRIVERS\VICHW11.SYS [X] MSCONFIG\startupreg: UsBuga Acronis Scheduler2 => MSCONFIG\startupreg: iTunesHelper => "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe" MSCONFIG\startupreg: msnmsgr => "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background MSCONFIG\startupreg: QuickTime Task => "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime Task: {02A21846-4E97-4473-B2C8-C1CF3F73C573} - System32\Tasks\{B8EE31A2-AE7C-41ED-9496-F823413722F1} => pcalua.exe -a C:\ProgramData\7531CC73004EA4EE004CBE02F875EF60\7531CC73004EA4EE004CBE02F875EF60.exe -c -u Task: {13D16EDC-3A40-464F-9611-E8FB380180B1} - System32\Tasks\{3DB7965C-37AB-463D-8DD8-523C08FEEAF9} => msiexec.exe /package "C:\Users\Kamil\Desktop\BootCamp64.msi" Task: {1DC4106C-89DD-4EDC-A924-9370359652AF} - System32\Tasks\{6D27169F-6456-46EF-9BF8-5C78E2E66DD2} => pcalua.exe -a C:\Users\Kamil\AppData\Roaming\v9\UninstallManager.exe -c -ptid=cvs -simple=0 Task: {373AD7BB-63A9-4AF6-95DF-69E026C556DB} - System32\Tasks\{A0FA03B1-CF16-4700-B838-D4FA989B75F4} => C:\Users\Kamil\Desktop\Virtual Floppy Disk\vfdwin.exe Task: {4BB96486-B367-44D0-9275-FA6F4128585B} - System32\Tasks\{226CE281-F987-422A-BF36-44C45B406212} => pcalua.exe -a C:\ProgramData\7531CC73004EA4EE004CBE02E56C3425\7531CC73004EA4EE004CBE02E56C3425.exe -c -u Task: {54378E0E-34E2-4958-ABAA-1625946EAED4} - System32\Tasks\{35A1483D-9508-4407-A96F-09F93021CB01} => pcalua.exe -a C:\Windows\system32\uninstall_imdisk.cmd Task: {68BE995E-01F3-447A-8AD1-A6E8CCEC3340} - System32\Tasks\{6E207A90-37AB-4775-B325-65C10F05BDB6} => pcalua.exe -a C:\Users\Kamil\Desktop\BootCamp\setup.exe -d C:\Users\Kamil\Desktop\BootCamp Task: {6EFE482F-EFDC-4D4A-89A4-3FF30BA8C28D} - System32\Tasks\{6DC57707-8651-41E3-97D6-CAA18D50446B} => C:\ETKA\PROG\EtStart.exe Task: {84D0318B-C3A0-40F3-860C-06FBF14E4603} - System32\Tasks\{74B867FA-7508-42FC-9263-5D08B194DAE3} => C:\ETKA\PROG\EtStart.exe Task: {9BC8F26E-46F6-4744-9159-56DA9489DDE8} - System32\Tasks\{DC9A5177-31AC-46CA-BD13-C8E7F24D0A23} => C:\Program Files (x86)\BMW\ISPI\TRIC\ISTA\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe Task: {A3439DFC-7A70-47C2-A92B-E8FCACA6B4A7} - System32\Tasks\{AB74686A-7201-49C6-B3B0-23B3032C2340} => C:\Users\Kamil\Desktop\SWID_reader\SWID_reader\SWID_reader.exe Task: {A8B0050F-5B4F-4F2D-8A70-5475100F589F} - System32\Tasks\{978B5465-028C-4EDC-8D2D-E2C5947E0DBA} => pcalua.exe -a C:\Users\Kamil\Desktop\rgh\NAND_Flasher_360_v1.1.0\bin\libusb\install-filter.exe -d C:\Users\Kamil\Desktop\rgh\NAND_Flasher_360_v1.1.0\bin\libusb Task: {AC96CFDA-B8F3-4986-9A8A-1784147850CA} - System32\Tasks\{2EE12CA1-AC8E-48C3-8883-C387655C71F2} => C:\Program Files (x86)\BMW\ISPI\TRIC\ISTA\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe Task: {B46DCB6B-11FE-4CE5-B3E8-47A11904489F} - System32\Tasks\{D06602F3-1A64-46CF-AD5B-456A8E8C1B0E} => C:\Users\Kamil\Desktop\JungleFlasher.0.1.90.Beta(293)\JungleFlasher v0.1.90 Beta (293)\JungleFlasher.exe Task: {C57918E1-F4E8-4C98-81DE-97587A0E35DF} - System32\Tasks\{2CD9F145-4A0C-42CF-ADFC-8BF6F6EFB9CE} => C:\Users\Kamil\Desktop\JungleFlasher.0.1.90.Beta(293)\JungleFlasher v0.1.90 Beta (293)\JungleFlasher.exe Task: {CCE29F8A-6A8C-48CD-ABE4-3B10C4FF263C} - System32\Tasks\{546DBFBF-0312-4290-86E4-BFBA646FA2AD} => C:\ETKA\PROG\EtStart.exe Task: {D1EB44DE-BEA3-4890-B2F6-01F0347DBDDE} - System32\Tasks\{FE0907CC-9EB4-4590-8BA5-82D4A7FEE0D0} => msiexec.exe /package "H:\WindowsSupport\Drivers\Apple\BootCamp64.msi" Task: {D5AD7CC8-0BC9-4ABA-9EED-8DFDF7131AD8} - System32\Tasks\{856E24E1-7A76-44CA-A453-2C3B58B22922} => C:\Users\Kamil\Desktop\Virtual Floppy Disk\vfdwin.exe Task: {D67A429A-4C76-42E2-BCCE-B3B5FBE09263} - System32\Tasks\{57E4DC16-B966-41AA-A8BE-5B3636E6FAA3} => pcalua.exe -a "C:\Users\Kamil\Desktop\♛ Adobe Acrobat XI Pro 11.0.0 ( PL )( FULL ) (heaven_paradise)\Setup.exe" -d "C:\Users\Kamil\Desktop\♛ Adobe Acrobat XI Pro 11.0.0 ( PL )( FULL ) (heaven_paradise)" Task: {E0866385-E300-434C-9809-CCCB8928A88F} - System32\Tasks\{D4F0CA1F-8A8E-4ECD-ABAD-4FAD275262D1} => C:\Users\Kamil\Desktop\Virtual Floppy Disk\vfdwin.exe Task: {E673A565-3C65-4ED6-9EBC-C01B1FF427E7} - System32\Tasks\{AB37EEEF-0EEC-4433-831A-C353448F09D0} => msiexec.exe /package "H:\WindowsSupport\Drivers\Apple\BootCamp64.msi" Task: {EDC582CB-5425-43FC-B36B-D70792E6FAB5} - System32\Tasks\{2CA490F7-926C-413B-8F26-7AE2B4E73786} => pcalua.exe -a "C:\Users\Kamil\Desktop\download ista\BMW\Tools\vcredist_x86_2010.exe" -d "C:\Users\Kamil\Desktop\download ista\BMW\Tools" Task: {FA85B57D-AEB2-4D36-923D-65662DCC6EDB} - System32\Tasks\{2822D846-9E71-4CE5-82FA-7B78FFFB4754} => pcalua.exe -a G:\backup\Pulpit\PEN_KOPIA\IToolRadar_Win32\IToolRadar_Win32.exe GroupPolicy: Ograniczenia HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia URLSearchHook: HKLM-x32 -> Domyślne = {CCC7B159-1D8C-11E3-B2AD-F3EF3D58318D} DeleteKey: HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\Software\dobreprogramy DeleteKey: HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains DeleteKey: HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 DeleteKey: HKU\S-1-5-21-1905721025-3557672246-1714588951-1000\Software\Mozilla\Firefox DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Firefox DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Thunderbird\Extensions DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla\Firefox DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla\Thunderbird\Extensions DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins DeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main DeleteKey: HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes DeleteKey: HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\Temp RemoveDirectory: C:\ProgramData\TEMP RemoveDirectory: C:\Users\Kamil\AppData\Local\{c3f53a4d-59e2-4594-729e-43246b6dcdac} RemoveDirectory: C:\Windows\Installer\{c3f53a4d-59e2-4594-729e-43246b6dcdac} EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 5. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), z zaznaczonym polem Shortcut (tego raportu poprzednio zabrakło). Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
carlosgaros Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Wszystkie polecenia wykonane . Tej starej javy nie mogę odinstalować ponieważ jeden z programów których używam wymaga właśnie tej wersji Moje podejrzenia co do uprawnień wyjaśni Ci screen który załączam . ( po fixie nie aktualne ) Stąd też moje działania na innych kontach Nadal ikony szare niestety Dodatkowo co dziś zauważyłem po dwukliku w zegar nie wyświetla się kalendarz . FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Tej starej javy nie mogę odinstalować ponieważ jeden z programów których używam wymaga właśnie tej wersji Czy masz na myśli JDownloader? A te Javy powinny być usunięte bez zastanowienia (nawet kosztem innego programu), jest to zagrożenie m.in. infekcjami szyfrującymi dane. Moje podejrzenia co do uprawnień wyjaśni Ci screen To nadal ten sam problem z Zasadami grupy, tylko w nieco zmienionej już postaci, tzn. na poziomie pliku Registry.pol (wynik operacji w gpedit.msc), a nie bezpośrednio w rejestrze jak uprzednio było widoczne. I w międzyczasie następowały jakieś zmiany, gdyż wcześniej w logu Registry.pol globalny, obecnie wskoczył zaś strony użytkownika: GroupPolicy\User: Ograniczenia Przy okazji do usunięcia będą puste skróty widoczne w Shortcut.txt. 1. Zmontuj nowy plik fixlist.txt o zawartości: GroupPolicy\User: Ograniczenia RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\QuickTime RemoveDirectory: C:\ProgramData\RogueKiller RemoveDirectory: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\BMW_Explorer RemoveDirectory: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\E-Sys Launcher Premium RemoveDirectory: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ETKA 7.3 International 2011 RemoveDirectory: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Garmin RemoveDirectory: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Tencent Software RemoveDirectory: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Tftpd64 RemoveDirectory: C:\Qoobox RemoveDirectory: C:\Windows\erdnt RemoveDirectory: C:\Users\Kamil\AppData\Local\GG RemoveDirectory: C:\Users\Kamil\AppData\Roaming\Acronis RemoveDirectory: C:\Users\Kamil\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Advanced PDF Repair StartBatch: del /q C:\Users\Administrator\Desktop\fix.reg del /q C:\Users\Administrator\Downloads\*.* del /q "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 2600 series\Witryna pomocy technicznej.lnk" del /q "C:\Users\Kamil\Pictures\mini_country\2GB (L) — skrót.lnk" del /q "C:\Users\Public\Desktop\Launch Dr.Gini.exe.lnk" del /q C:\Windows\system32\SystemLook.txt del /q C:\Windows\system32\Drivers\TrueSight.sys EndBatch: Uruchom FRST, klik w Napraw (Fix). Powinien nastąpić auto-reset, w przeciwnym wypadku wymuś go ręcznie. Przedstaw wynikowy log fixlog.txt. 2. W raporcie szczątki po odinstalowanym Acronis, m.in. w postaci aktywnego sterownika: R0 vidsflt58; C:\Windows\System32\DRIVERS\vsflt58.sys [142944 2012-10-08] (Acronis) Sterownik filtruje którąś z klas urządzeń i nie można go usunąć "z palca", dopóki nie zostaną zdjęte filtry, w przeciwnym wypadku BSOD i niebootowalny Windows. Dodaj dodatkowe szukanie na podane frazy: vidsflt58;Acronis Uruchom FRST ponownie, w polu Szukaj (Search) wklej co podane i klik w Szukaj w rejestrze (Search Registry). Przedstaw wynikowy SearchReg.txt. Odnośnik do komentarza
carlosgaros Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Zrobione wszystko według wskazówek . ikony i kalendarz bez zmian . Brak pomysłów ?? Fixlog.txt SearchReg.txt FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
carlosgaros Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Pomocy Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się