Infernowski Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Witam, Przeszukałem tutaj dużo poradników i widziałem, że wielu osobom różne sposoby pomogły, lecz ja jakiś odmienny chyba jestem. Także tutaj pisze jak wygląda DS3 Tool po włączeniu: Opis: Stopped working Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: CLR20r3 Podpis problemu: 01: ds3_tool.exe Podpis problemu: 02: 0.6.0.3 Podpis problemu: 03: 4fade72a Podpis problemu: 04: DS3_Tool Podpis problemu: 05: 0.6.0.3 Podpis problemu: 06: 4fade72a Podpis problemu: 07: 34 Podpis problemu: 08: c1 Podpis problemu: 09: System.TypeInitialization Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 No to tak. Próbowałem zmieniać w panelu sterowania w ''Regiony i języki'' w ''Format'' tam z tej listy rozwijanej na Ameryka, później na Polski. NIC. No dobra, zobaczyłem drugi poradnik, pisało, żeby tam wpisać coś albo zmienić przeglądarkę. TEŻ NIC. No więc się poddaję, wszystkie sposoby wykorzystane, a ja po prostu błagam o pomoc z uwagi, że widzę, że są tu specjaliści od DS3 Tool'a. Nadmienię, że DS3 Tool 1 dzień temu działał bez zarzutów. Odnośnik do komentarza
Infernowski Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Usunięcie plików w ''AppData'' pomogło. Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się