pap Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Witam, Jak w temacie komputer wolno pracuje. Ponadto pojawia się okno z informacją synkerneldiag.... ( załącznik nr. 1 i 2.) Pozdrawiam, pap Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 14 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Co do logów: nie ma w nich niczego podejrzanego. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-4144906793-159945770-2030462716-1000_Classes\CLSID\{84B5A313-CD5D-4904-8BA2-AFDC81C1B309}\InprocServer32 -> C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Citrix\GoToMeeting\3880\G2MOutlookAddin.dll => Brak plikuTask: {6EA25F5C-5524-4462-A9C7-52E449EA8ACD} - \Lenovo\Lenovo Service Bridge\S-1-5-21-4144906793-159945770-2030462716-1000 -> Brak pliku <==== UWAGAC:\ProgramData\Ament.iniC:\Users\Lenovo\Dysk Google\Google Docs.lnkC:\Users\Lenovo\Dysk Google\Google Sheets.lnkC:\Users\Lenovo\Dysk Google\Google Slides.lnkEmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). --- Główny problem zostawiam dla innych. jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się