zosiann Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Siemanko, temat ciągnął się już tutaj kilka razy, ale nie znam się na logach i nie potrafię dostosować tego tekstu który mam odpalić obok frst'a. POMOCY Addition.txt FRST.txt gmerr.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Brakuje 3 raportu ShortCut generowanego przez narzędzie Farbar Recovery Scan Tools. Dostarcz proszę ten raport i czekaj cierpliwie na odpowiedź picasso. Jeśli nie posiadasz takiego raportu to odsyłam do tematu poświęconemu generacji raportów - KLIK. Siemanko, temat ciągnął się już tutaj kilka razy, ale nie znam się na logach i nie potrafię dostosować tego tekstu który mam odpalić obok frst'a. POMOCY O ile dobrze Cię zrozumiałem to próbowałaś wdrążyć instrukcję zalecanych dla innych użytkowników, ku przestrodze od razu mówię: każdy przypadek jest bardzo indywidualny, każdy wymaga osobno dobranych instrukcji itd. Właśnie po to umieszczamy notkę ostrzegawczą "Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach", aby unikać takich sytuacji. Odnośnik do komentarza
zosiann Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Mój błąd, dołączone. Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
zosiann Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 jest ktoś w stanie pomóc? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Musisz czekać, aż picasso zacznie pomagać, ale czekanie na pewno wynagrodzi Ci profesjonalizm picasso w trakcie pomocy. Odnośnik do komentarza
zosiann Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Widze, że to forum jest na wysokim poziomie. Odnośnik do komentarza