WiktorGN Opublikowano 29 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Dzień dobry, dobry wieczór!Ostatnio, tj. 2/3 dni temu, pojawił się pewien problem z moim komputerem/systemem. Zaczęło się od tego, że z jakiegoś powodu korzystanie z systemu było zlagowane (nie było płynne, tylko przeskakiwało) - to dotyczy się tak myszki, jak i zwykłego pisania w Wordzie. Kończyło się to zazwyczaj zawieszeniem kompa i jedyne, co mogłem zrobić, to przytrzymać morderczo przycisk włączenia/wyłączenia. Zrobiło się tak 2 razy, ale ustało, odetchnąłem z ulgą.Od wczoraj jednak potrafi mi się znikąd wyświetlić komunikat, że Windows napotkał krytyczny błąd i że wyłączy się w ciągu 1 minuty, więc warto zapisać swoją pracę. Martwię się, że to może być jakiś malware, którego nie wykrywa ani mój antivirus (AVG Protection, Premium), ani MalwareBytes AntiMalware (a może tylko tak sobie przekładam na to nadzieje, by nie wyszło, że coś z moim sprzętem jest coś nagle nie tak). Prosiłbym o sprawdzenie logów, które załączam. Oprogramowanie emulujące odinstalowywałem, jednak program SPTDinst-v189-x86 nie odnalazł sterownika (była jedynie opcja Install), więc odbiłem się za pomocą Defroggera. http://wklej.org/id/2932152/ Z wyrazami szacunku, Wiktor FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 29 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Błąd powoduje lsass.exe Error: (10/29/2016 04:09:20 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: lsass.exe, wersja: 6.1.7601.23545, sygnatura czasowa: 0x57d70f39Nazwa modułu powodującego błąd: unknown, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x00000000Kod wyjątku: 0xc0000005Przesunięcie błędu: 0x14110060Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x424Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d231d9d9078addŚcieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Windows\system32\lsass.exeŚcieżka modułu powodującego błąd: unknownIdentyfikator raportu: 48f1b73b-9de1-11e6-a257-fcaa145700fb Uruchom FRST i w oknie wpisz lsass.exe > kliknij w szukaj plików .podaj wynikowy raport Odnośnik do komentarza
WiktorGN Opublikowano 29 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Dzięki, Zappa, za odpowiedź. Przesyłam wynikły plik Search.txt. Search.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Plik lsass.exe ma poprawne sumy kontrolne. Przeprowadź weryfikację plików systemowych Start . polecenie uruchom > w oknie konsoli wpisz sfc /scannow klik enter proces trochę potrwa przefiltrowanie logu CBS.log odbywa się komendą findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfc.txt" Komendy nie przepisuj tylko wklej w okno konsoli. Przedstaw wynikowy raport. Odnośnik do komentarza
WiktorGN Opublikowano 31 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Wykonałem ów skan, skończył się. Wkleiłem komendę, coś się uruchomiło na ułamek sekundy, ale nie pojawił się żaden plik sfc.txt na pulpicie, więc nie wiem jak wynikowy raport zrobić, znaleźć. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Uruchom wiersz polecenia jako administrator. start > akcesoria > wiersz polecenia i z prawokliku wybierz > uruchom jako administrator > nastepnie wklej powyższą komendę i klik na > enter Odnośnik do komentarza
WiktorGN Opublikowano 31 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Wklejenie klasycznym Ctrl+V zwracało mi jedynie "^V" więc przepisałem ręcznie, jeśli to nie problem Załączam świeżo upieczony sfc.txt. sfc.txt Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Wklejenie klasycznym Ctrl+V zwracało mi jedynie "^V" więc przepisałem ręcznie Na następny raz - o ile dobrze pamiętam, da się tam w okienku kliknąć prawym przyciskiem myszy i wtedy powinna być opcja "wklej". Odnośnik do komentarza
WiktorGN Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Zdecydowanie masz rację, Rucek, właśnie sprawdziłem. Niestety wówczas nie wpadłem na to, jakkolwiek by to nie brzmiało. Będę pamiętał, dzięki! Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Sprawdź co się będzie działo po odinstalowaniu AVG. Odnośnik do komentarza
WiktorGN Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Odinstalowałem, zainstalowałem zato Avasta free. Od pewnego czasu problem ustał, właściwie to od dnia w którym napisałem, prawie jakby się komputer wystraszył. Mam tylko nadzieję, że nie powróci. Czy mam jeszcze jakieś logi diagnostyczne przysłać, czy na razie tylko oczekiwać na nawroty problemu? Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 4 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Czy mam jeszcze jakieś logi diagnostyczne przysłać, czy na razie tylko oczekiwać na nawroty problemu? Możesz zrobić nowy skan FRST i wstawić raporty. To nie jest problem infekcji. Będziemy monitorować temat. Odnośnik do komentarza
WiktorGN Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Przepraszam za zwłokę! Załączam i dziękuję, że temat zostanie otwarty w razie powrócenia problemu Pozdrawiam FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się