jarecek8091 Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Witam,podpiąłem drukarkę Kyocera FS-1750 do komputera, przez adapter LPT - USB. Drukarka się zainstalowała, Windows 10 nadał jej swoje sterowniki. Drukarkę udostępniłem po sieci, w komputerach, na których jest widoczna, jest Windows XP. Tam zainstalowałem ją jako podłączoną do komputera i przez port lokalny mam połączenie z IP komputera, do którego fizycznie jest połączona.Na początku problemów nie było. Druki testowe przeszła pomyślnie. Teraz, kiedy jest czas normalnej pracy zaczęły się problemy. Drukarka albo nie wydrukuje w ogóle, drukarka nie dostanie informacji o drukowaniu, bo utknie coś w kolejce wydruku i nie da się tego usunąć. Albo ukaże się błąd wydruku.Problemy znikają po uruchomieniu ponownie komputera, drukarka zaczyna drukować co jej się wcześniej nakazało. Czy to jest problem po stronie Windowsa, czy samego adaptera?Próbowałem korzystać z pliku .bat, wyłączającego, resetującego i czyszczącego bufor wydruku, niestety bezskutecznie. Dziękuję z góry za rady. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się