Milten20 Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Jak wielu poprzedników dostałem komunikat od cybertarczy o rzekomym ransomware. Zaszyfrowanych plików brak, skanery nic nie wykrywają więc na 95% mam pewnosc, ze to problem z IP. Mimo wszystko, wole byc ostroznym niz cos pominac dlatego zamieszczam logi do sprawdzenia. Za pomoc serdecznie dziekuje. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Cóż, dokładnie tak jak w poprzednich wypadkach nie ma tu żadnych śladów infekcji. Problemem jest IP i należy wymusić jego zmianę. PS. Odinstaluj starszą wersję Java 8 Update 66. I możesz uruchomić kosmetyczny skrypt usuwający drobnostki i czyszczący Tempy. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: GroupPolicy: Ograniczenia S4 sptd2; System32\Drivers\sptd2.sys [X] HKLM-x32\...\Run: [FAStartup] => [X] HKLM\...\StartupApproved\Run32: => "SunJavaUpdateSched" HKU\S-1-5-21-598763898-964273417-681385867-1001\...\StartupApproved\Run: => "OneDrive" HKU\S-1-5-21-598763898-964273417-681385867-1001\...\StartupApproved\Run: => "Advanced SystemCare 9" ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\amd64\FileSyncShell64.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\amd64\FileSyncShell64.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\amd64\FileSyncShell64.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\amd64\FileSyncShell64.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\amd64\FileSyncShell64.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\FileSyncShell.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\FileSyncShell.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\FileSyncShell.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\FileSyncShell.dll Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\FileSyncShell.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-598763898-964273417-681385867-1001_Classes\CLSID\{71DCE5D6-4B57-496B-AC21-CD5B54EB93FD}\localserver32 -> C:\Users\Bartlomiej\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6281.1202\FileCoAuth.exe => Brak pliku DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Eushully C:\Users\Bartlomiej\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\TEATIME C:\Users\Bartlomiej\Desktop\ReiEditAA2.lnk C:\Users\Bartlomiej\Desktop\らぶギア.lnk C:\Users\Bartlomiej\Desktop\らぶギアスクリーンショットフォルダ.lnk C:\Users\Bartlomiej\Desktop\らぶギア取扱説明書.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > wprowadź nazwę fixlist.txt > Kodowanie zmień na UTF-8 Plik fixlist.txt umieść w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Nowe skany FRST zbędne. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się