wolf Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Po otwarciu Harmonogramu zadań wyświetlają się błędy. W sumie jest ich 39, ja załączyłem kilka, ale jeśli będzie potrzeba załączę więcej. Bardzo proszę o poradę w jaki sposób je usunąć. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Poproszę o raporty z FRST. Skan FRST pokaże stan niedomyślnych zadań Harmonogramu, co pozwoli mi ocenić conajmniej ten fragment. Zadania trzeba będzie usunąć, ale w pierwszej kolejności podaj wymagane raporty. Odnośnik do komentarza
wolf Opublikowano 27 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 W załączniku raporty. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Zacznijmy od usunięcia wszystkich zadań zwracających błąd, a przy okazji innych odpadkowych wpisów (w tym martwe zadania po aktualizacji Windows 7 do Windows 10). Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1731838417-1053290679-997583816-1000 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => nie znaleziono S3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X] U3 idsvc; Brak ImagePath U3 wpcsvc; Brak ImagePath Task: {0DEBCFBD-790F-46C7-BDD9-AB346E76086D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {13B932E0-0141-4B3F-8D06-1B7DFD1DDAF4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> Brak pliku Task: {1EB13CBB-2CAE-4104-BBE2-F4782CA87CAC} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> Brak pliku Task: {238D6307-8B2F-4130-9B4F-E4A4F44D4E7B} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PeriodicScanRetry => C:\Windows\ehome\MCUpdate.exe Task: {2429DAA5-8F9A-40B2-A296-DC7BF2F56528} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\InstallPlayReady => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {244537E3-164E-496F-9112-ED2794102B97} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {2677C130-98B2-4494-BC27-4A80617AD174} - System32\Tasks\{BEF6E41A-9B24-4BBA-882C-98F907672E08} => pcalua.exe -a C:\Users\PW\Downloads\chromeinstall-8u31.exe -d C:\Users\PW\Downloads Task: {26D470AB-F310-4E8D-8564-FB02670A493A} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\OCURActivate => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {275C4CB1-A662-4774-A828-DD53B1D24584} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW2 => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {29C10028-9373-4A7E-9CF2-8DFF4B0D3DD9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {2D0E0547-1D3A-43B9-845C-A40BE8C6D183} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1cfff72fd466c60 => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-08-29] (Google Inc.) Task: {324EB6B3-C0B4-49E2-A3BA-450E4A7CC205} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-08-29] (Google Inc.) Task: {3313C5F6-6324-4A7B-9C2E-D67374A24014} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ehDRMInit => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {3B18A2C9-88CB-46E0-9F09-ADB867646D62} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PvrScheduleTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {3C5A0414-D2E9-47AD-B411-70F733E2C76C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\UpdateRecordPath => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {3E9A6497-9A75-48E7-B3A8-F6C41DDCA99A} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\RegisterSearch => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {40020BB6-F200-475C-82BD-7E57C04598A3} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ObjectStoreRecoveryTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {4CC9EC69-BFBE-4868-863C-5779CB79C25C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW1 => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {4EC22A5C-21C0-4F52-9721-4D4070A47BAD} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1d0409bac38c273 => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-08-29] (Google Inc.) Task: {50C9739B-1C12-437C-91E6-AFF554F53083} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ActivateWindowsSearch => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {5744E29A-7F1E-46D1-88B5-D52C1E765188} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate_scheduled => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {5A11D3B6-22A0-400C-B13A-2A1C5EA74C7C} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2016-09-26] (Adobe Systems Incorporated) Task: {5B2FB045-F519-437B-8653-1AAE46D3BA05} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku Task: {6159E162-ABC0-4C49-BB76-510C39A2A1A3} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {63C89A5B-393F-4DB1-94E4-974A6C64AC9A} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\StartRecording => C:\Windows\ehome\ehrec.exe Task: {6E64A98B-C2F5-4482-A781-F34AF934B3B5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {6EB17E33-B230-4E5F-907C-5C93B8B15106} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku Task: {808A657F-F863-4820-87D9-F66C061E9D46} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\DispatchRecoveryTasks => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {9D4C593B-55DA-468F-AC15-B9E497B53BCF} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {A3401EDE-E120-4862-8EDF-EC67FD590021} - \PMTask -> Brak pliku Task: {BAF40D54-D379-4981-BA13-D5B8398660D7} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {BD3B0FA9-9DDD-4D4C-B831-C3639203E7AE} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\MediaCenterRecoveryTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {BFE0B1DB-28FE-4C27-BA10-169F985B56E9} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-08-29] (Google Inc.) Task: {C0B9A6B4-4152-4AA4-9089-B595ED2F9DD4} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\SqlLiteRecoveryTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {C2CC5FF5-37A3-4805-9BB7-D736AB2FB0DA} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscovery => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {D20FF6B7-C624-4852-ABBD-C2D3364BB1E5} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {D38C16DE-78F6-4CD4-AA1E-531157833494} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku Task: {D50AB600-E20B-4F0D-852C-2B906BC8E633} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ReindexSearchRoot => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {D65F092F-455F-42F4-AE0E-B2EFDA7CF39D} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ConfigureInternetTimeService => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {D7CC4C80-11B3-4A06-A9C6-DB22A8A7A511} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {D9EC4DCA-0141-4F4A-B0B1-EED06454DD14} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {DCA1E93F-7840-4DD2-A6A7-9B1F45C5553F} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\OCURDiscovery => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {E36F203C-8FC8-4F36-B090-7719FC44CEC0} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\RecordingRestart => C:\Windows\ehome\ehrec.exe Task: {E5DE66A5-F2B2-4366-90FB-3CC490C06B41} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku Task: {E696780D-A9A3-4DAB-A61F-7E818F2E6B33} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PvrRecoveryTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {F586F49F-1E19-4B90-A11F-CED2B82B9EC0} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: C:\WINDOWS\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1cfff72fd466c60.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1d0409bac38c273.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe DeleteKey: HKCU\Software\Google\Chrome\Extensions DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Media Center C:\Windows\ehome C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go i wypowiedz się czy błędy Harmonogramu ustąpiły i nie pojawiają się nowe inne niż poprzednio. Odnośnik do komentarza
wolf Opublikowano 28 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Bardzo dziękuję za pomoc. Wykonałem podane czynności. W załączniku fixlist. Niestety po uruchomieniu Harmonogramu w dalszym ciągu wyświetla się 39 błędów. Nie jestem pewny czy wszystkie są takie jak poprzednio, ale te załączone wyżej jako screeny wyświetlają się. fixlog.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Czy na pewno na błędach są te same zadania co poprzednio? Zadania Adobe i Google zostały usunięte całkowicie za pomocą skryptu FRST. Skoro nadal jest masa błędów, przebuduj cały Harmonogram poprzez usunięcie wszystkich obiektów z niego, Windows zacznie uzupełniać zadania od zera. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule Reg: reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule" /f Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Nastąpi restart. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Podaj czy nadal widzisz błędy Harmonogramu. Odnośnik do komentarza
wolf Opublikowano 28 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Wyświetlały się błędy o identycznej treści jak te załączone wyżej. Przy poprzednim restarcie wystąpił błąd, niestety nie pamiętam jego treści. Po wykonaniu ostatniego skryptu restart przeszedł bez problemów. Obecnie brak błędów w Harmonogramie. Bardzo dziękuję za pomoc! Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Przez SHIFT+DEL (omija Kosz) skasuj z dysku folder C:\FRST oraz folder FRST64 z dokumentów. Wyczyść też foldery Przywracania systemu, by usunąć punkty mające nagraną poprzednią wersję danych Harmonogramu: KLIK. To wszystko. Odnośnik do komentarza
wolf Opublikowano 28 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 FRST usunąłem. Wyczyściłem foldery Przywracania. Jedynie co mnie niepokoi to 2 błędy przy kliknięciu w OK w oknie "Ochrona systemu dla dysku lokalnego C". Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Niestety błędy wskazują, że nadal jest jakiś problem z Harmonogramem, gdyż po wyczyszczeniu klucza TaskCache zadania powinny zacząć się odbudowywać, a tu jest "Odmowa dostępu". Być może trzeba opróżnić też cały katalog na dysku. Na razie podaj więcej danych: Otwórz Notatnik i wklej w nim: Folder: C:\Windows\System32\Tasks ListPermissions: C:\Windows\System32\Tasks ListPermissions: C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft ListPermissions: C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows ListPermissions: C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\SystemRestore ListPermissions: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule Reg: reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule" /s Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
wolf Opublikowano 29 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Załączam fixlog. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
wolf Opublikowano 7 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Po ostatnie dużej aktualizacji Windows 10, błędy opisane w ostatnim poście już się nie pokazują. Jeszce raz dziękuję za pomoc. Z mojej strony temat uważam za zamknięty. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się