kos12 Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Witam, Dziś po uruchomieniu przeglądarki, pojawił się komunikat od Orange: "Zostałeś podłączony/a do botnetu! Ostatnia data wystąpienia zagrożenia: 2016-09-19, 22:05:00 Wykryte złośliwe oprogramowanie znane jest pod nazwą Trojan.Joinkjot." Przeskanowałem system operacyjny programem antywirusowym Norton internet security, Malwarebytes Anti-Malware, Spybot, adwcleaner i eset online scanner. Te programy niczego nie wykryły. Mam prośbę o sprawdzenie logów i sprawdzenie czy wszystko jest w porządku. gmer.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Na przyszłość: SpyBot Search & Destroy to przestarzały i mało wiarygodny dziś program. On głównie nie wykrywa niż wykrywa bieżące zagrożenia. Do wglądu lista oprogramowania: KLIK. W raportach brak infekcji, więc prawdopodobnie diagnoza jest na podstawie spalonego IP. Orange przypisuje zmienne adresy i przyznany Ci mógł być w użyciu wcześniej przez komputer zainfekowany. Do wykonania tylko drobny skrypt kosmetyczny usuwający wpisy odpadkowe. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: FF Plugin HKU\S-1-5-21-1670374395-1609964414-893824037-1000: ubisoft.com/uplaypc -> C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\npuplaypc.dll [brak pliku] FF Plugin HKU\S-1-5-21-1670374395-1609964414-893824037-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0: ubisoft.com/uplaypc -> C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\npuplaypc.dll [brak pliku] FF SearchPlugin: C:\Users\user\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6n7p474z.default\searchplugins\filestube.xml [2014-03-07] HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = U3 TrueSight; C:\Windows\System32\drivers\TrueSight.sys [28272 2016-09-22] () S3 MSICDSetup; \??\E:\CDriver64.sys [X] S3 NAVENG; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\NortonData\22.5.0.124\Definitions\SDSDefs\20160624.021\ENG64.SYS [X] S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\NortonData\22.5.0.124\Definitions\SDSDefs\20160624.021\EX64.SYS [X] S3 NTIOLib_1_0_C; \??\E:\NTIOLib_X64.sys [X] DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains DeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains DeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes DeleteKey: HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes DeleteKey: HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2 C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\GameExplorer\{80F61901-1C9F-4898-B180-7CF30DED785F} C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\GameExplorer\{B6395A8B-8583-453B-92CA-203666865105} C:\Windows\system32\Drivers\TrueSight.sys EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Nowe skany FRST nie są potrzebne. Odnośnik do komentarza
kos12 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Witam, Skrypt wykonany został bez problemu. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Fix wykonany. Przez SHIFT+DEL (omija Kosz) skasuj FRST i jego logi z I:\portableapps\programy przenosne\frst. Zastosuj też DelFix, następnie wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. To wszystko. Odnośnik do komentarza
kos12 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Witam, Dziękuje za pomoc i poświęcony czas. PS. Przy próbie uruchomienia programu Delfix, Norton internet security uznaje go za plik o wątpliwej reputacji. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Tak, zgadza się. Dlatego jakiś czas temu wstawiłam ten tekst w opisie DelFix: "Pobieranie narzędzia mogą blokować określone antywirusy. W takim przypadku należy wyłączyć osłonę antywirusową na czas pobierania i operacji z narzędziem". Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi