kasownik Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Witam! Jak w temacie, recznie odpalone WU robi sie cala noc i bez efektu, w tym czasie svchost obciaza CPU w 50% i puchnie zajmujac do 2gb pamieci. Wylaczenie serwisu wuaserv zwalnia CPU, ale oczywiscie zabija WU. Windows w tle aktualizacje jakies sobie posciagal i przy wylaczeniu komputera je poinstalowal, windows jest swiezy i moze byc reinstalowany. Fix do resetowania WU nie pomogl, co zrobil screeny w zalaczniku. Co jeszcze mozna zrobic? Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 System jest 64 - bitowy? Odnośnik do komentarza
kasownik Opublikowano 18 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Tak, 64-bitowy Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Pobierz podaną aktualizację i zainstaluj LINK Następnie wykonaj ręcznie reset składników Windows Update LINK Wszystkie komendy wiersza poleceń wklej do notatnika - > zapisz jako nazwa.bat - > uruchom zapisany plik jako Administrator Zresetuj system i sprawdź jaka będzie sytuacja. Odnośnik do komentarza
kasownik Opublikowano 18 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Aktualizacja z pierwszego linka juz byla Reczny reset WU dal wynik jak w pliku rep.txt, czesc plikow, ktore ponownie byly rejestrowane miala komunikaty jak z zalacznikow. Jaki powinien byc stan i sposob uruchomienie uslugi BITS po restarcie komputera? Bo u mnie jest reczny i nie uruchomiony, tak ma byc? WU zapuszczone i mieli sie 1h i bez efektu, czekac dalej? rep.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Podana łata KB3102810 stara (z 2015), tu raczej należy sprawdzić czy jest KB3172605: To znany i "standardowy" problem już od dłuższego czasu. Od końca 2015 są problemy z usługą na starszych systemach, skan aktualizacji trwa znacznie dłużej oraz obciąża zasoby. Problem ponoć rozwiązuje aktualizacja KB3161608 (aplikuje nową wersję Windows Update Client), którą zastąpiono nowszą aktualizacją KB3172605 (zawiera wszystko co poprzednia plus nowe fiksy). Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Podałem aktualizację KB3102810, ponieważ miałem podobny problem. Wspomniana aktualizacja jak i reset składników Windows Update rozwiązały problem. Odnośnik do komentarza
kasownik Opublikowano 18 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Hura!!!! Po zaaplikowaniu aktualizacji KB3172605 WU wreszcie pokazalo aktualizacje. picasso, jestes WIELKA jak zwykle marcin87, dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi