Skocz do zawartości

Problem z Malwarebytes Anti-Malware


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z programem Malwarebytes, a dokładniej z aktualizacją najnowszej bazy danych. Po próbie aktualizacji wyskakuje błąd, że nie można się połączyć z serwerem aktualizacji, nie działa mi również strona malwarebytes, z której pobiera się sam program -

https://data-cdn.mbamupdates.com/web/mbam-setup-2.2.1.1043.exe
Ta witryna jest nieosiągalna

Serwer data-cdn.mbamupdates.com potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.

 

 

W czym może leżeć problem?

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Dokładnie. U mnie na drugiej maszynie w pokoju obok także wszystko śmiga. A na tym nieszczęśliwym komputerze nie ma ani zapory ani niczego innego a ani strona www Malwarebytes się nie otwiera ani nie można zaktualizować samego programu i stało się to nagle z dnia na dzień. Jednego dnia wszystko działało a drugiego już nie pomimo tego, ze absolutnie niczego nie zmieniałem ani w konfiguracji komputera ani systemu. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jaki masz build ?

 

Windows 7 Ultimate x64, ver. 6.1.7601 SP1, jeżeli o to pytasz ;)

 

Ale jak rozumiem, w ustawieniach opcji aktualizacji Malwarebytes, jak również w opcjach połączenia sieciowego przeglądarki macie zaznaczone: "nie używaj serwera proxy" lub "bez serwera proxy" czy jakoś tak... :)

Bo jeśli nie, to może to być przyczyną.

 

Nie wiem jak w Malwarebytes, bo tymczasowo usunąłem, ale w przeglądarce nad przyciskiem "Zmień ustawienia serwera proxy" mam napisane coś takiego "Program Google Chrome używa do łączenia się z siecią ustawień serwera proxy z systemu Twojego komputera."

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak w Malwarebytes, bo tymczasowo usunąłem, ale w przeglądarce nad przyciskiem "Zmień ustawienia serwera proxy" mam napisane coś takiego "Program Google Chrome używa do łączenia się z siecią ustawień serwera proxy z systemu Twojego komputera."

Z kolei ja nie mam żadnego doświadczenia z Google Chrome, ale w Firefoxie, którego używam należy w opcjach zaawansowanych (sieć /ustawienia) zaznaczyć - "bez serwera proxy". Najczęściej pozwala to uniknąć wielu problemów z połączeniami.

Jeśli w Chrome daje się to proxy odptaszkować, to radzę taką próbę wykonać.

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi się, że coś dziwnego musiało się stać w ustawieniach zapory windowsowej lub innej, od programu zabezpieczającego. Proponuję ponowienie próby po dezaktywacji zapory windowsowej w usługach systemowych. 

Jeśli działa jeszcze jakiś program typu "Internet security", to warto zatrzymać Windows Defender, aby wykluczyć konflikty.

Innych pomysłów nie mam.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...