punisher935 Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Witam, mam problem z programem Malwarebytes, a dokładniej z aktualizacją najnowszej bazy danych. Po próbie aktualizacji wyskakuje błąd, że nie można się połączyć z serwerem aktualizacji, nie działa mi również strona malwarebytes, z której pobiera się sam program - https://data-cdn.mbamupdates.com/web/mbam-setup-2.2.1.1043.exe Ta witryna jest nieosiągalnaSerwer data-cdn.mbamupdates.com potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. W czym może leżeć problem? Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Potwierdzam. Od trzech dni mam to samo. System Windows 10 64 bit. Najśmieszniejsze jest to, ze na komputerze obok wszystko działa normalnie. Dodam, że wszystkie zapory i antywirusy mam powyłaczane. Czy ktoś moze pomóc ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeszcze dziwniejsze jest to, że strona z downloadem malwarebytes jakieś 2 godziny temu zaczęła u mnie normalnie działać, po czym znów jest w/w błąd... Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 A nie jesteś może w Windows Insider ? Może to wina testowej kompilacji Windows 10 ? Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Nie Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Pobierz i zainstaluj aktualizację offline. Po instalacji wyłącz i włącz Malwarebytes. To takie doraźne rozwiązanie. Link: https://data-cdn.mbamupdates.com/v1/tools/mbam-rules/data/mbam-rules-2016.09.15.zip Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Niestety, ale witryna nieosiągalna :/ Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 u mnie to samo ale ściągnąłem z kompa obok. Podaj maila to Ci wyślę. pozdrawiam Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Sorki próbowałem wysłać i serwer mnie odrzuca. Piszę z wp... Odnośnik do komentarza
mimak Opublikowano 20 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Sprawdzałem przed chwilą aktualizację Malwarebytes pod Windows7 i wszystko było ok. Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 20 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Wiem, że większość nie ma żadnego problemu, ale są osoby, które borykają się z tym samym co ja, więc szukam rozwiązania Możliwe, że problem leży po stronie mojego komputera, ale ktoś musi mi powiedzieć co mam zrobić Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Dokładnie. U mnie na drugiej maszynie w pokoju obok także wszystko śmiga. A na tym nieszczęśliwym komputerze nie ma ani zapory ani niczego innego a ani strona www Malwarebytes się nie otwiera ani nie można zaktualizować samego programu i stało się to nagle z dnia na dzień. Jednego dnia wszystko działało a drugiego już nie pomimo tego, ze absolutnie niczego nie zmieniałem ani w konfiguracji komputera ani systemu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Niestety dalej to samo Ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Koniec. Przeinstaluję winde i dam znac czy coś pomogło... Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Ok, czekam na odpowiedź Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Dalej nie aktualizuje ale moge chociaz wejść na stronę i pobierać pliki i aktualizacje ręcznie także tyle zysku chociaż. pozdrawiam Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 No to nie wiem, może problem leży częściowo po stronie MBAM... Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Jaki masz build ? Odnośnik do komentarza
mimak Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Ale jak rozumiem, w ustawieniach opcji aktualizacji Malwarebytes, jak również w opcjach połączenia sieciowego przeglądarki macie zaznaczone: "nie używaj serwera proxy" lub "bez serwera proxy" czy jakoś tak... Bo jeśli nie, to może to być przyczyną. Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Jaki masz build ? Windows 7 Ultimate x64, ver. 6.1.7601 SP1, jeżeli o to pytasz Ale jak rozumiem, w ustawieniach opcji aktualizacji Malwarebytes, jak również w opcjach połączenia sieciowego przeglądarki macie zaznaczone: "nie używaj serwera proxy" lub "bez serwera proxy" czy jakoś tak... Bo jeśli nie, to może to być przyczyną. Nie wiem jak w Malwarebytes, bo tymczasowo usunąłem, ale w przeglądarce nad przyciskiem "Zmień ustawienia serwera proxy" mam napisane coś takiego "Program Google Chrome używa do łączenia się z siecią ustawień serwera proxy z systemu Twojego komputera." Odnośnik do komentarza
mimak Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Nie wiem jak w Malwarebytes, bo tymczasowo usunąłem, ale w przeglądarce nad przyciskiem "Zmień ustawienia serwera proxy" mam napisane coś takiego "Program Google Chrome używa do łączenia się z siecią ustawień serwera proxy z systemu Twojego komputera." Z kolei ja nie mam żadnego doświadczenia z Google Chrome, ale w Firefoxie, którego używam należy w opcjach zaawansowanych (sieć /ustawienia) zaznaczyć - "bez serwera proxy". Najczęściej pozwala to uniknąć wielu problemów z połączeniami. Jeśli w Chrome daje się to proxy odptaszkować, to radzę taką próbę wykonać. Odnośnik do komentarza
maximus600 Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Tak mam odznaczony i nie korzystam z serwera proxy. Zresztą tak jak pisałem to się po prostu stało z dnia na dzien. Niczego nie zmieniałem w konfiguracji systemu ani w ogóle niczego nie zmieniałem... Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Dokładnie to samo u mnie, wcześniej wszystko było w porządku, nagle problem ze zaktualizowaniem bazy danych i połączeniem się ze stroną MBAM. Odnośnik do komentarza
mimak Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Wydaje mi się, że coś dziwnego musiało się stać w ustawieniach zapory windowsowej lub innej, od programu zabezpieczającego. Proponuję ponowienie próby po dezaktywacji zapory windowsowej w usługach systemowych. Jeśli działa jeszcze jakiś program typu "Internet security", to warto zatrzymać Windows Defender, aby wykluczyć konflikty. Innych pomysłów nie mam. Odnośnik do komentarza
punisher935 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Wszystko sprawdzane, włączane i wyłączane kilka razy, dalej nic... Nie mam pojęcia o co chodzi... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi