Skocz do zawartości

JP2KLibInitEx i Acrodisc.exe


majamaria

Rekomendowane odpowiedzi

Błagam o pomoc! Od jakiegoś czasu zaczął mi „świrować” Adobe Acrobat  (mam wersję 8.1 Professional). Przy próbie zapisania dokumentu w PDF program się zawieszał, a w Office wyłączał się dodatek. Włączanie go nie pomagało,  odinstalowałam i zainstalowałam program nawet dwukrotnie, ale było coraz gorzej – za każdym razem przy instalacji wyskakiwał komunikat o braku pliku adobepdf.dll i prośba o włożenie CD z Windows Vista – nie wiem czemu, bo mam obecnie Win7, poza tym komunikat pojawiał się w trakcie instalacji, gdy w napędzie był dysk z Acrobatem. Pamiętam, że kilka lat temu po  zakupie Acrobata działo się podobnie, ale wówczas była dostępna pomoc techniczna i przysłano mi update, który zlikwidował problem. Obecnie, po różnych próbach zaradzenia problemowi, nie tylko nie mogę korzystać z acrobata, ale przy starcie systemu pojawia się komunikat „Nie znaleziono punktu wejścia procedury JP2KLibInitEx w bibliotece JP2KLib.dll” oraz że brak acrodisc.exe. Przeczesałam Internet, ale znajdowałam tylko jakieś programy typu filit oferujące na końcu instalacji zakup programu naprawczego.  Czy ktoś jest mi w stanie pomóc? Będę dozgonnie wdzięczna.

Maja

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...