Skocz do zawartości

Win32:trojan-gen jak usunąć?


Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił się na moim komputerze komunikat z Avasta: Zostało wykryte  zagrożenie Win32:trojan-gen i Win32:malware-gen.

Wczoraj był  Malware-gen, dzisiaj Trojan-gen. Zastosowałem skanowanie Avastem, Malwarebytes, Adwcleaner. Po usunięciu zainfekowanych plików przez adw cleaner komputer wygląda na czysty, ale co chwilę mam komunikat z avasta o wykryciu zagrożenia.

Proszę o pomoc, załączam logi z FRST

Addition.txt

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Gdzie to wykrywa Avast (ścieżka)?

 

brak logu Shortcut z FRST

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Task: {FFCACF37-B6A8-41E5-87EF-E5F8ABD4D082} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {EA55DA6A-5AB6-4A85-B690-67DC630D3BE1} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C294FEAF-D0B8-4453-A1EE-58429C96194D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C9BDCF95-248A-4F2A-8764-F07C9C930B60} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {9B8C2464-DB40-4894-A4DD-1365DEBDCE0E} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {419257ED-0597-42E7-88DE-89E89DA6D3E3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {59D0BC2A-25C8-4D55-942C-41745990C1C8} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {3FDA91A1-DE17-49D0-99F5-50AB6182A52D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {11196D14-68F4-4DFF-89AD-0F6C11CF5A16} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {095BDF0F-934F-448D-9071-D43748CCD4F1} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{78550997-5DEF-4A8A-BAF9-D5774E87AC98}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.13\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{793EE463-1304-471C-ADF1-68C2FFB01247}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.5\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{90B3DFBF-AF6A-4EA0-8899-F332194690F8}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{C3BC25C0-FCD3-4F01-AFDD-41373F017C9A}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.26.9\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{CC182BE1-84CE-4A57-B85C-FD4BBDF78CB2}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.1\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{D0336C0B-7919-4C04-8CCE-2EBAE2ECE8C9}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.11\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{D1EDC4F5-7F4D-4B12-906A-614ECF66DDAF}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.15\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{0F22A205-CFB0-4679-8499-A6F44A80A208}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.5\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{1423F872-3F7F-4E57-B621-8B1A9D49B448}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.27.5\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{590C4387-5EBD-4D46-8A84-CD0BA2EF2856}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.30.3\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1553851806-3629081907-1914917693-1001_Classes\CLSID\{5C8C2A98-6133-4EBA-BBCC-34D9EA01FC2E}\InprocServer32 -> C:\Users\TOSHIBA\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.1\psuser_64.dll => Brak pliku
C:\Users\TOSHIBA\AppData\Roaming\Opusbext.dat
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {43F4166E-1DAC-4E6D-B875-08D2E9B04CFD} URL =
Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} -  Brak pliku
Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} -  Brak pliku
Startup: C:\Users\TOSHIBA\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\assistant_updater.jse [2016-09-02] ()
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...