Ardeno Opublikowano 1 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Witam, Kilka dni temu przypadkowo został zainstalowany na moim systemie program Springfiles. Po instalacji zaczęły się przekierowania w przeglądarce głównie do strony "isanalyze" . Strona jest automatycznie blokowana przez Kaspersky. Odinstalowałem program przy pomocy RevoUnistaller. Wykonałem skanowania Kaspersky Internet Security, AdwCleaner, SpyHunter oraz Spybot. Wymienione programy oczyściły częściowo system i obecnie nie pokazują żadnych zagrożeń. Zresetowałem też ustawienia przeglądarek. Niestety nadal występuje jedno przekierowanie przy uruchomieniu klienta gry LegendOnline Dołączam wymagane logi/ LOG G.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt AdwCleanerC0.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 1 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {010AAA2C-066F-4829-85D8-EC394642370C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGATask: {1EAD3FDA-7CF0-42D7-9221-6F38204784CE} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGATask: {65D93F52-E972-42C9-986C-6E5E7ACB9FD5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGATask: {8340F5B3-57B8-4733-A04D-A21FF05A6971} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGATask: {8E4A2679-6162-40C5-9F30-82E4E9A9C147} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGATask: {8F74E5BF-28A4-443A-AE1A-552FB94C45B4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGATask: {98454292-405A-488C-990B-4544C0B6A663} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGATask: {9EB342A1-2336-404F-9C7B-7DFF4382C9EC} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGATask: {CD747EB1-170B-4AFD-8DEE-A40E38081AC3} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGATask: {EE7F2E42-67CC-470A-BA14-DC5D419B06DB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGATask: {F83C07EC-2FFC-420A-ADF4-03B2003309DB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGAShortcutWithArgument: C:\Users\Seba\Desktop\Programy\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> "hxxp://safesurfs.net/?ssid=1471988102&a=1024132&src=sh&uuid=cd70d9c1-3b99-40fa-984a-3cbc2dc6e8b8"ShortcutWithArgument: C:\Users\Seba\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\Internet Explorer.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> "hxxp://safesurfs.net/?ssid=1471988102&a=1024132&src=sh&uuid=cd70d9c1-3b99-40fa-984a-3cbc2dc6e8b8"ShortcutWithArgument: C:\Users\Seba\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Launch Internet Explorer Browser.lnk -> C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> "hxxp://safesurfs.net/?ssid=1471988102&a=1024132&src=sh&uuid=cd70d9c1-3b99-40fa-984a-3cbc2dc6e8b8"ShortcutWithArgument: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> "hxxp://safesurfs.net/?ssid=1471988102&a=1024132&src=sh&uuid=cd70d9c1-3b99-40fa-984a-3cbc2dc6e8b8"EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Ardeno Opublikowano 2 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Dziękuję za pomoc. Po naprawie było jeszcze jedno przekierowanie. Po kolejnym restarcie systemu wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się