shogi Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Witam, Na komputerze PC z systemem Windows 10 Pro x64 zainstalowana poczta Windows Live Mail. Od kilku tygodni mam problem z uruchamianiem poczty. Po kliknięciu na ikonę poczty po chwili ukazuje się komunikat: "Nie można uruchomić..." uruchamiam naprawę poczty i problem znika. Po 2-3 dniach to samo. Przeglądając Dzienniki systemu - Aplikacja, zauważyłem dużo błędów między innymi; "Nazwa aplikacji powodującej błąd: igfxHK.exe, wersja: 6.15.10.4331, sygnatura czasowa: 0x564cc83eNazwa modułu powodującego błąd: igfxHK.exe, wersja: 6.15.10.4331, sygnatura czasowa: 0x564cc83e..." Szukając sposobu na rozwiązanie problemu trafiłem na stronę w internecie gdzie przypisane to zostało zainfekowaniu komputera. Przeskanowałem go więc Kasperskym IS2016pl (nic nie wykrył) następnie uruchomiłem w trybie admin. funkcję chkdsk /F i po niej sfc /scannow. Poczta na razie działa ale nie mam pewności co do infekcji no i te błędy w Dzienniku systemu - Aplikacja. Załączam scan z GMER-a i FRST-a Jeżeli mam załączyć dziennik zdarzeń to z jakim rozszerzeniem? Proszę o pomoc. Shortcut.txt FRST.txt Addition.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się