ArturSzatkowski Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Jakiś czas temu po pobraniu filmu wyświetliła się informacja o braku wystarczających kodeków. Rozwiązaniem miało być odpalenie filmu przez Windows Media Player i postępowaniem z wraz z instalacją. Po całym procesie zaczęły dziać się rzeczy opisane w temacie oraz dodatkowo zainstalowały się chińskie programy, które od razu odinstalowałem oraz program MPC cleaner. Chciałem dołączyć jeszcze rejestry z Mac Afee, ale nie mogłem się do nich dostać przez ograniczony dostęp do folderu Documents and Settings. Załączam również rejestry z programu Malwarebytes Anti-Malware. GMER.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt mbam-log-2016-08-08 (16-13-01).txt mbam-log-2016-08-09 (03-02-01).txt mbam-log-2016-08-11 (09-09-44).txt mbam-log-2016-08-12 (12-47-26).txt mbam-log-2016-08-21 (03-05-31).txt mbam-log-2016-08-21 (14-27-32).txt protection-log-2016-08-08.txt protection-log-2016-08-09.txt protection-log-2016-08-10.txt protection-log-2016-08-11.txt protection-log-2016-08-12.txt protection-log-2016-08-13.txt protection-log-2016-08-14.txt protection-log-2016-08-15.txt protection-log-2016-08-16.txt protection-log-2016-08-17.txt protection-log-2016-08-19.txt protection-log-2016-08-21.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 1) Odinstaluj ten program: Caster (HKLM\...\{d35e5e88-e5b8-447f-b6f4-66bc7aa638d1}) (Version: 1.0 - Caster) <==== UWAGA 2) Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM-x32\...\Run: [] => [X]CHR StartupUrls: Profile 2 -> "hxxp://www.google.com/","hxxp://www.trotux.com/?z=e752325d7b2f8e4522bdf75g6z7qdb2efw6bemeg5m&from=clc&uid=KINGSTONXSM2280S3120G_50026B725A01A572&type=hp","search.mpc.am"2016-07-09 12:05 - 2016-07-09 12:05 - 7101952 _____ () C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\agent.dat2016-07-09 12:05 - 2016-07-09 12:05 - 0128512 _____ () C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Installer.dat2016-07-09 12:05 - 2016-07-09 12:05 - 0018432 _____ () C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Main.dat2016-07-09 12:00 - 2016-07-09 01:44 - 0856080 ___SH () C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\PXbbKHHaYOYL2016-07-09 12:00 - 2016-07-09 01:44 - 0936960 ___SH (AutoIt Team) C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\ZNUEUTQagZdSGAfYeEYJd.exe2016-07-01 16:48 - 2016-07-01 16:48 - 0000057 _____ () C:\ProgramData\Ament.iniTask: {0F2C139A-865D-410C-B1D3-1E16A7751947} - System32\Tasks\{984A4AEB-2319-4CD9-B26A-13471F3936BF} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Common Files\Funfix\uninstall.exe" -c shuz -f "C:\Program Files (x86)\Common Files\Funfix\uninstall.dat" -a uninstallme 46942678-F02C-4F80-B028-BBF49AAFD205 DeviceId=a77d3d67-1cf2-e0d8-2960-746c21b1cdca BarcodeId=51107004 ChannelId=4 DistributerName=APSFClickMeInTask: {5608C404-A1DD-4ADB-A8C3-8630CBC21F69} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku <==== UWAGAHOSTS:EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
ArturSzatkowski Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Gotowe, załączam fixlog Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 A co do folderów na obrazku: $Recycle.bin - to zwykły KOSZ System Volume Information - folder w którym są pliki potrzebne do "Przywracania Systemu". W normalnych warunkach te foldery mogą być ukryte. Jeśli się pokazały, to być może zostało użyte jakieś narzędzie, które "przy okazji" je odkryło. jessi Odnośnik do komentarza
ArturSzatkowski Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Dziękuje za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza
ArturSzatkowski Opublikowano 4 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Witam ponownie, mam wrażenie że problem nie został do końca usunięty. Co jakiś czas po włączeniu urządzenia ikony na pulpicie ulegają przestawieniu oraz na pulpicie i w różnych folderach pojawia się plik desktop.ini. Czy mam ponownie robić skan i wysyłać logi? Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Czy mam ponownie robić skan i wysyłać logi? Możesz, choć raczej tego w logach nie będzie widać. jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się