Czeczen Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, od kilku dni zmagam się z problemem spowolnionego transferu, oraz całkowitego zrywania połączenia. Chciałbym póki co najpierw wyeliminować ewentualne problemy z mojej strony, a potem kontaktować się z dostawcą. Antywirus wykrył ostatnio jakieś zagrożenia na partycji, gdzie miałem zainstalowany testowy Windows 8. Miałem to zrobić już dawno, więc go wywaliłem. Nie zauważyłem że po skanowaniu miałem przy wszystkich zagrożeniach zaznaczone usuń, więc nie mam o zagrożeniach już żadnych informacji. Dodam, że gdy następuje zanik internetu, to na routerze również nie świeci się kontrolka, więc nie wiem czy to może z nim jest coś nie halo. W każdym razie podaję logi. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt gmer.txt Edytowane 14 Września 2016 przez picasso Temat przenoszę do działu Sieci. Nie jest to problem infekcji. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się