jasieek Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Witam,Gorąca prośba o pomoc w pozbyciu się uciążliwych BSOD. Zdarzają się one w 95% w trakcie przeglądanie neta (chrome).Sprawdzałem antywirusem, malwarem, chkdsk.exe, sfc.exe, czyszczenie rejestru,sterowniki raczej większośc aktulane (wg mojej wiedzy i wg avasta)memtest przeszedł też pomyślnie (choć nie jestem pewien jak długo powinno się go zapuszczać?)poniżej link do minidumpa ( z bluscreen view) i memory.dmphttps://www.wetransfer.com/downloads/b84f0d651354b40f36d379fa4e1d2ff220160731215844/2ebf54181880f15941d89e7edd756aac20160731215844/ac7f05Z góry serdeczne Dziękuję za wszelką pomocpozdrawiam, PJ Odnośnik do komentarza
jasieek Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udało mi się samemu rozwiązać problem.Okazało się, że banalnie prosta sprawa i nie potrzebnie na około kombinowałem.Jakby kogos interosowało - wystarczyłoby najpierw sprawdzić blue screen view który plik powoduje BSODa następnie zidentyfikować go w drive review i w moim przypadku pozbyć się problematycznej aplikacji. i tyle pzdr, PJ Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się