nhost Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Witam, mam problem z powracającym DNS Unlocker'em. Infekcja objawia się wyskakującymi na potęgę okienkami, ładowaniem pół stron reklam w przeglądarce, a przy uruchomieniu wykonywaniem skryptu [...asrvvv-a.akamaihd.net...] Stosowane były programy AdwCleaner i MalwareBytes, które doraźnie pomagały. Przeglądarka Firefox została odświeżona, nie ma żadnych zainstalowanych rozszerzeń. Po około godzinie pracy z komputerem problem powracał. Załączam logi z FRBR. - dodałem rezultat skanu z GMER Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) W raportach widać owszem izraelskie adresy IP ustawione w wartościach NameServer (DNS strony Windows) i DhcpNameServer (DNS strony routera), tylko nie wiadomo czy to interfejsy nadal aktywne, logi FRST były robione podczas braku połączenia z internetem. Wstępnie usunę te wpisy na poziomie rejestru, ale jeśli router jest rzeczywiście zainfekowany, to nie pomoże i trzeba będzie przeprowadzić inny rodzaj czyszczenia. Działania do przeprowadzenia: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Tcpip\..\Interfaces\{16A88122-A6CD-464D-A9F0-09ACD838E7B2}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{921EA7F4-6DE0-466C-9E36-24BCB09F7481}: [DhcpNameServer] 82.163.143.171 HKLM\...\Run: [] => [X] S3 MBAMSwissArmy; \??\C:\windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X] Task: {B5A81B00-B0A4-4D5F-9325-3ABB9425680E} - System32\Tasks\AVAST Software\Avast settings backup => C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus\backup.exe [2016-06-03] (AVAST Software) Task: {E493D2B0-4101-4303-800A-5555066572EF} - System32\Tasks\{E9DB6DFC-515C-465F-93B6-7620309544EF} => Firefox.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.2.59.103/pl/abandoninstall?page=tsMain DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AVAST Software ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku Toolbar: HKU\S-1-5-21-142685641-1434691135-2110308453-1000 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - Brak pliku HKU\S-1-5-21-142685641-1434691135-2110308453-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.interia.pl/#utm_source=instalki1&utm_medium=installer&utm_campaign=instalki1&iwa_source=installer_instalki CHR HomePage: Default -> hxxp://www.interia.pl/#utm_source=instalki1&utm_medium=installer&utm_campaign=instalki1&iwa_source=installer_instalki CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.interia.pl/#utm_source=instalki1&utm_medium=installer&utm_campaign=instalki1&iwa_source=installer_instalki" C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\TOSHIBA\Rejestracja gwarancji firmy Toshiba.lnk C:\Users\User\Desktop\Wszystko\tali\chrzciny Marysi\SAM_1137 — skrót.lnk C:\Users\User\Downloads\ReimageRepair.exe C:\windows\system32\Drivers\aswsp.sys.146730414592002 RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus RemoveDirectory: C:\ProgramData\AVAST Software RemoveDirectory: C:\ProgramData\Malwarebytes RemoveDirectory: C:\Users\User\Desktop\Stare dane programu Firefox RemoveDirectory: C:\Windows\System32\Tasks\AVAST Software CMD: ipconfig /flushdns EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Podłącz internet. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie z Addition ale bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Wypowiedz się czy problemy nadal występują. Edytowane 14 Września 2016 przez picasso Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi