darek36 Opublikowano 13 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Witam! Problem z komputerem przedstawia się w ten sposób, że strasznie wolno chodzi. Czyszczenie autostartu i rejestru CCleanerem niewiele daje. Próba przywrócenia systemu zakończyła się niepowodzeniem. Dodatkowo Chrome też bardzo muli, otworzenie jednej strony potrafi zająć nawet 10 minut. Pojawiają się też niechciane karty, głównie z facebookiem. Prędkość internetu sprawdzona speedtestem i download szacuje się ok 2,5 mega, więc nie jest źle. Proszę o pomoc i pozdrawiam! Dariusz Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 W raportach nie widać żadnych oznak infekcji. Do wykonania byłyby tylko kosmetyczne operacje usunięcia pustych wpisów (nie od infekcji), co na razie pomijam, gdyż nie ma to znaczenia. Cytat Problem z komputerem przedstawia się w ten sposób, że strasznie wolno chodzi. Z raportów nic nie wynika. Sprawdź na wszelki wypadek czy zmieni się sytuacja po tymczasowej deinstalacji Avast oraz MBAM. Cytat Pojawiają się też niechciane karty, głównie z facebookiem. Co masz na myśli, jakie karty z Facebookiem, z jaką zawartością, podczas jakich operacji? Odnośnik do komentarza
darek36 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Dzięki za szybką odpowiedź na mój problem. Otóż po odinstalowaniu avasta jest znacznie lepiej, strony ładują się szybciej ( jaki antywirus w takim razie zastosować?). Natomiast co do "MBAM", to nie wiem gdzie tego szukać (totalny laik ze mnie). Co do tego włączania się" fejsbuka" to po naciśnięciu w przeglądarce przycisku nowa karta wyskakiwała jednocześnie jedna pusta a druga z stroną logowania do fejsa. Zdążyłem już sobie z tym poradzić na poziomie przeglądarki, pogrzebałem w ustawieniach i karta się nie otwiera. Martwi mnie też odzyskiwanie systemu, czemu operacja mogła się nie powieść? Pozdrawiam! Dariusz Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 13 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 MBAM to jest to: Malwarebytes Anti-Malware wersja 2.2.1.1043 - odinstaluj testowo to + Avast. Odnośnik do komentarza
darek36 Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Zalecenia zastosowane, widać znaczną poprawę:-). Komputer szybciej się włącza, przeglądarka śmiga jak "szalona". Jakieś dalsze instrukcje? Pozdrawiam! Dariusz. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Ok, śmiga po odinstalowaniu obu czy jednego? Kolejnym krokiem będzie ponowne zainstalowanie antywirusa, możesz dla odmiany wypróbować Avirę, albo jeśli nie chcesz testować niczego nowego to spróbuj pobrać jeszcze raz nowego Avasta i sprawdzić czy będzie to samo. Antywirusa mieć musisz. Do tego jeszcze jakiś firewall wskazany. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Cytat Martwi mnie też odzyskiwanie systemu, czemu operacja mogła się nie powieść? W raporcie Addition następujący błąd: Dziennik Aplikacja: ================== Error: (07/13/2016 11:29:21 AM) (Source: System Restore) (EventID: 8210) (User: ) Description: Wystąpił nieokreślony błąd podczas przywracania systemu: (Zaplanowany punkt kontrolny). Informacje dodatkowe: 0x8007007b. Ten błąd jest charakterystyczny dla włączonej Ochrony systemu dla nieistniejącego woluminu. Wejdź do konfiguracji Przywracania systemu: KLIK. Sprawdź czy na liście dysków widnieje zaznaczona pozycja opisana jako BRAK. Odznacz ten element i zaznacz właściwy wolumin z Windows. Cytat Komputer szybciej się włącza, przeglądarka śmiga jak "szalona". Jakieś dalsze instrukcje? Wykonaj jeszcze te kosmetyczne akcje wspominane na początku. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Task: {02516F6C-CE1B-450A-8254-69B061DA0843} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {0B893776-4A04-4216-BC0A-3A0DF7E134CE} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {21843CE1-2EA8-4359-8DE7-C94CD0D6B307} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program => C:\Program Files\Lenovo\Customer Feedback Program\Lenovo.TVT.CustomerFeedback.Agent.exe [2012-08-08] (Lenovo) Task: {3074A512-5E3E-4BE5-929F-75E049471393} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {341D1217-20ED-4DD9-80DB-7F44DA74556F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {6B5A10D4-811B-4D39-9B73-669A6C2788C9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {76A1427C-8872-4A61-8666-DED90A31D4D9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {7DA35250-C581-4682-9DC4-6FD3B0B9FEC5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {813E416C-C1CE-4690-A3C0-9A9B19B19546} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {9303D520-02D1-47D8-8E52-8C7F7DD93D4B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {B7924CF2-1435-409F-84DF-D9E1A2B90592} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {D9019A40-A13A-4C7A-9B42-35D2F6189E04} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA S0 mfeelamk; C:\Windows\System32\drivers\mfeelamk.sys [80160 2015-02-13] (McAfee, Inc.) C:\Windows\System32\drivers\mfeelamk.sys HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""="" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""="" HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1813020923-1184796107-3470649917-1002 -> DefaultScope {5F04DD98-6FE6-481D-980A-1158758D25CD} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1813020923-1184796107-3470649917-1002 -> {5F04DD98-6FE6-481D-980A-1158758D25CD} URL = DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nowe skany FRST nie są potrzebne. Odnośnik do komentarza
darek36 Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Witam! Naprawa dużo zmieniła, komputer zachowuje się "normalnie". Trochę spowolniał po wgraniu Aviry, ale to i tak nie to samo co było wcześnie. Bardzo dziękuję za pomoc i poświęcony czas, postaram się odwdzięczyć . Pozdrawiam! Dariusz Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi