Jugo Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum, ale przeczytałem już stąd kilka porad. Mam następujący problem: Dwa laptopy (oba z systemem Windows 10 oraz z Kaspersky Total Security) próbuję dołączyć do grupy domowej, na jednym z nich tworzę grupę, a drugi (na tym niedawno zainstalowałem Kaspersky Total Security, wcześniej korzystałem z pakietu innej firmy) próbuję dołączyć do tej grupy, niestety bez powodzenia. Drugi laptop w ogóle nie widzi utworzonej na pierwszym grupy domowej.Dopóki na tym drugim korzystałem z innego pakietu antywirusowego, nie było żadnego problemu. Nie mogę też uruchomić Systemowej Zapory Sieciowej. Odinstalowanie Kaspersky Total Security nic nie pomaga. Sprawdzałem usługi potrzebne do działania grupy domowej i okazuje się, że nie można w żaden sposób uruchomić jednej z nich: "Usługa nasłuchująca grup domowych" Jest jeszcze trzeci laptop z systemem Windows 10 oraz Comodo Internet Security. Jeśli utworzę na nim grupę domową, to oba problematyczne laptopy widzą tę grupę i mogę je do niej przyłączyć. Czytałem ten tutorial i wykonałem czynności prowadzące do "Rekonstrukcji Zapory systemu Windows" niestety bez rezultatu. Mam nadzieję, że ktoś z tego forum pomoże. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się