Skocz do zawartości

Długie uruchamianie systemu Windows


szymon189

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jest tu owszem aktywny obiekt adware SearchmeToolbar w starcie, ale to być może nie ma związku z problemem. Wstępnie usuń tego dziada i zobaczymy co się stanie.

 

 

USUWANIE ADWARE:

 

1. Klawisz z flagą Windows + X > Programy i funkcje > odinstaluj SearchmeToolbar.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-3398741477-1664561108-1094157638-1002\...\Run: [searchmeToolbarST] => C:\Users\Ja\AppData\Roaming\SearchmeToolbar\SearchmeToolbar.exe [1607712 2016-06-02] ()
C:\Users\Ja\AppData\Roaming\SearchmeToolbar
HKU\S-1-5-21-3398741477-1664561108-1094157638-1002\...\Run: [] => [X]
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32 /v "BlueStacks Agent" /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\StartupFolder /v "Secunia PSI Tray.lnk" /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

 

 

 

JEŚLI POWYŻSZE NIE POPRAWI SYTUACJI:

 

Sugestie:

 

1. Wykonaj test z czystym rozruchem: KLIK.

 

2. Sprawdź czy deinstalacja AVG coś wniesie do sprawy. Nawiasem mówiąc, Avast przejął AVG, nie wiadomo co się stanie na dalszą metę z antywirusem AVG.

 

3. W przypadku braku rezultatów wykonaj specjalny log wg tych instrukcji: KLIK. Zgłoś się na PW do moderatora mgrzeg, by się przyjrzał mu.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...