Amrot87 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Witam, Uprzejmie proszę o pomoc. Problem jest następujący przy próbie otwarcia niektórych programów wyskakuje okno z komunikatem "aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc00000e5). Kliknij ok by zakończyć aplikację. " po czym następuje zamknięcie okienka i tyle. Może napisze jak doszło do pojawienia się problemu. Zainstalowałem przez Steam grę Total War Warhammer. W menu gry chciałem zmienić rozdzielczość, po wybraniu innej niż domyślna ekran zrobił się czarny i komputer nie reagował na wciskane klawisze . Gdy trochę to trwało z braku cierpliwości i roztropności, niestety wyłączyłem laptopa poprzez długie wciśnięcie przycisku power. Po kolejnym włączeniu komputera zaczął pojawiać się wyżej wspomniany błąd. Kilka okienek wyskakuje od razu po włączeniu systemu, dotyczą one niemożności otwarcia: IAStoreIcanLaunch.exe, NvBackend.exe, OneDriveSetup.exe. Przy innych aplikacjach błąd występuje dopiero po kliknięciu ikonki. Niektóre aplikacje działają normalnie i ich problem nie dotknął np.chrome, comodo,avg. Wiedzmin 3 a próby zainicjowania innych kończą się fiaskiem CCleaner, NVidiaExperience, Steam. Info dodatkowe- przy przycisku play na steamie był komunikat, że nie wszystkie sterowniki mam zaktualizowane,ale nie stanowiło to przeszkody. Włączałem i wyłączałem grę kilka razy i wszystko "hulało" jak należy. Jeszcze raz proszę o wsparcie i z góry dziękuję za pomoc. Poniżej załączam loga z FRST Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 W menu gry chciałem zmienić rozdzielczość, po wybraniu innej niż domyślna ekran zrobił się czarny i komputer nie reagował na wciskane klawisze . Gdy trochę to trwało z braku cierpliwości i roztropności, niestety wyłączyłem laptopa poprzez długie wciśnięcie przycisku power. Po kolejnym włączeniu komputera zaczął pojawiać się wyżej wspomniany błąd. Z raportów FRST nic nie wynika, ale skoro objawy wystąpiły po wymuszonym restarcie komputera, to nasuwa podejrzenia w kwestii naruszeń plików. Poproszę o wykonanie weryfikacji sfc /scannow i dostarczenie raportu z przefiltriwanymi wynikami: KLIK. Odnośnik do komentarza
Amrot87 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Wykonałem zalecone czynności: Skan zakończony wynikiem: Verification 100% complete Windows Resource Protection did not find any integrity violations. W folderze logs nie ma pliku CBS, jest tylko mnóstwo plików z rozszerzeniem evtx. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 W tej sytuacji mam pytanie czy w Trybie awaryjnym Windows * też występują określone błędy. Nie wszystko da się sprawdzić w tym trybie, np. te błędy startowe się nie pokażą, ale przynajmniej ręczne uruchomienie CCleaner możesz zweryfikować. * Tryb awaryjny Windows 10: przycisk Start > Ustawienia > Aktualizacja i zabezpieczenia > Odzyskiwanie > Uruchamianie zaawansowane > Uruchom teraz > system zrestartuje i pojawi się ekan z opcjami > Ustawienia zaawansowane > Ustawienia uruchamiania > Tryb awaryjny. W folderze logs nie ma pliku CBS, jest tylko mnóstwo plików z rozszerzeniem evtx. Opis sugeruje, że sprawdzasz nie ten folder co należy: C:\Windows\Logs\CBS ----> Folder o którym mówię C:\Windows\system32\winevt\Logs ----> Folder który prawdopodobnie sprawdzasz Niemniej nie jest w ogóle potrzebne filtrowanie raportu CBS.log, skoro zwrotem jest brak naruszeń. Odnośnik do komentarza
Amrot87 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Błąd nie występuje w trybie awaryjnym. Na początku nie wyskakują okienka z informacją o błędzie a aplikacje dotknięte nim w trybie normalnym w trybie awaryjnym otwierają się normalnie (firefox, pliki z rozszerzeniem pdf, ccleaner). Wykonałem przy pomocy ccleaner skan rejestru zapisując wyniki do pliku txt (nie wciskałem opcji naprawy). registry.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Test z Trybem awaryjnym wskazuje, że problem raczej jest w uruchomionych procesach. Konkretnie to zmierzam tu do Comodo. Odinstaluj go na próbę i podaj rezultaty czy widzisz zmiany. Odnośnik do komentarza
Amrot87 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 picasso dziękuję za pomoc. Odinstalowanie Comodo naprawiło problem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi