Skocz do zawartości

Problem z proxy po instalacji niechcianego programu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Potrzebuje pomocy. W gąszczach internetu ściągnął mi się nieciachany program jakiś generator ruchu, który od razu usunąłem nie korzystając z niego. Teraz mam problem, korzystam z FF i Opery, wyskakuje mi komunikat

 

"BŁĄD Żądany URL nie może zostać pobrany

Podczas sprowadzania URL-a: http://www.google.pl/

wystąpił następujący błąd:

Dostęp zabroniony.

 

Konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niego w chwili obecnej. Skontaktuj się z Twoim providerem jeśli jest jest to nieprawidłowość.

Generated Tue, 07 Jun 2016 08:17:46 GMT by w3cache.pl (squid/2.7.STABLE3)"

 

Musze w FF wyłączyć koniurację serwera proxy bez ustawię, bo w przypadku konfiguracji domyślnej, systemowej pojawią się błąd. Proszę o informację, co powinienem dosłać Wam do weryfikacji i pomocy i jak to rozwiązać. Dziekuję.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zabrakło trzeciego obowiązkowego raportu FRST Shortcut.

 

W systemie jest ustawione proxy w3cache.pl:

 

ProxyEnable: [s-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002] => Proxy [funkcja włączona]

ProxyServer: [s-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002] => w3cache.pl:8080

ManualProxies: 1w3cache.pl:8080

 

Poza tym, niepoprawnie odinstalowane programy IObit Malware Fighter i Zemana. Działania do przeprowadzenia:

 

1. Deinstalacje:

- Klawisz z flagą Windows + X > Programy i funkcje > odinstaluj zbędne programy AliIM Plugins for Browser, Driver Booster wersja 3.1.0.365, Surfing Protection.

- Wejdź do folderu C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter i sprawdź czy jest jakiś plik deinstalatora. Jeśli tak, z prawokliku "Uruchom jako administrator".

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
Task: {66538CCA-E71B-4037-B06A-04F8825E0FA1} - \task Update -> Brak pliku 
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia 
HKU\S-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.yandex.ru/?win=212&clid=2100767-002
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://yandex.ru/search/?win=212&clid=2100768-002&text={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://yandex.ru/search/?win=212&clid=2100768-002&text={searchTerms}
Edge HomeButtonPage: HKU\S-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002 -> hxxp://www.yandex.ru/?win=212&clid=2100767-002
OPR StartupUrls: "hxxp://www.yandex.ru/?win=212&clid=2100767-002"
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome 
FF NetworkProxy: "type", 0
FF Plugin-x32: @alibaba.com/nptrademanager;version=1.0 -> C:\Users\kkomo\AppData\Local\Temp\..\application data\nptrademanager\nptrademanager.dll [2012-05-31] ( )
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => Brak pliku
R1 ZAM; C:\WINDOWS\System32\drivers\zam64.sys [202144 2016-03-14] (Zemana Ltd.)
R1 ZAM_Guard; C:\WINDOWS\System32\drivers\zamguard64.sys [202144 2016-03-14] (Zemana Ltd.)
S1 networx; system32\drivers\networx.sys [X]
DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run
DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google
AlternateDataStreams: C:\Windows:{4B9A1497-0817-47C4-9612-D6A1C53ACF57} [26]
C:\ProgramData\{BE2ACE5C-32B7-4777-9BDF-ECF87CDAB705}
C:\Users\kkomo\AppData\Local\Google
C:\Users\kkomo\AppData\Roaming\GSA Search Engine Ranker
C:\WINDOWS\System32\drivers\zam64.sys
C:\WINDOWS\System32\drivers\zamguard64.sys
RemoveProxy:
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), z zaległym Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

logi. Wydaje sie, że chodzi ok na ustawieniach, ale mam problem z zalogowaniem sie do FF sync, żeby zaimportować dane. Pojawia się błąd połączenia z internetem... Obojętnie na jakich ustawieniach proxy w FF. Chociaż teraz wybrane jest systemowe. W czym leży problem? Zależy mi na odzyskaniu tych zakładek... Jest problem z filmami na Yt...

 

Problem leżał w ESET. Dziękuje za pomoc.

FRST.txt

Fixlog.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza

Wydaje sie, że chodzi ok na ustawieniach, ale mam problem z zalogowaniem sie do FF sync, żeby zaimportować dane. Pojawia się błąd połączenia z internetem... Obojętnie na jakich ustawieniach proxy w FF. Chociaż teraz wybrane jest systemowe.

Czyli problem występuje po zaznaczeniu opcji "Bez serwera proxy"? Czy program CyberGhost 5 jest aktywny w momencie próby połączenia?

 

 

 


 

Fix FRST uruchomiłeś aż dwa razy, to Fix jednorazowego użytku. Niemniej w pierwszym podejściu wykonał co należy. Jeszcze doczyszczanie odpadków po odinstalowanych programach IObit. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKU\S-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.yandex.ru/?win=212&clid=2100767-002
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://yandex.ru/search/?win=212&clid=2100768-002&text={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3828751075-1785391660-3400717403-1002 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://yandex.ru/search/?win=212&clid=2100768-002&text={searchTerms}
Task: {450ABECF-19B1-4943-8041-5BE3F38ADA17} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (kkomo) => D:\Program Files (x86)\Iobit\Driver Booster\DriverBooster.exe
Task: {CFBF3DD2-C1AA-475B-B5E1-FE881A4BB9C1} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (KK) => D:\Program Files (x86)\Iobit\Driver Booster\DriverBooster.exe
Task: {E20883A0-1975-40DA-AAF7-5E8B5304ABB6} - System32\Tasks\Driver Booster Scheduler => D:\Program Files (x86)\Iobit\Driver Booster\Scheduler.exe
S3 IMFFilter; C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\Drivers\win7_amd64\IMFFilter.sys [22208 2016-03-31] (IObit)
S3 RegFilter; C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\drivers\win7_amd64\regfilter.sys [34848 2016-03-31] (IObit.com)
C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter
C:\ProgramData\Komputronik\01.(AUDIT)_start-WDS.lnk
C:\ProgramData\Komputronik\xxx_10.28.64.199.lnk
C:\Users\Instalator\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\kkomo\Desktop\Programy\Driver Booster 3.lnk
C:\WINDOWS\ZAM.krnl.trace
C:\WINDOWS\ZAM_Guard.krnl.trace

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Tym razem nie powinno być restartu. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

Mam też dodatkowe pytanie, czy ten program został już odinstalowany:

 

HKU\S-1-5-18\...\Run: [bandwidth Monitor Pro] => D:\Program Files (x86)\Bandwidth Monitor Pro\Bandwidth Monitor Pro.exe [225280 2005-02-09] (Pro²soft)?

Edytowane przez picasso
Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...