picasso Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Dostarcz log ze skanera, który powinien już być nagrany: C:\Program Files (x86)\ESET\Esetonlinescanner\log.txt Odnośnik do komentarza
adamzlf Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 nie mam takiej ścieżki ani w program File (x86) ani w program file .. hmmm polecę trzeci raz ze skanem ... edit: eset ciągle się zawiessza na 40-50% roboty .... jest jakaś alternatywa dla tego skanera ? edit2: kilkukrotne próby skanowania odnoszą podobny skutek, zawiechy programu i brak raportów we wskazanych ścieżkach .... kilka razy powtórzyły sięblue screeny i raz znów były artefakty ,.. ... .. ... ... jakie dalej kroki mam podjąć ? kupić karte graficzną w ciemno czy czekać na odpowiedź w dziale hardware ? .... ... wielokrotne resety nie wygenerowały zadnych podejrzanych procesów,....tylko zastanawia mnie gdzie leży problem ... w karcie graficznej czy moze raczej po stronie twardego dysku który troche " skwierczy/stuka" podczas uruchamiania i ogólnie pracy ... odrazu podziękuje za wspaniale wykonaną robotę i ogólną pomoc, bardzo ciężko w dziesiejszych czasach dostać tak profesjonalną pomoc w tak krótkim czasie nie oczekując niczego w zamian, Dziękuje ^.^edit : Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Spróbuj uruchomić skaner z poziomu trybu awaryjnego Windows. Edytowane 11 Lipca 2016 przez picasso Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi