PasQda Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Hej, Dzisiaj po włączeniu komputera nie wyświetliła mi się zawartość pulpitu: mam podstawowe skróty Mój komputer, Mozzila etc., ale poznikały mi dość ważne foldery, które miałam umieszczone właśnie na pulpicie dotyczące pracy etc., Dziwne, że widzę foldery, które wrzuciłam wczoraj na pulpit... a reszty nie ma.. czy jest szansa na odzyskanie folderów??? Jezeli wkradł mi się wirus, to muszę mieć niebywałego pecha ,bo od miesiąca nie mam Internetu na mieszkaniu i włączyłam kompa może 2-3 razy robiąc sobie hotspota z telefonu, tylko na chwilę - wtedy, kiedy telefon nie wystarczał :/ Help me. Standardowo dołączam pliki. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest problem infekcji. Dzisiaj po włączeniu komputera nie wyświetliła mi się zawartość pulpitu: mam podstawowe skróty Mój komputer, Mozzila etc., ale poznikały mi dość ważne foldery, które miałam umieszczone właśnie na pulpicie dotyczące pracy etc., Dziwne, że widzę foldery, które wrzuciłam wczoraj na pulpit... a reszty nie ma.. czy jest szansa na odzyskanie folderów??? Czy tu aby nie nastąpiło przekierowanie jednego z folderów Pulpitu? W skanie Shortcut widzę odnośnik do folderu "Desktop" na dysku D: Shortcut: C:\Users\Diana\Desktop\Graboid Video.lnk -> C:\Program Files (x86)\Graboid\GraboidVideo\3.58\GraboidClient.exe (Graboid Inc) Shortcut: C:\Users\Diana\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\BESTplayer - Sprytny odtwarzacz filmów.lnk -> D:\Diana\Desktop\BESTplayer.exe (Brak pliku) Podaj mi skan pokazujący konfigurację folderów powłoki (tzn. gdzie kierują ścieżki Pulpitu). Otwórz Notatnik i wklej w nim: Reg: reg query "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders" Reg: reg query "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders" Reg: reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders" Reg: reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders" Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Odnośnik do komentarza
PasQda Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Uffff... faktycznie. Znalazłam pliki w tym folderze na dysku D jak pisałaś... ale dlaczego tak się stało? Jakiś błąd czy co? Ok, robię dalej tak jak piszesz .Wrzucam plik. Dziękuję Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 W rejestrze jest już ustawione, że jeden z folderów Pulpitu (są zawsze dwa: użytkownika + C:\Users\Public) jest już ustawiony na tę ścieżkę: ========= reg query "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders" ========= HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders Desktop REG_SZ D:\Diana\Desktop ========= reg query "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders" ========= HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders Desktop REG_EXPAND_SZ D:\Diana\Desktop Czyli mam rozumieć, że: relokacja do katalogu D:\Diana\Desktop była celowa + a mimo tego zawartość tego folderu na dysku nie jest widziana na ekranie Pulpitu? Odnośnik do komentarza
PasQda Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Właśnie ja nic nie robiłam - nie zmieniałam (świadomie) ścieżki pupitu. Zawsze standardowo zawartość pupitu zapisuje się na dysku C i nigdy nic nie przestawiałam. Właśnie byłam zaskoczona, że , kiedy pracowałam na laptopie i było wszystko ok, dnia następnego zniknęła mi cała zawartość pulpitu i nie mogłam jej znaleźć na dysku, gdzie mam zainstalowany system (czyli dysk C:) Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Przekieruję z powrotem Pulpit na C, ale zanim do tego przejdę mam dodatkowe pytanie. Jest tu znacznie więcej przekierowanych ścieżek na D: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders My Video REG_SZ D:\Diana\Videos My Pictures REG_SZ D:\Diana\Pictures Desktop REG_SZ D:\Diana\Desktop Favorites REG_SZ D:\Diana\Favorites My Music REG_SZ D:\Diana\Music {7D1D3A04-DEBB-4115-95CF-2F29DA2920DA} REG_SZ D:\Diana\Searches {374DE290-123F-4565-9164-39C4925E467B} REG_SZ D:\Diana\Downloads {BFB9D5E0-C6A9-404C-B2B2-AE6DB6AF4968} REG_SZ D:\Diana\Pictures\Links {4C5C32FF-BB9D-43B0-B5B4-2D72E54EAAA4} REG_SZ D:\Diana\Saved Games Czy to także niechciane zmiany? Odnośnik do komentarza
PasQda Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Tamte mogą zostać na dysku D, nie przeszkadza mi Chodzi mi tylko o ten pulpit, żeby wszystko wrociło na miejsce - i już więcej nie znikało. Przepraszam, że z takim opóźnieniem, ale problem z dostępem do Internetu a z komórki nie mogłam się zalogować, żeby odpisać Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Otwórz Notatnik i wklej w nim: StartRegedit: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders] "Desktop"="C:\\Users\\Diana\\Desktop" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders] "Desktop"=hex(2):25,00,55,00,53,00,45,00,52,00,50,00,52,00,4f,00,46,00,49,00,\ 4c,00,45,00,25,00,5c,00,44,00,65,00,73,00,6b,00,74,00,6f,00,70,00,00,00 EndRegedit: Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Nastąpi restart systemu. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Jeśli wszystko poprawnie się wykona, skasuj folder D:\Diana\Desktop. Rzecz jasna wcześniej wyciągnij z niego ewentualne potrzebne rzeczy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się