McUchy Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Witajcie.Mój pierwszy post i od razu prośba. Wiem,odrobię w polu.Podobnie jak kilku użytkowników wcześniej mam problem z usunięciem SafeFinder i jego komponentów. Zrobiłem Skan FRST. Poniżej załączam pliki. Mój antywirus wrzucił do kwarantanny:C:\ProgramData\Quotenamron\OverDonlam.exeC:\ProgramData\Quotenamron\Tam-Dex.dllHKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\AppInit_DLLsPousuwałem z panelu sterowania niektóre progrmay powiązane. Próbowałem odpalić AdwCleanera i niestety wywala mi go w połowie pisząc o błędzie bazy. Co jeszcze powinienem zrobić? Z góry dziękuję za Wasze wsparcie! Skan GMERem niestety wywaliło w trakcie, nie mogę dostarczyć z niego logu. W załączniku pliki z folderu pobrane. EDIT: Przepraszam, zapomniałem o zaznaczeniu tej opcji w FRST. Już naprawiłem i umieszczam wszystkie 3 pliki PozdrawiamJarek Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 EDIT: Wszystkie logi dostarczone. Odpowiadasz mi już w nowym poście, nie edytuj pierwszego. Problem stanowią wpisy "Quotenamron", rzekomo usuwane (są jak najbardziej aktywne) i "Logic Handler". Prócz tego więcej odpadków adware w systemie. Działania do przeprowadzenia: 1. Deinstalacje: - Przez Panel sterowania usuń stare wersje: Adobe Flash Player 17 ActiveX, Adobe Flash Player 17 NPAPI, Adobe Reader XI, Adobe Shockwave Player 12.1, Java 8 Update 40 (64-bit), Java 8 Update 40. - Uruchom narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis Metric Collection SDK > Dalej. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: R2 backlh; C:\ProgramData\Logic Handler\set.exe [2089472 2016-05-15] () [File not signed] U2 Quotenamron; C:\ProgramData\\Quotenamron\\Quotenamron.exe [947712 2016-05-25] () [File not signed] AppInit_DLLs: C:\ProgramData\Quotenamron\Vilait.dll => C:\ProgramData\Quotenamron\Vilait.dll [363008 2016-05-25] () AppInit_DLLs-x32: C:\ProgramData\Quotenamron\Tam-Dex.dll => C:\ProgramData\Quotenamron\Tam-Dex.dll [257536 2016-05-25] () HKLM-x32\...\Run: [] => [X] Task: {1DAAB754-00C8-4F91-94C4-48FCE8436D7D} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office 15 Subscription Heartbeat => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Office15\OLicenseHeartbeat.exe Task: {647A39F0-723A-4882-94BC-66D6DB76D689} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 64 => C:\Program Files (x86)\Lenovo\Customer Feedback Program\Lenovo.TVT.CustomerFeedback.Agent.exe [2014-02-13] (Lenovo) Task: {7A33DF18-7BE3-4E44-A461-D2A18BC37B8E} - System32\Tasks\pljardaTreatiesButtressedV2 => Rundll32.exe MetatarsalSlows.dll,main 7 1 Task: {C5C323D1-6895-4BD1-8414-1F73501E2516} - System32\Tasks\{12E43934-F32F-21E8-D449-11CCFD7A970F} => C:\Users\pljarda\AppData\Roaming\{12E43~1\Updater.exe Task: C:\Windows\Tasks\{12E43934-F32F-21E8-D449-11CCFD7A970F}.job => C:\Users\pljarda\AppData\Roaming\{12E43~1\Updater.exe HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restriction HKU\S-1-5-21-321930979-3402162066-1190322147-8181\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restriction SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {ielnksrch} URL = SearchScopes: HKLM-x32 -> ielnksrch URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-321930979-3402162066-1190322147-8181 -> DefaultScope {ielnksrch} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-321930979-3402162066-1190322147-8181 -> {ielnksrch} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms} DPF: HKLM-x32 {B94C2238-346E-4C5E-9B36-8CC627F35574} DPF: HKLM-x32 {E06E2E99-0AA1-11D4-ABA6-0060082AA75C} CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [jidkebcigjgheaahopdnlfaohgnocfai] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx DeleteKey: HKCU\Software\1Q1F1S1C1P1E1C1F1N1C1T1H2UtF1E1I DeleteKey: HKCU\Software\dobreprogramy DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox C:\ProgramData\Logic Handler C:\ProgramData\Quotenamron C:\ProgramData\Quotenamrons C:\Users\pljarda\AppData\Local\Exact.Update.OA.exe.log C:\Users\pljarda\AppData\Local\TreatiesButtressed C:\Users\pljarda\AppData\Roaming\*.* C:\Users\pljarda\AppData\Roaming\Mozilla C:\Windows\SysWOW64\findit.xml EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Zresetuj Google Chrome (zamieszanie w preferencjach): Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie rozszerzenia. Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko zwyjątkiem Google. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), już bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
McUchy Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Nie udało mi się usunąć jednego Adobe Reader IX ponieważ jest zablokowany przez Citrix. Poniżej pliki. FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 To komputer firmowy, prawda? Jeśli ta instalacja Adobe Reader jest zablokowana, wprawdzie mogłabym wymusić jej usunięcie, ale nie wiem czy to dobry pomysł na komputerze prekonfigurowanym administracyjnie, gdyż może istnieć konkretny powód wyboru takiej a nie innej wersji. A jeśli rzecz o infekcji, to pomyślnie usunięta i problem powinien ustąpić. Drobne poprawki na wpisy szczątkowe. Otwórz Notatnik i wklej w nim: BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_40\bin\ssv.dll => No File BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_40\bin\jp2ssv.dll => No File DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine RemoveDirectory: C:\MATS RemoveDirectory: C:\Users\pljarda\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap RemoveDirectory: C:\Users\pljarda\AppData\LocalLow\Sun RemoveDirectory: C:\Windows\System32\Tasks\Lenovo Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Tym razem nie będzie restartu. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
McUchy Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Poniżej plik. Dodatkowo antywirus nadal wykrywa te dwa pliki, o których pisałem wcześniej, ale w folderze FRST. Tak komputer jest firmowy Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Właśnie w tym skrypcie FRST było planowane usuwanie kwarantanny FRST, ale z jakiegoś nieznanego mi powodu FRST nie mógł jej zlikwidować, dlatego też wystąpił wymuszony restart którego nie miało być... Być może antywirus zablokował akcję. Przejdź w Tryb awaryjny Windows i przez SHIFT+DEL (omija Kosz) spróbuj skasować folder C:\FRST z dysku. Odnośnik do komentarza
McUchy Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Plik usunięty w trybie awaryjnym. Antywirus milczy. Wygląda na to, że zostałem uratowany! Bardzo dziękuję Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Na zakończenie zastosuj DelFix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. Odnośnik do komentarza
McUchy Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Zrobione Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi