jessica Opublikowano 7 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 --> tajpan85 Jest infekcja SoundMixer ! Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKU\S-1-5-21-586042850-1794787906-4032504049-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-586042850-1794787906-4032504049-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq SoundMixer.exe" 2>NUL | find /I /N "SoundMixer.exe">NUL && exit & if exist " ( start /MIN "" " & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} HKU\S-1-5-21-586042850-1794787906-4032504049-1001\...\Run: [ASRock A-Tuning] => [X] ShortcutTarget: BackupRemind.lnk -> C:\Program Files (x86)\Wondershare\dr.fone toolkit for Android\Addins\AndroidBackupRestore\BackupRemind.exe (Brak pliku) S2 WsDrvInst; C:\Program Files (x86)\Wondershare\dr.fone toolkit for Android\Library\DriverInstaller\DriverInstall.exe [X] EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Napisz, czy problem znikł? jessi Odnośnik do komentarza
tajpan85 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 jessica dziękuję pomogło jesteś wielka(i) :) Jeśli masz wiedzę to skąd ten cały soundmixer się bierz?. Jak pisałem wyżej pojawiło się w trakcie aktualizacji sterowników od grafiki. Odnośnik do komentarza
orz Opublikowano 19 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Witam, Mam kłopot z explorer.exe. Po zalogowaniu Windows pojawia mi sie CMD.exe na czarnym tle. Brak czegokolwiek. Explorer.exe musze uruchamiac sam poprzez uruchomienie nowego zadania w Menadzer zadan. Poprosze uprzejmie o pomoc, co zrobic, aby explorer uruchamial sie automatycznie wraz z zalogowaniem Windows. Zalaczam FRST i Addition. FRST_19-01-2020 12.42.48.txt Addition_19-01-2020 12.42.48.txt Odnośnik do komentarza
dragolice Opublikowano 19 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Cześć. Panuje zasada - Każdy użytkownik zakłada osobny temat. Cytat Error: (01/17/2020 10:31:23 PM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: ) Description: Program svchost.exe w wersji 10.0.17134.556 przestał współpracować z systemem Windows i został zamknięty. Aby sprawdzić, czy jest dostępnych więcej informacji na temat tego problemu, sprawdź historię problemu w oknie Zabezpieczenia i konserwacja w Panelu sterowania. Identyfikator procesu: bac Godzina rozpoczęcia: 01d5ccfc9456db6f Godzina zakończenia: 4294967295 Ścieżka aplikacji: C:\Windows\System32\svchost.exe Identyfikator raportu: 908dc164-a18b-45af-8c7b-11001b89fc19 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Cytat Error: (01/19/2020 12:20:28 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: ) Description: Nie można uruchomić usługi McAfee CSP Service z powodu następującego błędu: Nie można odnaleźć określonego pliku. Error: (01/19/2020 12:20:28 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7001) (User: ) Description: Usługa McAfee AP Service zależy od usługi McAfee Validation Trust Protection Service, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu: Uruchomienie usługi zależności lub grupy nie powiodło się. Error: (01/19/2020 12:20:28 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7001) (User: ) Description: Usługa McAfee Validation Trust Protection Service zależy od usługi McAfee Service Controller, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu: Nie można odnaleźć określonego pliku. Error: (01/19/2020 12:20:28 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: ) Description: Nie można uruchomić usługi McAfee Service Controller z powodu następującego błędu: Nie można odnaleźć określonego pliku. Error: (01/19/2020 12:18:16 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: ) Description: Nie można uruchomić usługi ModuleCoreService z powodu następującego błędu: Nie można odnaleźć określonego pliku. Error: (01/19/2020 12:18:16 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: ) Description: Nie można uruchomić usługi mfemms z powodu następującego błędu: Nie można odnaleźć określonego pliku. Error: (01/19/2020 12:18:16 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: ) Description: Nie można uruchomić usługi PEFService z powodu następującego błędu: Nie można odnaleźć określonego pliku. Antywirusy mocno integrują w system, tu najwyraźniej McAfee ma z czymś problem, spróbuj przeinstalować. Kojarzysz moment zamknięcia procesu svchost? Poczytaj o narzędziu sfc /scannow (jest poradnik na forum). Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 19 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Moim zdaniem McAfee nie jest Ci w ogóle potrzebne. Masz infekcję SOUNDMIXER! Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKU\S-1-5-21-280685973-2141685113-2535121551-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-280685973-2141685113-2535121551-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq SoundMixer.exe" 2>NUL | find /I /N "SoundMixer.exe">NUL && exit & if exist ( start /MIN "" & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA SearchScopes: HKU\S-1-5-21-280685973-2141685113-2535121551-1001 -> {4AE4B81F-EA79-410B-88FA-789C5935CF5B} URL = hxxp://www.nav-pl.com/search?q={searchTerms} Edge HomeButtonPage: HKU\S-1-5-21-280685973-2141685113-2535121551-1001 -> hxxp://www.nav-pl.com/ CHR StartupUrls: Profile 1 -> "hxxp://www.istartsurf.com/?type=hp&ts=1447441855&z=de7f12586f3c71fffda6ddfg3z4z8m6zfz5g1w5wdb&from=cor&uid=SAMSUNGXHM321HI_S26VJ9FZ910999","hxxp://www.google.com/","","hxxp://www.searchnu.com/419?appid=0","www.wp.pl/?src01=dp220140816","hxxp://www.sweet-page.com/?type=hp&ts=1408300007&from=sof&uid=SAMSUNGXHM321HI_S26VJ9FZ910999","www.wp.pl/?src01=dp220140826","hxxp://www.google.com" CHR Session Restore: Profile 1 -> [funkcja włączona] CHR Extension: (Ask Web Search) - C:\Users\smiet\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\eocnnoackodjagdbaoddhjbkpjabimed [2019-12-20] Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} FirewallRules: [{7308D8DB-E971-4C53-BD8B-A754D3466676}] => (Allow) C:\Program Files\Common Files\McAfee\MMSSHost\MMSSHost.exe Brak pliku FirewallRules: [{6C52755C-B863-407B-B9F7-EC43D54E2B63}] => (Allow) C:\Program Files\Common Files\McAfee\Platform\McSvcHost\McSvHost.exe Brak pliku HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1 FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {BB005E04-C357-43E2-BB73-DD381AA74FE9} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\StartupCheckLibrary => rundll32.exe StartupCheckLibrary.dll,DllMainRunLibrary <==== UWAGA S3 ClientAnalyticsService; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\ClientAnalytics\Legacy\McClientAnalytics.exe" [X] S2 McAPExe; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\VSCore_19_7\McApExe.exe" [X] S3 McAWFwk; c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\actwiz\mcawfwk.exe [X] S2 mccspsvc; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\CSP\3.2.117.0\\McCSPServiceHost.exe" [X] S3 mfefire; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\SystemCore\mfemms.exe" [X] S2 mfemms; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\SystemCore\mfemms.exe" [X] S3 mfevtp; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\SystemCore\mfemms.exe" [X] S2 ModuleCoreService; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\ModuleCore\ModuleCoreService.exe" [X] S2 PEFService; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\PEF\CORE\PEFService.exe" [X] S3 H2OFFT; \SystemRoot\System32\drivers\H2OFFT64.sys [X] EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Napisz, czy tytułowy problem znikł? jessi Odnośnik do komentarza
orz Opublikowano 19 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Zrobilem wg zalecen jessi. Usunalem McAfee i zrobilem, jak wyzej w FRST. Jestem po restarcie kompa i teraz jest wszsytko ok. Explorer sam wystartowal. Bardzo dziekuje za sprawna i szybka pomoc. Odnośnik do komentarza
lukasso1202 Opublikowano 28 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Witam wszystkich, mam podobny problem jak koledzy wyżej, w załączniku logi z FRST: https://drive.google.com/open?id=1AdvThS0L-bzvTqq1kx8EoRIkMaQhMBnq Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 28 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Ja mam za słabe oczy, by móc odczytać te logi, literki są malutkie.. jessi Odnośnik do komentarza
lukasso1202 Opublikowano 28 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Może teraz lepiej FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 28 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 @lukasso1202 Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKU\S-1-5-21-2249736798-3019804463-939698128-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-2249736798-3019804463-939698128-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq FirewallModule.exe" 2>NUL | find /I /N "FirewallModule.exe">NUL && exit & if exist " ( start /MIN "" " & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA C:\Windows\Minidump\*.dmp Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Napisz, czy problem znikł? jessi Odnośnik do komentarza
lukasso1202 Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 9 godzin temu, jessica napisał: @lukasso1202 Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Pokaż ukrytą zawartość HKU\S-1-5-21-2249736798-3019804463-939698128-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-2249736798-3019804463-939698128-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq FirewallModule.exe" 2>NUL | find /I /N "FirewallModule.exe">NUL && exit & if exist " ( start /MIN "" " & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA C:\Windows\Minidump\*.dmp Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Napisz, czy problem znikł? jessi Jak na razie wszystko działa po naprawie, bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza
zedowy Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 witam mam ten sam problem po aktualizacji windowsa dołączam raporty z FRST Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 @zedowy Jest infekcja SOUNDMIXER! Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKU\S-1-5-21-1292220717-3230319608-3257008979-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-1292220717-3230319608-3257008979-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq SoundMixer.exe" 2>NUL | find /I /N "SoundMixer.exe">NUL && exit & if exist ( start /MIN "" & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA S3 mracdrv; C:\WINDOWS\System32\drivers\mracdrv.sys [18234792 2019-12-10] (Mail.Ru LLC -> LLC Mail.Ru) S3 mracsvc; C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe [18997912 2019-12-10] (Mail.Ru LLC -> LLC Mail.Ru) C:\WINDOWS\System32\drivers\mracdrv.sys C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-1292220717-3230319608-3257008979-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://securesearch.org/homepage?hp=2&pId=BT170901&iDate=2020-03-11 06:05:48&bName= HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA FirewallRules: [{65046112-926C-4057-B221-CF489D67A15B}] => (Allow) C:\Users\xxx\AppData\Local\Warframe\Downloaded\Public\Tools\Launcher.exe Brak pliku FirewallRules: [{331367B4-9A3D-488E-8E32-270AB714A08D}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{7A7EC20E-31E0-493D-8A7E-B607B2A27EFC}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{0AAAC225-6D38-4F00-92FA-22935723D064}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{1A53151C-1D58-4727-861D-BC04E629054A}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{08F98C66-2B71-4A1B-829D-BC44C6DDAFBD}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{0FED024B-AC80-4B60-B296-8F54E7FC3F9E}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{F9AD5AC0-A31A-4500-B60F-5425ACCDD993}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{684DDC44-3CF9-4625-8909-3DFF63A945D4}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{6C1ADDCD-13AF-4EEB-855D-AB9B9FBF4DDE}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{F897862E-EE65-49EA-ABC4-0567B3A1CBD8}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{91FCB2C8-573D-4FEF-ADA7-3BBAFDD9590B}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{74C457FC-EBA8-4ED2-A974-B0F4B14F6BBE}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.142.0.22\OverwolfBrowser.exe Brak pliku FirewallRules: [{853FD938-EBE3-4FA4-91E2-FEE10D564A98}] => (Allow) D:\games\Apex\EasyAntiCheat_launcher.exe Brak pliku FirewallRules: [{F830B063-2FD1-41CD-85CF-BEEAAD4D4101}] => (Allow) D:\games\Apex\EasyAntiCheat_launcher.exe Brak pliku FirewallRules: [{26E9F963-EA3D-47DB-A279-46BCFFBF9B87}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix.exe Brak pliku FirewallRules: [{D740A36F-1643-4272-83DB-BC1F3DDEE2F2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix.exe Brak pliku FirewallRules: [{FBCB121D-C03B-4C98-BDD7-7BB59D25BE0C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix_BE.exe Brak pliku FirewallRules: [{27568248-DE6A-4382-9A45-9775DBAFFFBE}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix_BE.exe Brak pliku Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Napisz, czy problem znikł? jessi Odnośnik do komentarza
zedowy Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 @jessica dziękuję za pomoc windows uruchamia się bez zarzutów Odnośnik do komentarza
Maxim Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 @jessica Witam. Widzę że na forum pomogłeś/aś wielu osobom z problemem z explorer.exe U mnie ten problem pojawił się nagle, po zamknięciu przeglądarki. Czy mogę liczyć na Twoją pomoc? Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 @Maxim W logach nie ma przyczyny problemu u Ciebie. Tylko kosmetyka: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Task: {B135706F-0293-4C76-AB87-15B861C53B71} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\Angela i Paweł\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [7499944 2020-05-13] (SweetLabs Inc. -> SweetLabs, Inc) <==== UWAGA SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2792246626-2168975525-2898699120-1001 -> DefaultScope {61A80BE1-E6EF-47B7-9A59-EB2347FBC0F4} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2792246626-2168975525-2898699120-1001 -> {61A80BE1-E6EF-47B7-9A59-EB2347FBC0F4} URL = Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Maxim Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 @jessica Hmm... siedzę nad tym problemem już kilka godzin. Nie masz może pojęcia gdzie może tkwić problem? Po uruchomieniu widać tylko dolny pasek i menu start. Bez żadnych ikon na pulpicie. Próba uruchomienia explorer.exe przez menadżera zadań powoduje tylko wyświetlenie folderu eksploratora plików. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Z takich rutynowych rzeczy - możesz zaktualizować system do najnowszej wersji. Odnośnik do komentarza
Maxim Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 @Groszexxx Właśnie jestem w trakcie tego procesu, jeśli to nie pomoże, to zostaje mi chyba tylko reinstall. No cóż, w każdym razie dziękuję Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 W poprzednich wersjach systemu często pomagało sfc /scannow - chociaż przyznam się, że od czasu w10 dużo rzadziej jest to potrzebne. Możesz spróbować. Jak nie pomoże aktualizacja ani sprawdzanie integralności plików - to pomyślimy co dalej. Odnośnik do komentarza
Siekierkovsky Opublikowano 16 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Witam, Mam ten sam problem co wszyscy szukający wcześniej tu pomocy. Nie działa mi ani pulpit ani pasek startu. Mogę uruchamiać w mękach programy przez menedżer zadań. Nie pomogła instalacja windowsa przy zachowaniu plików i ustawień. Windows najnowszy. Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 16 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Nie masz żadnej infekcji. ======================= Cytat Error: (09/16/2020 01:08:30 PM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: ) Description: Program explorer.exe w wersji 10.0.19041.488 przestał współpracować z systemem Windows i został zamknięty. Aby zobaczyć, czy jest dostępnych więcej informacji dotyczących tego problemu, sprawdź historię problemów w oknie Zabezpieczenia i konserwacja w Panelu sterowania. Identyfikator procesu: 1cec Godzina rozpoczęcia: 01d68c19b216ba49 Godzina zakończenia: 0 Ścieżka aplikacji: C:\Windows\explorer.exe Identyfikator raportu: 3917bccf-ca59-4dec-96aa-48496ce0e387 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji powiązanej z pakietem powodującym błąd: Typ zawieszenia: Unknown jessi Odnośnik do komentarza
marta Opublikowano 16 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 Witam Jessica, widzialem, że dużo pomagałas w tym temacie na forum i to skutecznie. Pomożesz też mi? Mam czarny ekran po włączeniu windowsa i do tego jakby wluruchomiony okno wiersza polecen cmd. Pobrałem ten program frst i właśnie robi mi skanowanie. On jak skończy, to gdzieś wygeneruje i zapisze raporty automatycznie czy jak się to robi żeby Ci pokazać co jest u mnie grane? Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 16 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 raporty będą tam, gdzie masz FRST jessi Odnośnik do komentarza
marta Opublikowano 16 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 3 minuty temu, jessica napisał(a): raporty będą tam, gdzie masz FRST jessi dziękuję za odzew załączam pliki FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się