Skocz do zawartości

Brak internetu po usunięciu Privoxy


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W Harmonogramie zadań są szkodniki pochodzące z pakietu adware używającego Privoxy, które dbają o odnawianie modyfikacji proxy. Działania do przeprowadzenia:

 

1. Klawisz z flagą Windows + X > Programy i funkcje > odinstaluj Adobe Flash Player 10 Plugin (stary i zbędny, to wtyczka dla Firefox który nie jest zainstalowany) oraz Akamai NetSession Interface (zbędny).

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
Task: {285D4BBE-8CD6-4B8E-9FD8-75C65EF03811} - System32\Tasks\Full Updater => C:\Users\Aga\AppData\Roaming\Full Updater\Full Updater.exe [2016-05-04] () 
Task: {75394081-8021-4F8E-ACF6-E5435A27353D} - System32\Tasks\Omega Secure Web Cleaner => C:\Program Files (x86)\Omega Secure Web\gtrsecure.exe [2016-05-19] ()
Task: {7796DE37-D44E-4D51-9DFA-8EBBE40EF610} - System32\Tasks\Full Updater Logon => C:\Users\Aga\AppData\Roaming\Full Updater\Full Updater.exe [2016-05-04] ()
Task: {904E7540-B860-418C-9D35-652B2F304FFF} - System32\Tasks\{D0A22AC0-AFA7-42E6-9B93-94A3A4E6B6EC} => pcalua.exe -a D:\Gry\Planetside2\Uninstaller.exe
Task: {C1113AC6-969D-46E7-8116-64010AD25F72} - System32\Tasks\COMODO\COMODO Signature Update {B9D5C6F9-17D2-4917-8BD0-614BAA1C6A59} => C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfpconfg.exe
Task: {D0B7291E-9218-4A9E-8B7A-D7970FDA7F5E} - System32\Tasks\COMODO\COMODO Cache Builder {0FB77674-7905-4F34-A362-C5A9A26F8CF9} => C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfpconfg.exe
Task: {D19BA57B-5F91-4AA8-99CA-C35A40BD58F2} - System32\Tasks\COMODO\COMODO Autostart {D5EFF3B3-E126-4AF6-BCE9-852A72129E10} => C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cistray.exe
Task: {D2CE5314-B751-4941-8E93-004AD91E1A39} - System32\Tasks\Alfasistem Memory Job => C:\Program Files (x86)\Alfasistem Memory\ tmjob.exe 
Task: {DC956988-D81C-4D18-AC86-FC154853E406} - System32\Tasks\COMODO\COMODO Scan {F140D794-60B6-4F00-9235-D6457AA25B22} => C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfpconfg.exe
Task: {E150FB51-2830-4C2F-AE58-0D3C024A4970} - System32\Tasks\COMODO\COMODO Update {A6D52E4F-569B-4756-B3D8-DF217313DA85} => C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfpconfg.exe
Task: {F3919DED-9790-4BF6-ABDE-E4DADD83046D} - System32\Tasks\Common Service Job => C:\Program Files (x86)\Common Service\CommonService.exe [2016-05-19] () 
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-4224239710-356568986-1269608211-1001_Classes\CLSID\{793EE463-1304-471C-ADF1-68C2FFB01247}\InprocServer32 -> C:\Users\Aga\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.5\psuser_64.dll => Brak pliku
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
S3 MSICDSetup; \??\F:\CDriver64.sys [X]
S3 NTIOLib_1_0_C; \??\F:\NTIOLib_X64.sys [X]
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\COMODO
C:\Program Files (x86)\Alfasistem Memory
C:\Program Files (x86)\Common Service
C:\Program Files (x86)\Omega Secure Web
C:\Program Files (x86)\Security Task Manager
C:\Users\Aga\AppData\Local\CrashRpt
C:\Users\Aga\AppData\Local\Microsoft Help
C:\Users\Aga\AppData\Local\TaskMan.cmd.done
C:\Users\Aga\AppData\Local\TaskMan.cmd.errors
C:\Users\Aga\AppData\Roaming\Full Updater
C:\Users\Aga\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Google Chrome.lnk
C:\Users\Aga\Desktop\CCleaner-13061-dp.exe
C:\Users\Aga\Downloads\SecurityTaskManager_Setup.exe
C:\Windows\system32\Drivers\*.tmp
C:\Windows\SysWOW64\*.tmp
C:\Windows\System32\Tasks\COMODO
RemoveProxy:
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

Wszystko zrobione. Problemy powinny ustąpić. Końcowe poprawki:

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKU\S-1-5-21-4224239710-356568986-1269608211-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\Aga\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
S3 MBAMSwissArmy; C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [192216 2016-05-19] (Malwarebytes)
C:\ProgramData\Comodo
C:\ProgramData\Malwarebytes
C:\Windows\system32\Drivers\MBAMSwissArmy.sys
C:\Windows\System32\Tasks\CIS_{81EFDD93-DBBE-415B-BE6E-49B9664E3E82}

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Tym razem nie powinno być restartu. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Nowe skany nie są potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...