PiotrW Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Czesc, We wszystkich przegladarkach u pojawia mi sie jako strona startowa easyopenweb.com. Nie moge sie tego w zaden sposob pozbyc. Przeprowadzilem skanowania antywirusowe z wykorzystaniem ESET NOD32, malwarebytes, jrt, adwcleaner, TDSSKiller i nic nie znalazly, a tym samym nie usunely problemu. Zalaczam pliki z GMER i FRST. Bardzo prosze o pomoc. Addition.txt FRST.txt gmer.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Jedyne co widać w raportach, to jakiś dziwny soft "WindowsTM" od "Smart Software, Inc.". Działania do przeprowadzenia: 1. Klawisz z flagą Windows + X > Programy i funkcje > odinstaluj WindowsTM. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: S3 EsgScanner; C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys [22704 2016-04-08] () R1 transcc; C:\WINDOWS\System32\drivers\transcc.sys [128224 2016-03-11] (Windows ® Win 7 DDK provider) U3 TrueSight; C:\Windows\System32\drivers\TrueSight.sys [24688 2016-04-08] () S2 AdobeARMservice; "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe" [X] S3 avchv; \SystemRoot\system32\DRIVERS\avchv.sys [X] S2 wktvstyles; \??\C:\Windows\system32\drivers\basztaskmgr.sys [X] HKU\S-1-5-21-3496166355-441736223-4160053390-1001\...\Run: [browser Cleaner] => C:\Program Files (x86)\Browser Cleaner\Browser Cleaner.exe ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => Brak pliku CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia Task: {1425B709-629B-4E13-BDE7-9E8061F96CD9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {1CEEBDF6-3F58-48D2-9E57-C576B0BB2274} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku Task: {28270731-E004-4304-87D6-F1119050D556} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe Task: {28D9ABBD-D6CB-450E-8F26-B478DBA8044C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {461027C7-D041-4F49-B11E-775AED858F5A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {4C1C2E41-9DF4-4B70-865C-907BAC233487} - System32\Tasks\CreateChoiceProcessTask => C:\Windows\BrowserChoice\browserchoice.exe Task: {629F8548-E27F-484C-B3C4-A31CA4E896F2} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: {792BDDBA-4409-428F-8F8D-FFF807714FC9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {7F63CE49-EAAA-43DE-B2D3-1658E2D65B60} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {9C32663B-592E-4F31-91C5-E81AF9F6A9C2} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {A9480217-6EB9-47A0-B380-70A5B1AC5200} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {B1504D8A-C4CD-4819-9EFE-9D105458E4AC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku Task: {E9379DE6-70E6-4922-8896-D10C8DCFFAAF} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {F54DC028-0CBC-43EC-A164-3468B7A0682A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku IE trusted site: HKU\.DEFAULT\...\localhost -> localhost IE trusted site: HKU\.DEFAULT\...\webcompanion.com -> hxxp://webcompanion.com IE trusted site: HKU\S-1-5-21-3496166355-441736223-4160053390-1001\...\localhost -> localhost IE trusted site: HKU\S-1-5-21-3496166355-441736223-4160053390-1001\...\webcompanion.com -> hxxp://webcompanion.com C:\Users\User\Documents\++Faktury 2008.lnk C:\Users\User\Documents\Baidu Antivirus.lnk C:\Users\User\Documents\Microsoft Excel.lnk C:\Users\User\Documents\Microsoft Word.lnk C:\Users\User\Documents\PREZYDENT.doc.lnk C:\Windows\System32\drivers\EsgScanner.sys C:\Windows\System32\drivers\transcc.sys C:\Windows\System32\drivers\TrueSight.sys EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Wypowiedz się czy problemy nadal występują. Odnośnik do komentarza
PiotrW Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Wszystko działa jak należy! Dziękuję bardzo za pomoc! Logi w zalaczeniu. FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Nie wszystie komponenty "WindowsTM" zostały usunięte deinstalacją. Poprawki. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: R2 TMKernelHelpU; C:\WINDOWS\SysWOW64\TMKernelU.dll [470016 2016-03-04] (Smart Software, Inc.) ) R2 TMKernel; C:\WINDOWS\system32\drivers\TMKernel.sys [180264 2016-03-04] (Smart Software, Inc.) C:\Program Files (x86)\WindowsTM C:\WINDOWS\SysWOW64\TMKernelU.dll C:\WINDOWS\system32\drivers\TMKernel.sys Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Nastąpi restart. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
PiotrW Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 OK Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Zadanie pomyślnie wykonane. Na koniec zastosuj DelFix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. Odnośnik do komentarza
PiotrW Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Zrobione. Jeszcze raz dzięki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi