artus72 Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Dzień dobry, od jakiegoś czasu obserwuję dziwne spowolnienie sprzętu - bywa, że trudno odtworzyć plik muzyczny z dysku twardego; słychać wtedy charakterystyczne "drżenie", jakby komp dławił się wielkością strumienia do obróbki a to przecież tylko zwykła empetrójka. Nie jest to stan permanentny ale bardzo irytujący. Kilka razy widziałem też blue skriny. Inną ciekawostkę zaobserwowałem dziś rano - komputer pobrał sobie z sieci 200MB czegoś-tam. Nie były to aktualizacje WU (sprawdziłem)... Aktualizacje bazy antywirusa? W takiej ilości? Proszę o pomoc Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Temat przenoszę do właściwego działu Windows, to nie są problemy infekcji. A z raportów FRST nic nie wynika. od jakiegoś czasu obserwuję dziwne spowolnienie sprzętu - bywa, że trudno odtworzyć plik muzyczny z dysku twardego; słychać wtedy charakterystyczne "drżenie", jakby komp dławił się wielkością strumienia do obróbki a to przecież tylko zwykła empetrójka. Najbardziej mi się z tym kojarzy potężna instalacja Bitdefender Total Security 2016, ale to spekulacje. W Dzienniku zdarzeń z kolei powtarzalne błędy elementu nVidia: Dziennik Aplikacja: ================== Error: (05/05/2016 09:40:54 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: NvNetworkService.exe, wersja: 2.2.0.50, sygnatura czasowa: 0x54b0652e Nazwa modułu powodującego błąd: NvNetworkService.exe, wersja: 2.2.0.50, sygnatura czasowa: 0x54b0652e Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x000a90f6 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1398 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xNvNetworkService.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: NvNetworkService.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: NvNetworkService.exe2 Identyfikator raportu: NvNetworkService.exe3 Dziennik System: ============= Error: (05/05/2016 09:40:54 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7034) (User: ) Description: Usługa NVIDIA Network Service niespodziewanie zakończyła pracę. Wystąpiło to razy: 4. Zatrzymaj + wyłącz usługę NVIDIA Network Service z poziomu services.msc. Kilka razy widziałem też blue skriny. vs. 2016-04-26 16:45 - 2016-04-26 16:45 - 00162824 _____ C:\Windows\Minidump\042616-11356-01.dmp 2016-04-22 13:40 - 2016-04-26 16:45 - 312785083 _____ C:\Windows\MEMORY.DMP 2016-04-22 13:40 - 2016-04-22 13:40 - 00162832 _____ C:\Windows\Minidump\042216-10920-01.dmp Do analizy pliki DMP: KLIK. Inną ciekawostkę zaobserwowałem dziś rano - komputer pobrał sobie z sieci 200MB czegoś-tam. Nie były to aktualizacje WU (sprawdziłem)... Aktualizacje bazy antywirusa? W takiej ilości? Jak najbardziej jest to prawdopodobne. Definicje AV to spore aktualizacje. PS. I jeszcze jest drobny błąd WMI, ale on nie ma na nic wpływu. Niemniej możesz go usunąć narzędziem Fix-it: KLIK. Dodatkowo w spoilerze usuwanie martwych zadań w Harmonogramie i kilku innych drobnostek, bez związku z problemami. Do Notatnika wklej: CreateRestorePoint: Task: {0C2E410E-FA97-4DF9-8AE6-7BFDF0006864} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku Task: {0C503413-12FE-4E93-8A4C-59AB5D5BF86E} - System32\Tasks\Bitdefender Update Product Data_A17FD818A96743FAB28AC221BEB4B2C8 => C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2015\bdproductdata.exe Task: {12A2617E-95FC-4E2E-8765-9426B305F796} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {185E87AB-EE3F-4055-8063-6E49FFC395DA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {284282BA-D4AF-41E3-A334-213ABA963BFC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: {3AFB7A4D-98A3-43A4-90C8-C5A56FD978BE} - System32\Tasks\{DB41AEC3-87E4-4B1A-89AA-647A6D184C54} => C:\Users\Artur\Desktop\NokiaSoftwareUpdaterSetup_PL.exe Task: {413190C1-79E8-4E7C-B5CA-83A1D8344F85} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku Task: {439E727D-313F-4D4C-89AC-E10C55C74658} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {446C2C73-2A4A-43B9-AA5C-A8B8D4FEEDC6} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {52FF9352-F339-41B1-A1AF-6033AF1F4731} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {5866E774-E824-4E50-BCE9-3B8CE4CDDAB5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {A406E61F-B2E3-41AD-AB25-62799B2920CC} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {A552B99F-CFDE-4FA0-BE01-B573F70F6172} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {BAF2CE7C-5CF7-4DB2-9BCD-B833BC2F4231} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {D253793D-5EAB-4263-94F1-05FA9D98A4C0} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku Task: {E0852E66-B637-4DB9-9691-9044F5953A3A} - System32\Tasks\{CDDF1EF5-9029-420B-ACE4-18E7E31F1005} => C:\Users\Artur\Desktop\NokiaSoftwareUpdaterSetup_PL.exe GroupPolicyScripts: Ograniczenia HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = FirewallRules: [{0A8CF354-7413-4B47-85DD-D8E1A948BA4A}] => (Allow) C:\Program Files\Opera\opera.exe FirewallRules: [{3EA40A3F-935C-4152-94A8-C83460474090}] => (Allow) C:\Program Files\Opera\opera.exe C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\leawo\Blu-ray Player\HomePage.lnk C:\Users\Artur\Links\Sync.lnk C:\Users\Artur\AppData\Roaming\Microsoft\Word\Jakzdobyć%20przyjaciół%20i%20zjednać%20sobie%2303658191237814576\Jakzdobyć%20przyjaciół%20i%20zjednać%20sobie%20ludzi.doc.lnk EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się