arebours Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Szanowni Państwo, Bardzo proszę o pomoc w odczytaniu komunikatu z Combofixa. Tzn. nie wiem co powinnam dalej zrobić po przeskanowaniu kompa przez ten program...z góry dziękuję, ewelina ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Na temat używania ComboFix: KLIK. Log z narzędzia już zostaw. Log wskazuje że narzędzie nic ciekawego nie robiło i zostało uruchomione niepotrzebnie. I ten raport jest mierny, nie da się ocenić stanu systemu w pełni. Zasady działu jakie dane się dostarcza: KLIK. Czyli proszę opisz z czym masz problem, dlaczego był uruchamiany ComboFix, oraz dostarcz wymagane działem logi z FRST i GMER. Odnośnik do komentarza
arebours Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Od wczoraj mam problem z uruchamianiem systemu (windows 7) Nie ściągałam żadnych programów, tylko film przez Utorrent. Podczas uruchamiania pojawia się wybór 1) uruchom system normalnie 2) narzędzie do naprawy systemu podczas uruchamiania, ale ono niczego nie wykazuje i znów następuje bezskuteczny powrót do uruchamiania systemu. System zaskakuje za którymś razem. Poradzono mi bym przeskanowała kompa ComboFixem. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 ComboFix nie nadaje się do rozwiązywania takich spraw. Dostarcz raporty z FRST: - Jeśli system "zaskoczy" za którymś razem, zrób logi spod Windows: KLIK. - Jeśli system nie startuje, zrób log FRST spod RE: KLIK. Niezależnie od tego który wariant wybierzesz, prócz zalecanej w opisie FRST konfiguracji zaznacz pozycję Lista BCD. Odnośnik do komentarza
arebours Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Dzięki!! Załączam raport. Jutro step by step rozkminię Twoje komunikaty, bo dla mnie do trochę czarna magia ;-) ok Tu jest raport FRST Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Nie widzę żadnego pliku doczepionego w załącznikach... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się