gregmag Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Witam serdecznie. Parę tygodni temu zainfekowałem swój komp niejakim MPC. Walczyłem z nim tydzień. Pomocne okazały się bootowane COMODO RD i KASPERSKY RD. Podczas szukania "lekarstw" na MPC znalazłem Wasze Forum. Po wyleczeniu kompa widzę, że nie wszystko w nim jest jak wcześniej. Mam problem z wyszukiwaniem plików poleceniem "Wyświetl więcej wyników" - pokazuje się "DOSowe" okno na milisekundę i nic więcej Nie działa bluetooth - brak możliwości wysyłania/odbierania plików, brak możliwości włączenia funkcji bluetooth Nie mogę zaktualizować win7 do win10 - ciągłe pobieranie i ciągła aktualizacja Mam problem z instalacją niektórych programów, a te zainstalowane czasem nie działają. i inne. FRST zainstalowałem dopiero dziś, wcześniej miałem błąd "18555". Rozwiązanie znalazłem na bleepingcomputer Programu nie znam, więc nie chcę uruchamiać żadnego trybu naprawy. Proszę o zdiagnozowanie możliwych przyczyn - mam nadzieję, że wystarczą logi z FRST Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Wbrew pozorom MPC Cleaner było łatwo odinstalować, posługując się plikiem deinstalacji w folderze programu. To było pożądane działanie usuwające gładko usługi i sterowniki programu. Niestety opis wskazuje, że próbowałeś go załatwić w stanie czynnym przy udziale zewnętrznych programów. Notabene, stosowałeś wątpliwe programy typu "Spyware Terminator".Temat przenoszę do działu Windows. W raportach brak oznak czynnej infekcji. Opisywane problemy nie wyglądają też w ogóle na powiązane ze szkodliwymi programami i MPC Cleaner. To raczej jest skutek Twoich nieumiejętnych napraw, widzę że są naruszone rzeczy, które definitywnie nie są pochodną szkodliwych instalacji, tylko manipulacji ręcznych. Co widać w raportach:1. Znaki uszkodzenia konta użytkownika oraz błąd Przywracania systemu sugerujący problem z dyskiem. To na razie pomijam, gdyż nie wiadomo czy na pewno pierwszy błąd odnosi się do konta magic. Na dysku widać, że powstawał jakiś folder C:\Users\TEMP i replikaty, ale nagłówek raportu FRST nie wykazuje, by konto magic miało obecnie charakter tymczasowy. Dziennik Aplikacja:==================Error: (05/01/2016 08:17:52 AM) (Source: Microsoft-Windows-User Profiles Service) (EventID: 1542) (User: ZARZĄDZANIE NT)Description: System Windows nie może załadować pliku rejestru klas.SZCZEGÓŁY — Nieokreślony błąd.Dziennik System:=============Error: (05/01/2016 08:30:43 AM) (Source: volsnap) (EventID: 14) (User: )Description: Kopie w tle woluminu C: zostały przerwane z powodu usterki We/Wy w woluminie C:. 2. Naruszone WMI systemowe (nadrzędna zależność dla niektórych funkcji systemu): ==================== Punkty Przywracania systemu =========================Niepowodzenie przy listowaniu punktów przywracaniaSprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.==================== Wadliwe urządzenia w Menedżerze urządzeń =============Niepowodzenie przy listowaniu urządzeń. Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI. 3. Rozwalone niektóre linki symboliczne systemu, dlatego Shortcut jest taki ogromny. Widać otwartą "pętlę" Application Data jak w poniższym przykładzie. Obawiam się, że sam do tego doprowadziłeś próbując usuwać MPC Cleaner - zastosowałeś ręcznie jakiś bardzo niepoprawny reset uprawnień na obiektach które nie powinny być resetowane (naturalna "Odmowa dostępu"). Ta usterka wymaga większego nakładu pracy, dla porównania ten temat: KLIK. Z tego powodu na razie to ominę. Shortcut: C:\ProgramData\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\MKVToolNix\Documentation\Command line reference\Chinese Simplified\mkvextract CLI reference.lnk -> C:\Program Files (x86)\MKVToolNix\doc\zh_CN\mkvextract.html () 4. Niepoprawnie odinstalowany AVG TuneUp, po którym zostały czynne różne procesy oraz Debugger filtrujący określone pliki (pliki przestają się uruchomiać w przypadku braku TUAutoReactivator64.exe na dysku): IFEO\driverbooster.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"IFEO\googledrivesync.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"IFEO\picasa3.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"IFEO\picasaphotoviewer.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"IFEO\samsung link menu start.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"IFEO\unins000.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"IFEO\utorrent.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe" Wstępnie więc spróbuj skorygować powyższe, z wyjątkiem rozwalonych linków symbolicznych (to wymaga więcej czasu), oraz wyczyścić system z odpadków po różnych programach. Na razie nie zadaję żadnej deinstalacji, gdyż jeden z wpisów Debuggera filtruje plik "unins000.exe", czyli określone deinstalatory mogą nie działać. Działania wstępne:1. Zastosuj narzędzie AVG PC TuneUp and TuneUp Utilities Remover.2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:Windows Registry Editor Version 5.00[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt]"DisplayName"="@%Systemroot%\\system32\\wbem\\wmisvc.dll,-205""ImagePath"=hex(2):25,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,72,00,6f,00,6f,00,\74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\6b,00,20,00,6e,00,65,00,74,00,73,00,76,00,63,00,73,00,00,00"Description"="@%Systemroot%\\system32\\wbem\\wmisvc.dll,-204""ObjectName"="localSystem""ErrorControl"=dword:00000000"Start"=dword:00000002"Type"=dword:00000020"DependOnService"=hex(7):52,00,50,00,43,00,53,00,53,00,00,00,00,00"ServiceSidType"=dword:00000001"FailureActions"=hex:80,51,01,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\00,01,00,00,00,c0,d4,01,00,01,00,00,00,e0,93,04,00,00,00,00,00,00,00,00,00[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt\Parameters]"ServiceDllUnloadOnStop"=dword:00000001"ServiceDll"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,\00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,\77,00,62,00,65,00,6d,00,5c,00,57,00,4d,00,49,00,73,00,76,00,63,00,2e,00,64,\00,6c,00,6c,00,00,00"ServiceMain"="ServiceMain"Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REGKliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru. Zresetuj system.3. Otwórz Notatnik i wklej w nim:CloseProcesses:CreateRestorePoint:S3 avchv; system32\DRIVERS\avchv.sys [X]S3 BT; system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [X]S3 BTCOM; system32\DRIVERS\btcomport.sys [X]S3 dgderdrv; System32\drivers\dgderdrv.sys [X]S3 IvtComBusSrv; System32\Drivers\btcombus.sys [X]S3 LMIInfo; \??\C:\Program Files (x86)\LogMeIn\x64\RaInfo.sys [X]S4 LMIRfsClientNP; Brak ImagePathS3 usbbus; system32\DRIVERS\lgx64bus.sys [X]S3 UsbDiag; system32\DRIVERS\lgx64diag.sys [X]S3 USBModem; system32\DRIVERS\lgx64modem.sys [X]Task: {00C20AA7-7F70-40CB-83FB-C7A54D29BA72} - System32\Tasks\{EDBBD858-3159-440B-B6BE-23BF6A461911} => C:\FRST64.exeTask: {01B46222-7713-4848-B050-3A6236313543} - System32\Tasks\{A1F06B1A-E3D9-4100-9D43-4DE9B5D9A3AE} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Desktop\pbsetup.exe -d C:\Users\magic\DesktopTask: {12074A9B-7D25-4DE8-BD50-9F80C198C551} - System32\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\tuscanx.exeTask: {1EBA1010-ED08-4BBC-B6DE-311F41CE0786} - System32\Tasks\{957612DC-DB3D-4FD4-89DF-FCC8110F2976} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\irfanview_plugins_436_setup.exe -d C:\Users\magic\DownloadsTask: {275F4128-0F95-4E2A-9D31-9538DA5108D3} - System32\Tasks\{C077FCC1-C6BA-4236-B483-5BC500EA5EC5} => pcalua.exe -a E:\Setup.EXE -d E:\Task: {364E69BF-911A-44CD-AE37-8A116239308B} - System32\Tasks\AVAST Software\Avast settings backup => C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus\backup.exe [2016-02-17] (AVAST Software)Task: {486FAF54-EA4E-4B5B-B0F4-642BC48944F5} - System32\Tasks\{6EB28146-E47E-4D9B-A782-9AD81BBE560D} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Desktop\pobór\GTA_Vice_City_-_spolszczenie\GTA_Vice_City_-_spolszczenie\Kopia\Vice.exe -d C:\Users\magic\Desktop\pobór\GTA_Vice_City_-_spolszczenie\GTA_Vice_City_-_spolszczenie\KopiaTask: {49783F7B-3DD5-496C-8757-CA3556759248} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. -> Brak pliku Task: {522E0727-578C-4F61-8891-E082E15F59AB} - System32\Tasks\Ad-Aware Update (Weekly) => C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\Ad-AwareAdmin.exeTask: {52657C85-BADE-4673-AD57-27C06F0D5191} - System32\Tasks\{5497C09E-A5ED-435C-A6F2-B0F68B81403C} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.13.80.101/pl/abandoninstall?page=tsBingTask: {542600E3-0B17-447E-B5BC-65F2080D5BDF} - System32\Tasks\{DC7726CE-20BA-404A-8E20-53514C51FA44} => C:\Users\magic\Downloads\setup_Exiso_GUI_US.exeTask: {55A995CB-5622-4245-A2A5-6A89BF76734C} - System32\Tasks\{4B5F7559-6747-4B9D-8B9F-6508CDCEA471} => pcalua.exe -a "C:\z rapid\Crysis_2-FLT\AutoRun.exe" -d "C:\z rapid\Crysis_2-FLT"Task: {5EFC9DA5-08CC-42EF-BF01-BD86F3F027BB} - System32\Tasks\{D7B87AD7-0283-4FB0-AB6A-6CC3162D4399} => C:\FRST64.exeTask: {6D22A0FD-7600-4274-BF99-EA231E0ED9AD} - System32\Tasks\{F45D46BF-DC2C-48CD-A966-D3A3501C2A79} => C:\Program Files (x86)\AVG\Framework\Common\avguix.exe [2016-04-14] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)Task: {884CEF7D-AB54-4F59-8DA2-43AF30A378BC} - System32\Tasks\{8E8A03AE-0B33-404A-A2D9-91237398A055} => pcalua.exe -a "C:\Users\magic\Downloads\avast_free_antivirus_setup_online (1).exe" -d C:\Users\magic\DownloadsTask: {88FE7816-ECDE-4AEF-A082-CA6C7C3511C8} - System32\Tasks\{54F8B335-3DB7-4152-A6CE-6C7B982EA979} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\FreeRapid-0.86u1\FreeRapid-0.86u1\frd.exe -d C:\Users\magic\Downloads\FreeRapid-0.86u1\FreeRapid-0.86u1Task: {8A71CC34-C857-4D57-BE48-6C85507142B9} - System32\Tasks\{98DBCFA9-57A5-4BAD-AB47-246BA316530B} => pcalua.exe -a "C:\Users\magic\Downloads\Demolition Racer (FULL)\SETUP.EXE" -d "C:\Users\magic\Downloads\Demolition Racer (FULL)"Task: {9C462641-7D33-4ED4-9185-6EDE8BD7D12D} - System32\Tasks\{C24EBFD3-98E0-4546-B3EE-D8294A311E55} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.1.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBarTask: {9D99512A-563E-4B34-98AC-F90C52F7F113} - System32\Tasks\{FC4B5C18-8F4E-4EE7-8058-FE0ECDA9F625} => pcalua.exe -a H:\MPlayerPortable(programery.pl)\MPlayerPortable(programery.pl).exe -d H:\MPlayerPortable(programery.pl)Task: {A5DF4716-FC08-46A8-AD2E-215CC19BC561} - System32\Tasks\{BEB8B5EF-2AC2-4CA6-82E5-ACFF224645A0} => pcalua.exe -a H:\fma-2.0-stable-setup.exe -d H:\Task: {AB040FC0-A59C-41DD-941E-D490CBF3A0A5} - System32\Tasks\{626FE4CE-7F4E-4C5D-AB36-A349302FD96F} => C:\Riot Games\League of Legends\lol.launcher.exe [2014-04-17] ()Task: {B37B8D11-4308-4100-96EB-57C7FD609C40} - System32\Tasks\Games\UpdateCheck_S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1524Task: {B4371971-1B1F-4BCF-B022-400269C21C24} - System32\Tasks\{731D567B-DDF5-473A-BD78-5F7CE5845F8B} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Desktop\instal\j.c.2.2010.rld\steambackup\steambackup.exeTask: {BAFD1E77-9AB7-45A9-BD20-5722C326E39D} - System32\Tasks\{228DE689-2906-435E-B5B4-8E9698BBD14A} => pcalua.exe -a "C:\Users\magic\Downloads\AdwCleaner_www.INSTALKI.pl (1).exe" -d C:\Users\magic\DownloadsTask: {BB24C2B6-2A48-44AB-8B81-4A7DA07405EF} - System32\Tasks\{51D1ED7F-ACDD-4886-BA71-59E3E8114BBB} => pcalua.exe -a C:\ProgramData\LGMOBILEAX\LGMLauncher.exe -d C:\ProgramData\LGMOBILEAXTask: {BE848987-7B7F-4B13-9B2F-FC32A005F4E4} - System32\Tasks\DMREngine => C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\.\Kernel\DMR\DMREngine.exe [2011-05-20] (CyberLink)Task: {CA3B9EE4-1F70-44F4-A119-96ED1CF5371D} - System32\Tasks\{14AA5547-1593-4C8E-81BC-E3E13D84E5ED} => pcalua.exe -a "C:\Users\magic\Downloads\irfanview_plugins_436_setup (1).exe" -d C:\Users\magic\DownloadsTask: {CBD172B2-00C4-473C-9CAE-56DA92BB8568} - System32\Tasks\{BC1BB489-E832-46B4-9F13-6D59D93C3FAF} => C:\Program Files (x86)\Burrrn\Burrrn.exe [2005-10-19] (Gambit (burrrn@burrrn.net))Task: {D2AD6117-DF78-4210-875F-458C7261CF03} - System32\Tasks\{AD79EA2F-E080-469E-9218-CE77350BAF7B} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\avast_free_antivirus_setup_online.exe -d C:\Users\magic\DownloadsTask: {DB02A8A3-FD86-4D97-A258-48FB679EE1A0} - System32\Tasks\{ADD0CBB0-AB60-4DAC-9497-69F87A60BA2D} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\25.0.1364.152\Installer\setup.exe" -d "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\25.0.1364.152" -c --register-chrome-browser="C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"Task: {DF976769-7811-49FE-937A-1AFCCCF9CA50} - System32\Tasks\{956F671E-2A9E-4B2C-BA72-D16AC582056D} => pcalua.exe -a C:\Windows\TEMP\avast_ash\IrfanView\iview436_setup.exe -d "C:\Program Files\AVAST Software\Avast"Task: {E5D17C33-3711-4999-8363-D69F135D82C5} - System32\Tasks\{9F180B74-CBD2-4AC6-8488-064CD6236D8A} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\iview437_setup.exe -d C:\Users\magic\DownloadsTask: {F3D8B318-4562-45BE-818F-B4878BB70CDD} - System32\Tasks\{348759E0-9D0A-49FF-B566-DE9542CE78AA} => C:\FRST64.exeTask: {F9A5BC34-5CCB-484D-90F6-2811A7317E5A} - \Adobe Flash Player Updater -> Brak pliku Task: {FDCD3AFA-060B-4DDC-AB59-1F54CD86703A} - System32\Tasks\{763B4570-DF7E-4525-B793-6549D7219D76} => C:\Program Files (x86)\Activision\Madagaskar\Game.exe [2005-07-01] ()Task: {FE6659F7-FB76-49DF-AE68-B85D243F6258} - System32\Tasks\{AD07944A-E799-4DA2-B2B2-A22325A0435F} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\burrrn_package.exe -d C:\Users\magic\DownloadsHKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->HKU\S-1-5-19\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->HKU\S-1-5-20\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->HKU\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1000\...\Policies\Explorer: [HideSCAPower] 0GroupPolicyUsers\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1004\User: Ograniczenia CHR HKU\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1000\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia CHR HomePage: Default -> search.mpc.amShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [GDriveSharedOverlay] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D44} => Brak plikuBHO: Brak nazwy -> {82A76710-4F98-4957-92BE-99648A4E2475} -> Brak plikuHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.comHKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.comHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.comHKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.comIE trusted site: HKU\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1000\...\localhost -> localhostIE trusted site: HKU\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1000\...\webcompanion.com -> hxxp://webcompanion.comDeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla\FirefoxDeleteKey: HKCU\Software\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\Google Chrome.3ESBNRG4WIKSH6BYA7CJQ2DWZADeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\services\TuneUp.UtilitiesSvcDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\DAppDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\LogMeIn GUIDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\LogMeIn Hamachi UiDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\NBAgentDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla\FirefoxDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla\FirefoxDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPluginsDeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopesDeleteKey: HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopesDeleteKey: HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopesC:\Program Files\.directoryC:\Program Files\AVASTC:\Program Files\Common Files\AV\avast! AntivirusC:\Program Files (x86)\LavasoftC:\Program Files (x86)\Mozilla FirefoxC:\Program Files (x86)\MPC CleanerC:\ProgramData\PCM.logC:\ProgramData\AVAST SoftwareC:\ProgramData\Kaspersky Lab Setup FilesC:\ProgramData\LavasoftC:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{9AE8BE5A-BA7A-43E8-ABB8-9089AF842B98}C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{F69C656D-D491-41C5-87E5-7F2F5D82D1D9}C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\LavasoftC:\Users\Gość\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\LogMeIn Hamachi.lnkC:\Users\Gość\Desktop\gry\AutoRun.exe — skrót.lnkC:\Users\Gość\Desktop\gry\LogMeIn Hamachi.lnkC:\Users\Gość\Desktop\gry\rzeczy związne z grami\ET — skrót.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pulpit-ania — skrót.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Ad-Aware Antivirus.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\AMR to MP3 Converter.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Ashampoo Burning Studio FREE.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\avast! Free Antivirus.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\LogMeIn Hamachi.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Nokia Suite.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Samsung Kies (Lite).lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Samsung Kies.lnkC:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\*Torrent.lnkC:\Users\magic\AppData\Local\{57BB0BF2-989E-46D5-AF94-1B65C091E4A2}C:\Users\magic\AppData\Local\LogMeIn HamachiC:\Users\magic\AppData\Local\Sunbelt SoftwareC:\Users\magic\AppData\LocalLow\Spyware TerminatorC:\Users\magic\AppData\Roaming\MCorpC:\Users\magic\AppData\Roaming\Opera SoftwareC:\Users\magic\AppData\Roaming\Spyware TerminatorC:\Users\magic\AppData\Roaming\Ultimate Codec PackagesC:\Users\wangzhisongC:\Windows\system32\%LOCALAPPDATA%C:\Windows\system32\Drivers\EsgScanner.sysC:\Windows\system32\Drivers\SBREDrv.sysC:\Windows\SysWOW64\Number of resultsC:\Windows\SysWOW64\rp_rules.datC:\Windows\SysWOW64\rp_stats.datC:\Windows\SysWOW64\ws.dbRemoveDirectory: C:\Users\AniaRemoveDirectory: C:\Users\Ania~pcRemoveDirectory: C:\Users\Gość1RemoveDirectory: C:\Users\TEMPRemoveDirectory: C:\Users\TEMP.pcCMD: netsh advfirewall resetHosts:EmptyTemp:Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.4. Wyczyść Dzienniki systemu: Start > w polu szukania wpisz eventvwr.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator. Rozwiń gałąź Dzienniki systemu Windows i z prawokliku Wyczyść Aplikacja oraz System. Następnie rozwiń Dzienniki aplikacji i usług > Microsoft > Windows > CodeIntegrity > z prawoliku wyczyść Operational. Po czyszczeniu Dzienników zresetuj system, by nagrał nowe błędy.5. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) na następujących ustawieniach: pola Usługi + Sterowniki ODZNACZONE, pole Addition ZAZNACZONE. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
gregmag Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Witaj, Dziękuję bardzo za porady. Od 12 godzin mam włączone AVG PC TuneUp and TuneUp Utilities Remover. Cały czas wyskakuje mi okienko z akceptacją uruchomienia MsiZap.exe, którego ścieżka wygląda tak: C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\MsiZap.exe (nie znalazłem w tym folderze tego programu)Problem w tym, że gdy klikam w uruchom nic się nie dzieje. Okno znika, by po paru sekundach się znów pojawić. Ściągnąłem ze strony Microsoft cały pakiet narzędzi (SDKs), w którym jest między innymi MsiZap.exe, uruchomiłem go - pojawiło się na sekundę okno DOSowe, i nic więcej. Później wkleiłem MsiZap do w/w folderu, potwierdziłem uruchomienie - znów bez efektu, wciąż wyskakuje Nie chcę znów nic namieszać. Proszę o poradę co dalej? Czy ominąć AVG i pójść dalej? Czy wyłączyć AVG, zrestartować komputer i znów spróbować? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Od 12 godzin mam włączone AVG PC TuneUp and TuneUp Utilities Remover. Cały czas wyskakuje mi okienko z akceptacją uruchomienia MsiZap.exe, którego ścieżka wygląda tak: C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\MsiZap.exe (nie znalazłem w tym folderze tego programu) Problem w tym, że gdy klikam w uruchom nic się nie dzieje. Okno znika, by po paru sekundach się znów pojawić. Ponów uruchomienie narzędzia z poziomu Trybu awaryjnego Windows. Odnośnik do komentarza
gregmag Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Ponów uruchomienie narzędzia z poziomu Trybu awaryjnego Windows.Dziękuję, Doszedłem do FRST, dwukrotnie pojawił się komunikat jak w złaczniku https://zapodaj.net/6bfb100532190.jpg.html Po dwukrotnej akceptacji FRST się wyłączył, win7 dał komunikat: Pliki pomagające opisać problem: C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\WERCC05.tmp.WERInternalMetadata.xml C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\WERE6C6.tmp.appcompat.txt C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\WER446.tmp.mdmp Powtórzyłem FRST - to samo Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Na komunikacie obiekt Comodo, ale dodatkowo zielona obwódka wokół okna FRST, co oznacza że FRST działa wirtualnie w piaskownicy Comodo i żadne zmiany się nie wykonają. FRST nie może działać w piaskownicy, bo nic nie wykona. Proszę autoryzuj program w Comodo oraz wyłącz Comodo całkowicie na czas operacji z FRST. Odnośnik do komentarza
gregmag Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udało się Dołączam pliki i dziękuję za pomoc Addition.txt FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się