Skocz do zawartości

Problemy w systemie po usunięciu MPC


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Parę tygodni temu zainfekowałem swój komp niejakim MPC. Walczyłem z nim tydzień. Pomocne okazały się bootowane COMODO RD i KASPERSKY RD. Podczas szukania "lekarstw" na MPC znalazłem Wasze Forum.

 

Po wyleczeniu kompa widzę, że nie wszystko w nim jest jak wcześniej.

Mam problem z wyszukiwaniem plików poleceniem "Wyświetl więcej wyników" - pokazuje się "DOSowe" okno na milisekundę i nic więcej

Nie działa bluetooth - brak możliwości wysyłania/odbierania plików, brak możliwości włączenia funkcji bluetooth

Nie mogę zaktualizować win7 do win10 - ciągłe pobieranie i ciągła aktualizacja

Mam problem z instalacją niektórych programów, a te zainstalowane czasem nie działają.

i inne.

 

FRST zainstalowałem dopiero dziś, wcześniej miałem błąd "18555". Rozwiązanie znalazłem na bleepingcomputer

Programu nie znam, więc nie chcę uruchamiać żadnego trybu naprawy.

Proszę o zdiagnozowanie możliwych przyczyn - mam nadzieję, że wystarczą logi z FRST

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Wbrew pozorom MPC Cleaner było łatwo odinstalować, posługując się plikiem deinstalacji w folderze programu. To było pożądane działanie usuwające gładko usługi i sterowniki programu. Niestety opis wskazuje, że próbowałeś go załatwić w stanie czynnym przy udziale zewnętrznych programów. Notabene, stosowałeś wątpliwe programy typu "Spyware Terminator".

Temat przenoszę do działu Windows. W raportach brak oznak czynnej infekcji. Opisywane problemy nie wyglądają też w ogóle na powiązane ze szkodliwymi programami i MPC Cleaner. To raczej jest skutek Twoich nieumiejętnych napraw, widzę że są naruszone rzeczy, które definitywnie nie są pochodną szkodliwych instalacji, tylko manipulacji ręcznych. Co widać w raportach:

1. Znaki uszkodzenia konta użytkownika oraz błąd Przywracania systemu sugerujący problem z dyskiem. To na razie pomijam, gdyż nie wiadomo czy na pewno pierwszy błąd odnosi się do konta magic. Na dysku widać, że powstawał jakiś folder C:\Users\TEMP i replikaty, ale nagłówek raportu FRST nie wykazuje, by konto magic miało obecnie charakter tymczasowy.

Dziennik Aplikacja:
==================
Error: (05/01/2016 08:17:52 AM) (Source: Microsoft-Windows-User Profiles Service) (EventID: 1542) (User: ZARZĄDZANIE NT)
Description: System Windows nie może załadować pliku rejestru klas.
SZCZEGÓŁY — Nieokreślony błąd.

Dziennik System:
=============
Error: (05/01/2016 08:30:43 AM) (Source: volsnap) (EventID: 14) (User: )
Description: Kopie w tle woluminu C: zostały przerwane z powodu usterki We/Wy w woluminie C:.


2. Naruszone WMI systemowe (nadrzędna zależność dla niektórych funkcji systemu):

==================== Punkty Przywracania systemu =========================

Niepowodzenie przy listowaniu punktów przywracania
Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.

==================== Wadliwe urządzenia w Menedżerze urządzeń =============

Niepowodzenie przy listowaniu urządzeń. Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.


3. Rozwalone niektóre linki symboliczne systemu, dlatego Shortcut jest taki ogromny. Widać otwartą "pętlę" Application Data jak w poniższym przykładzie. Obawiam się, że sam do tego doprowadziłeś próbując usuwać MPC Cleaner - zastosowałeś ręcznie jakiś bardzo niepoprawny reset uprawnień na obiektach które nie powinny być resetowane (naturalna "Odmowa dostępu"). Ta usterka wymaga większego nakładu pracy, dla porównania ten temat: KLIK. Z tego powodu na razie to ominę.

Shortcut: C:\ProgramData\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\MKVToolNix\Documentation\Command line reference\Chinese Simplified\mkvextract CLI reference.lnk -> C:\Program Files (x86)\MKVToolNix\doc\zh_CN\mkvextract.html ()


4. Niepoprawnie odinstalowany AVG TuneUp, po którym zostały czynne różne procesy oraz Debugger filtrujący określone pliki (pliki przestają się uruchomiać w przypadku braku TUAutoReactivator64.exe na dysku):

IFEO\driverbooster.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\googledrivesync.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\picasa3.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\picasaphotoviewer.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\samsung link menu start.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\unins000.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\utorrent.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"


Wstępnie więc spróbuj skorygować powyższe, z wyjątkiem rozwalonych linków symbolicznych (to wymaga więcej czasu), oraz wyczyścić system z odpadków po różnych programach. Na razie nie zadaję żadnej deinstalacji, gdyż jeden z wpisów Debuggera filtruje plik "unins000.exe", czyli określone deinstalatory mogą nie działać.





Działania wstępne:

1. Zastosuj narzędzie AVG PC TuneUp and TuneUp Utilities Remover.

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt]
"DisplayName"="@%Systemroot%\\system32\\wbem\\wmisvc.dll,-205"
"ImagePath"=hex(2):25,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,72,00,6f,00,6f,00,\
74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\
00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\
6b,00,20,00,6e,00,65,00,74,00,73,00,76,00,63,00,73,00,00,00
"Description"="@%Systemroot%\\system32\\wbem\\wmisvc.dll,-204"
"ObjectName"="localSystem"
"ErrorControl"=dword:00000000
"Start"=dword:00000002
"Type"=dword:00000020
"DependOnService"=hex(7):52,00,50,00,43,00,53,00,53,00,00,00,00,00
"ServiceSidType"=dword:00000001
"FailureActions"=hex:80,51,01,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\
00,01,00,00,00,c0,d4,01,00,01,00,00,00,e0,93,04,00,00,00,00,00,00,00,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt\Parameters]
"ServiceDllUnloadOnStop"=dword:00000001
"ServiceDll"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,\
00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,\
77,00,62,00,65,00,6d,00,5c,00,57,00,4d,00,49,00,73,00,76,00,63,00,2e,00,64,\
00,6c,00,6c,00,00,00
"ServiceMain"="ServiceMain"


Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG

Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru. Zresetuj system.

3. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
S3 avchv; system32\DRIVERS\avchv.sys [X]
S3 BT; system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [X]
S3 BTCOM; system32\DRIVERS\btcomport.sys [X]
S3 dgderdrv; System32\drivers\dgderdrv.sys [X]
S3 IvtComBusSrv; System32\Drivers\btcombus.sys [X]
S3 LMIInfo; \??\C:\Program Files (x86)\LogMeIn\x64\RaInfo.sys [X]
S4 LMIRfsClientNP; Brak ImagePath
S3 usbbus; system32\DRIVERS\lgx64bus.sys [X]
S3 UsbDiag; system32\DRIVERS\lgx64diag.sys [X]
S3 USBModem; system32\DRIVERS\lgx64modem.sys [X]
Task: {00C20AA7-7F70-40CB-83FB-C7A54D29BA72} - System32\Tasks\{EDBBD858-3159-440B-B6BE-23BF6A461911} => C:\FRST64.exe
Task: {01B46222-7713-4848-B050-3A6236313543} - System32\Tasks\{A1F06B1A-E3D9-4100-9D43-4DE9B5D9A3AE} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Desktop\pbsetup.exe -d C:\Users\magic\Desktop
Task: {12074A9B-7D25-4DE8-BD50-9F80C198C551} - System32\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\tuscanx.exe
Task: {1EBA1010-ED08-4BBC-B6DE-311F41CE0786} - System32\Tasks\{957612DC-DB3D-4FD4-89DF-FCC8110F2976} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\irfanview_plugins_436_setup.exe -d C:\Users\magic\Downloads
Task: {275F4128-0F95-4E2A-9D31-9538DA5108D3} - System32\Tasks\{C077FCC1-C6BA-4236-B483-5BC500EA5EC5} => pcalua.exe -a E:\Setup.EXE -d E:\
Task: {364E69BF-911A-44CD-AE37-8A116239308B} - System32\Tasks\AVAST Software\Avast settings backup => C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus\backup.exe [2016-02-17] (AVAST Software)
Task: {486FAF54-EA4E-4B5B-B0F4-642BC48944F5} - System32\Tasks\{6EB28146-E47E-4D9B-A782-9AD81BBE560D} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Desktop\pobór\GTA_Vice_City_-_spolszczenie\GTA_Vice_City_-_spolszczenie\Kopia\Vice.exe -d C:\Users\magic\Desktop\pobór\GTA_Vice_City_-_spolszczenie\GTA_Vice_City_-_spolszczenie\Kopia
Task: {49783F7B-3DD5-496C-8757-CA3556759248} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. -> Brak pliku Task: {522E0727-578C-4F61-8891-E082E15F59AB} - System32\Tasks\Ad-Aware Update (Weekly) => C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\Ad-AwareAdmin.exe
Task: {52657C85-BADE-4673-AD57-27C06F0D5191} - System32\Tasks\{5497C09E-A5ED-435C-A6F2-B0F68B81403C} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.13.80.101/pl/abandoninstall?page=tsBing
Task: {542600E3-0B17-447E-B5BC-65F2080D5BDF} - System32\Tasks\{DC7726CE-20BA-404A-8E20-53514C51FA44} => C:\Users\magic\Downloads\setup_Exiso_GUI_US.exe
Task: {55A995CB-5622-4245-A2A5-6A89BF76734C} - System32\Tasks\{4B5F7559-6747-4B9D-8B9F-6508CDCEA471} => pcalua.exe -a "C:\z rapid\Crysis_2-FLT\AutoRun.exe" -d "C:\z rapid\Crysis_2-FLT"
Task: {5EFC9DA5-08CC-42EF-BF01-BD86F3F027BB} - System32\Tasks\{D7B87AD7-0283-4FB0-AB6A-6CC3162D4399} => C:\FRST64.exe
Task: {6D22A0FD-7600-4274-BF99-EA231E0ED9AD} - System32\Tasks\{F45D46BF-DC2C-48CD-A966-D3A3501C2A79} => C:\Program Files (x86)\AVG\Framework\Common\avguix.exe [2016-04-14] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
Task: {884CEF7D-AB54-4F59-8DA2-43AF30A378BC} - System32\Tasks\{8E8A03AE-0B33-404A-A2D9-91237398A055} => pcalua.exe -a "C:\Users\magic\Downloads\avast_free_antivirus_setup_online (1).exe" -d C:\Users\magic\Downloads
Task: {88FE7816-ECDE-4AEF-A082-CA6C7C3511C8} - System32\Tasks\{54F8B335-3DB7-4152-A6CE-6C7B982EA979} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\FreeRapid-0.86u1\FreeRapid-0.86u1\frd.exe -d C:\Users\magic\Downloads\FreeRapid-0.86u1\FreeRapid-0.86u1
Task: {8A71CC34-C857-4D57-BE48-6C85507142B9} - System32\Tasks\{98DBCFA9-57A5-4BAD-AB47-246BA316530B} => pcalua.exe -a "C:\Users\magic\Downloads\Demolition Racer (FULL)\SETUP.EXE" -d "C:\Users\magic\Downloads\Demolition Racer (FULL)"
Task: {9C462641-7D33-4ED4-9185-6EDE8BD7D12D} - System32\Tasks\{C24EBFD3-98E0-4546-B3EE-D8294A311E55} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.1.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
Task: {9D99512A-563E-4B34-98AC-F90C52F7F113} - System32\Tasks\{FC4B5C18-8F4E-4EE7-8058-FE0ECDA9F625} => pcalua.exe -a H:\MPlayerPortable(programery.pl)\MPlayerPortable(programery.pl).exe -d H:\MPlayerPortable(programery.pl)
Task: {A5DF4716-FC08-46A8-AD2E-215CC19BC561} - System32\Tasks\{BEB8B5EF-2AC2-4CA6-82E5-ACFF224645A0} => pcalua.exe -a H:\fma-2.0-stable-setup.exe -d H:\
Task: {AB040FC0-A59C-41DD-941E-D490CBF3A0A5} - System32\Tasks\{626FE4CE-7F4E-4C5D-AB36-A349302FD96F} => C:\Riot Games\League of Legends\lol.launcher.exe [2014-04-17] ()
Task: {B37B8D11-4308-4100-96EB-57C7FD609C40} - System32\Tasks\Games\UpdateCheck_S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1524
Task: {B4371971-1B1F-4BCF-B022-400269C21C24} - System32\Tasks\{731D567B-DDF5-473A-BD78-5F7CE5845F8B} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Desktop\instal\j.c.2.2010.rld\steambackup\steambackup.exe
Task: {BAFD1E77-9AB7-45A9-BD20-5722C326E39D} - System32\Tasks\{228DE689-2906-435E-B5B4-8E9698BBD14A} => pcalua.exe -a "C:\Users\magic\Downloads\AdwCleaner_www.INSTALKI.pl (1).exe" -d C:\Users\magic\Downloads
Task: {BB24C2B6-2A48-44AB-8B81-4A7DA07405EF} - System32\Tasks\{51D1ED7F-ACDD-4886-BA71-59E3E8114BBB} => pcalua.exe -a C:\ProgramData\LGMOBILEAX\LGMLauncher.exe -d C:\ProgramData\LGMOBILEAX
Task: {BE848987-7B7F-4B13-9B2F-FC32A005F4E4} - System32\Tasks\DMREngine => C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\.\Kernel\DMR\DMREngine.exe [2011-05-20] (CyberLink)
Task: {CA3B9EE4-1F70-44F4-A119-96ED1CF5371D} - System32\Tasks\{14AA5547-1593-4C8E-81BC-E3E13D84E5ED} => pcalua.exe -a "C:\Users\magic\Downloads\irfanview_plugins_436_setup (1).exe" -d C:\Users\magic\Downloads
Task: {CBD172B2-00C4-473C-9CAE-56DA92BB8568} - System32\Tasks\{BC1BB489-E832-46B4-9F13-6D59D93C3FAF} => C:\Program Files (x86)\Burrrn\Burrrn.exe [2005-10-19] (Gambit (burrrn@burrrn.net))
Task: {D2AD6117-DF78-4210-875F-458C7261CF03} - System32\Tasks\{AD79EA2F-E080-469E-9218-CE77350BAF7B} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\avast_free_antivirus_setup_online.exe -d C:\Users\magic\Downloads
Task: {DB02A8A3-FD86-4D97-A258-48FB679EE1A0} - System32\Tasks\{ADD0CBB0-AB60-4DAC-9497-69F87A60BA2D} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\25.0.1364.152\Installer\setup.exe" -d "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\25.0.1364.152" -c --register-chrome-browser="C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"
Task: {DF976769-7811-49FE-937A-1AFCCCF9CA50} - System32\Tasks\{956F671E-2A9E-4B2C-BA72-D16AC582056D} => pcalua.exe -a C:\Windows\TEMP\avast_ash\IrfanView\iview436_setup.exe -d "C:\Program Files\AVAST Software\Avast"
Task: {E5D17C33-3711-4999-8363-D69F135D82C5} - System32\Tasks\{9F180B74-CBD2-4AC6-8488-064CD6236D8A} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\iview437_setup.exe -d C:\Users\magic\Downloads
Task: {F3D8B318-4562-45BE-818F-B4878BB70CDD} - System32\Tasks\{348759E0-9D0A-49FF-B566-DE9542CE78AA} => C:\FRST64.exe
Task: {F9A5BC34-5CCB-484D-90F6-2811A7317E5A} - \Adobe Flash Player Updater -> Brak pliku Task: {FDCD3AFA-060B-4DDC-AB59-1F54CD86703A} - System32\Tasks\{763B4570-DF7E-4525-B793-6549D7219D76} => C:\Program Files (x86)\Activision\Madagaskar\Game.exe [2005-07-01] ()
Task: {FE6659F7-FB76-49DF-AE68-B85D243F6258} - System32\Tasks\{AD07944A-E799-4DA2-B2B2-A22325A0435F} => pcalua.exe -a C:\Users\magic\Downloads\burrrn_package.exe -d C:\Users\magic\Downloads
HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->
HKU\S-1-5-19\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->
HKU\S-1-5-20\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->
HKU\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1000\...\Policies\Explorer: [HideSCAPower] 0
GroupPolicyUsers\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1004\User: Ograniczenia CHR HKU\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1000\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia CHR HomePage: Default -> search.mpc.am
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [GDriveSharedOverlay] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D44} => Brak pliku
BHO: Brak nazwy -> {82A76710-4F98-4957-92BE-99648A4E2475} -> Brak pliku
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.com
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.com
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.com
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.com
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1000\...\localhost -> localhost
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-2171826380-3074024756-2947034106-1000\...\webcompanion.com -> hxxp://webcompanion.com
DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla\Firefox
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\Google Chrome.3ESBNRG4WIKSH6BYA7CJQ2DWZA
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\services\TuneUp.UtilitiesSvc
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\DApp
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\LogMeIn GUI
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\LogMeIn Hamachi Ui
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\NBAgent
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Firefox
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla\Firefox
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
DeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
DeleteKey: HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
DeleteKey: HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
C:\Program Files\.directory
C:\Program Files\AVAST
C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus
C:\Program Files (x86)\Lavasoft
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
C:\Program Files (x86)\MPC Cleaner
C:\ProgramData\PCM.log
C:\ProgramData\AVAST Software
C:\ProgramData\Kaspersky Lab Setup Files
C:\ProgramData\Lavasoft
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{9AE8BE5A-BA7A-43E8-ABB8-9089AF842B98}
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{F69C656D-D491-41C5-87E5-7F2F5D82D1D9}
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Lavasoft
C:\Users\Gość\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\LogMeIn Hamachi.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\gry\AutoRun.exe — skrót.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\gry\LogMeIn Hamachi.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\gry\rzeczy związne z grami\ET — skrót.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pulpit-ania — skrót.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Ad-Aware Antivirus.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\AMR to MP3 Converter.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Ashampoo Burning Studio FREE.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\avast! Free Antivirus.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\LogMeIn Hamachi.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Nokia Suite.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Samsung Kies (Lite).lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\Samsung Kies.lnk
C:\Users\Gość\Desktop\Różne\Pliki\*Torrent.lnk
C:\Users\magic\AppData\Local\{57BB0BF2-989E-46D5-AF94-1B65C091E4A2}
C:\Users\magic\AppData\Local\LogMeIn Hamachi
C:\Users\magic\AppData\Local\Sunbelt Software
C:\Users\magic\AppData\LocalLow\Spyware Terminator
C:\Users\magic\AppData\Roaming\MCorp
C:\Users\magic\AppData\Roaming\Opera Software
C:\Users\magic\AppData\Roaming\Spyware Terminator
C:\Users\magic\AppData\Roaming\Ultimate Codec Packages
C:\Users\wangzhisong
C:\Windows\system32\%LOCALAPPDATA%
C:\Windows\system32\Drivers\EsgScanner.sys
C:\Windows\system32\Drivers\SBREDrv.sys
C:\Windows\SysWOW64\Number of results
C:\Windows\SysWOW64\rp_rules.dat
C:\Windows\SysWOW64\rp_stats.dat
C:\Windows\SysWOW64\ws.db
RemoveDirectory: C:\Users\Ania
RemoveDirectory: C:\Users\Ania~pc
RemoveDirectory: C:\Users\Gość1
RemoveDirectory: C:\Users\TEMP
RemoveDirectory: C:\Users\TEMP.pc
CMD: netsh advfirewall reset
Hosts:
EmptyTemp:


Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.


Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

4. Wyczyść Dzienniki systemu: Start > w polu szukania wpisz eventvwr.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator. Rozwiń gałąź Dzienniki systemu Windows i z prawokliku Wyczyść Aplikacja oraz System. Następnie rozwiń Dzienniki aplikacji i usług > Microsoft > Windows > CodeIntegrity > z prawoliku wyczyść Operational. Po czyszczeniu Dzienników zresetuj system, by nagrał nowe błędy.

5. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) na następujących ustawieniach: pola Usługi + Sterowniki ODZNACZONE, pole Addition ZAZNACZONE. Dołącz też plik fixlog.txt.
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Witaj,

 

Dziękuję bardzo za porady.

Od 12 godzin mam włączone AVG PC TuneUp and TuneUp Utilities Remover. Cały czas wyskakuje mi okienko z akceptacją uruchomienia MsiZap.exe, którego ścieżka wygląda tak: C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\MsiZap.exe (nie znalazłem w tym folderze tego programu)
Problem w tym, że gdy klikam w uruchom nic się nie dzieje. Okno znika, by po paru sekundach się znów pojawić.

Ściągnąłem ze strony Microsoft cały pakiet narzędzi (SDKs), w którym jest między innymi MsiZap.exe, uruchomiłem go - pojawiło się na sekundę okno DOSowe, i nic więcej.

Później wkleiłem MsiZap do w/w folderu, potwierdziłem uruchomienie - znów bez efektu, wciąż wyskakuje

Nie chcę znów nic namieszać.

Proszę o poradę co dalej?

Czy ominąć AVG i pójść dalej?

Czy wyłączyć AVG, zrestartować komputer i znów spróbować?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Od 12 godzin mam włączone AVG PC TuneUp and TuneUp Utilities Remover. Cały czas wyskakuje mi okienko z akceptacją uruchomienia MsiZap.exe, którego ścieżka wygląda tak: C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\MsiZap.exe (nie znalazłem w tym folderze tego programu)

Problem w tym, że gdy klikam w uruchom nic się nie dzieje. Okno znika, by po paru sekundach się znów pojawić.

 

 

Ponów uruchomienie narzędzia z poziomu Trybu awaryjnego Windows.

Odnośnik do komentarza

Ponów uruchomienie narzędzia z poziomu Trybu awaryjnego Windows.

Dziękuję,

 

Doszedłem do FRST, dwukrotnie pojawił się komunikat jak w złaczniku https://zapodaj.net/6bfb100532190.jpg.html

Po dwukrotnej akceptacji FRST się wyłączył, win7 dał komunikat:

Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\WERCC05.tmp.WERInternalMetadata.xml

  C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\WERE6C6.tmp.appcompat.txt

  C:\Users\magic\AppData\Local\Temp\WER446.tmp.mdmp

 

Powtórzyłem FRST - to samo

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...