followtherabbin Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Witam, mam problem z połączeniem sieci, a właściwie z przerywaniem jego połączenia. Posiadam laptopa Lenovo G580 i w nim karte sieciową broadcom 802.11n. Problem nie pojawiał się do momentu, kiedy miałem windows 8. Przy windowsie 8.1 zaczęły się schody, obecnie mam windowsa 10. Mianowicie: łącze się z siecią wifi i wszystko jest ok do pewnego momentu. Co jakiś nieokreślony czas pojawia się ograniczone połączenie (żółty trójkącik na ikonce zasięgu) i po prostu tracę połączenie. Inne urządzenia nie mają problemu z połączeniem, więc wykluczam wine routera. W dodatku nie tylko z tą siecią jest problem, ale z inną jest to samo(tylko na jednym, wcześniej wspomnianym laptopie). Sterownik mam aktualny, ale według mnie jest on po prostu przestarzały i innego, działającego pod nowsze systemy broadcom nie wypuścił. Nie chcę wracać do windowsa 8, więc piszę z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Czy może zewnętrzna karta sieciowa rozwiąże mój problem? A może wystarczy coś pogrzebać w ustawieniach? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Spotkałem się kilka krotnie z tym problem na win8.1 i tylko na chipsecie broadcoma. Dopiero patch czy update sterowników spowodował poprawę. Niemniej info, które podałeś to za mało. Podaj model lapka i logi z FRST. Dorzuć wersje sterownika od sieciowki Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Jestem średnio obeznany, wiec musisz mnie za rączke z tymi logami prowadzic.Laptop to lenovo G580Wersja sterownika: 6.30.223.256 z 02.06.2013r. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-og%C3%B3lne-raporty-systemowe/?do=findComment&comment=160527 Zerknę czy jest nowszy sterownik. Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 FRST: http://wklej.org/id/2367392/ Addition: http://wklej.org/id/2367394/ Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Korzystaleś z opcji: Wyszukaj automatycznie zaaktualizowanie oprogramowanie sterownika? Wiele osób rozwiązało w ten sposób problem. Ty masz w środku - bcm94313hmg2l.? Jeśli nie wiesz, pokaż log z HWInfo. Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Nie wiem, czy to wystarczy, ale wklejam screena z hwinfo. Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 I jak? Jakieś pomysły? Dodam, że jeżeli jestem na internecie z telefonu (hotspot ze smartfona) to jest o niebo lepiej niż jak łącze się z routerami. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Odpowiedziałeś na pytanie? Załączyłeś log? Report > Create > Ok. Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Tak, korzystałem z opcji wyszukaj automatycznie zaaktualizowanie oprogramowanie sterownika i dostaje komunikat, że mój sterownik jest aktualny. O ten log chodzi? http://przeklej.org/file/liz95o/aaa.LOG Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 4 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Widzę, że masz stary bios, w tych lapkach też było sporo błędów związanych ze starym biosem - zaaktualizuj go. Masz 3 wersje do tyłu... http://support.lenovo.com/pl/pl/products/laptops-and-netbooks/lenovo-g-series-laptops/lenovo-g580-notebook?tabName=Downloads&linkTrack=Mast:SubNav:Support:Drivers%20and%20Software|Drivers%20and%20Software&beta=false Musisz wybrać BIOS. Dla Ciebie jest ten dla windows 8. Daj znać jak to zrobisz. Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Zaktualizowałem tego Biosa, ale najnowsza wersja jest także z 2013r. Przetestowałem i nadal to samo... Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Spróbujmy zatem jeszcze skorzystać z aplikacji producenta: https://support.lenovo.com/pl/pl/documents/ht003029 Może ona znajdzie jakieś aktualizacje albo coś czego nie ma, a być powinno. Jest pewne wąskie grono lapków, np. np270e5e, do którego najnowszy bios to PO8RBD, a po wpisaniu nazwy w google nic, pustka. do pobrania przez Samsung Update... póki co nic innego mi nie przychodzi do głowy, ale poczytam jeszcze na ten temat. Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Niestety, ten program pokazuje mi tylko, że mogę zaktualizować "solution center". Nic to nie daje... Możesz mi powiedzieć, czy jeżeli kupie karte sieciową na usb to może mi to pomóc? Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 To na pewno pomoże tylko... tylko, że nie lubię dawać takich porad - na zasadzie: wydaj pieniądze. Szkoda, że nie mam takiego lapka na stanie żeby coś pokombinować... ale przez weekend rozszerzę risercz. Odnośnik do komentarza
Muszkers Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 a jaki masz komunikat jak dajesz rozwiąż problem? Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 "Nie można zidentyfikować problemu w ramach rozwiązywania problemu". Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Temat trochę umarł, ale chciałem dać znać, że na dniach zmieniam dostawce internetu z jakiegoś prywaciaka na orange i dostałem od nich nowy router. Mam nadzieję, że to mogła to być wina routera, lub jego ustawień. Dam znać jak będzie na nowym dostawcy i jego routerze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
followtherabbin Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 No i niestety, internet z orange jest bardzo dobry, ale niestety dalej mi przerywa. Po prostu nowy windows nie przewidział starszych kart sieciowych... Jak kupie zewnętrzną to powinno pomóc? Może ktoś jakąś polecić?Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 3 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 To nie jest wina windowsa tylko sterowników. Tak, już o to pytałeś ze dwa razy. Zmiana urządzenia całkowicie rozwiąże problem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się