joann88 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Witam. Po próbie wejścia na niektóre strony pojawia się komunikat witryna jest nieosiągalna. Po diagnostyce informacja Konfiguracja urządzenia lub zasobu nie umożliwia akceptowania połączeń przy użyciu portu Usługa World Wide (HTTP) Dwa dni wcześniej usuwałam piesearch, na chwilę obecną mam jeszcze problem z reklamami BestDeals Załączam wyniki skanu programem FRST Proszę o pomoc Pozdrawiam Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Liczne problemy infekcyjne w systemie: - Infekcja DNS Unlocker (zadanie PowerShell w Harmonogramie i zmodyfikowane masowo serwery DNS przekierowujące na izraelskie IP) - Uruchomiony fałszywy klon Google Chrome jIxmRfR ze zintegrowanym adware, ustawiony jako domyślna przeglądarka, który podmienił wszystkie skróty Google Chrome. Przypuszczalnie wydaje Ci się, że uruchomiłaś Google Chrome, a to podróbka. - Problem pieserch także nie rozwiązany (zmodyfikowane skróty przeglądarek i preferencje Firefox). Akcje do wykonania: 1. Odinstaluj stare niebezpieczne wersje: Adobe AIR, Apple Application Support, Apple Software Update, Java 8 Update 40, Gadu-Gadu 10, Opera 10.50, QuickTime. Tak, cały majdan Quicktime, ponieważ ostatnio wykryto poważną lukę w programie, Apple się wypięło i usuwa wsparcie dla Windows, zalecana kompletna deinstalacja. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: S2 DeskTop_F; C:\ProgramData\desktopfind\desktop244.exe [236728 2016-03-16] (DeskTopService) R2 jIxmRfR_protect; C:\ProgramData\jIxmRfR\protect\protect.exe [303016 2016-04-21] () S2 jIxmRfR_update; C:\Program Files (x86)\jIxmRfR\jIxmRfR\bin\jIxmRfR_server.exe [473000 2016-04-21] () Task: {2D111878-3D8C-419B-ADDE-2C07AD40D75B} - System32\Tasks\jIxmRfRBrowserUpdateCore => C:\Program Files (x86)\jIxmRfR\jIxmRfR\bin\jIxmRfR_server.exe [2016-04-21] () Task: {2D3FB577-46E9-4516-9F40-65F56CC11E63} - System32\Tasks\Browser Updater Task(Core) => C:\Program Files (x86)\QQBrowser\Update\CE27B5CEDB198923421F52D8D274356E\Update\BrowserUpdate.exe [2016-04-08] (Tencent) Task: {2E125864-79D1-4527-ABE8-403129516330} - System32\Tasks\{163E9032-7509-4DB5-9B49-2C9F925F1F05} => pcalua.exe -a C:\Users\OEM\Downloads\chromeinstall-7u67.exe -d C:\Users\OEM\Downloads Task: {329BC00C-CC95-40D7-ABB0-AA6DDBFEA258} - System32\Tasks\{B09836DB-37DC-4E1A-8ADC-0823D06892C0} => C:\Program Files (x86)\Camy II v2.3\Camy2.exe Task: {4510E2CF-C195-4129-91E3-2BA3136E3D30} - System32\Tasks\{50319244-F92C-4AF6-BADA-4AF495E42C1C} => C:\Program Files (x86)\Camy II v2.3\Camy2.exe Task: {51850AE3-AD21-433A-BE99-DDAE9893375F} - System32\Tasks\{0C0B7A47-7A0B-0E7F-7E11-0D7A0508110D} => powershell.exe -nologo -executionpolicy bypass -noninteractive -windowstyle hidden -EncodedCommand JABFAHIAcgBvAHIAQQBjAHQAaQBvAG4AUAByAGUAZgBlAHIAZQBuAGMAZQA9ACIAcwB0AG8AcAAiADsAJABzAGMAPQAiAFMAaQBsAGUAbgB0AGwAeQBDAG8AbgB0AGkAbgB1AGUAIgA7ACQAVwBhAHIAbgBpAG4AZwBQAHIAZQBmAGUAcgBlAG4AYwBlAD0AJABzAGMAOwAkAFAAcgBvAGcA (dane wartości zawierają 9448 znaków więcej). Task: {7D5718D0-2CF9-43F4-83AC-8272570ABDCB} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater – Install HPSA Logon Task => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\Modules\HPSSFUpdater.exe Task: {7D9F93C0-67D4-4D00-A2CF-0AB69B7B7076} - System32\Tasks\{2E97FE42-6004-45C2-BEFB-A603AE56EA6B} => C:\Program Files (x86)\Camy II v2.3\Camy2.exe Task: {8DC7FCD3-28D4-4244-B2C0-C74C781B447A} - System32\Tasks\jIxmRfRBrowserUpdateUA => C:\Program Files (x86)\jIxmRfR\jIxmRfR\bin\jIxmRfR_server.exe [2016-04-21] () Task: {A447D529-E569-4BD9-8483-4ECA5FCA3A52} - System32\Tasks\WinTaske => C:\Program Files (x86)\WinTaske\WinTaske\WinTaske.exe [2016-02-03] () Task: {B72FD7B7-0FE1-45BE-ADD5-DBE410A14A33} - System32\Tasks\jIxmRfRCheckTask => C:\Program Files (x86)\jIxmRfR\jIxmRfR\bin\jIxmRfR_server.exe [2016-04-21] () Task: {F95473AA-C127-4614-8397-FC0CFA50B19C} - System32\Tasks\{9A821CF0-9181-49A8-B0EC-2ABE2EBE8768} => C:\Program Files (x86)\Camy II v2.3\Camy2.exe HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000\...\Run: [GoogleChromeAutoLaunch_344DDB7B60937B1E369F7AD19F7CD062] => C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe [874648 2016-04-06] (Google Inc.) HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000\...\Run: [793893109BBBD53AF57A2AEA9CEEF7B06516C20F._service_run] => C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe [874648 2016-04-06] (Google Inc.) ShortcutWithArgument: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.piesearch.com/?uid=80fdcc12-18c0-4026-af5f-eb5f0a08f5cd ShortcutWithArgument: C:\Users\OEM\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.piesearch.com/?uid=80fdcc12-18c0-4026-af5f-eb5f0a08f5cd ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\Avast SafeZone Browser.lnk -> C:\Program Files\AVAST Software\SZBrowser\launcher.exe (Avast Software) -> hxxp://www.piesearch.com/?uid=80fdcc12-18c0-4026-af5f-eb5f0a08f5cd ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.piesearch.com/?uid=80fdcc12-18c0-4026-af5f-eb5f0a08f5cd HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://search.us.com/?guid={B498C0B8-DB67-494B-A93F-6983C5C64445} HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://search.us.com/?guid={B498C0B8-DB67-494B-A93F-6983C5C64445} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000 -> {6C0B584D-6935-4C23-84CA-9371887E42F5} URL = hxxp://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=tightropetb&type=11433 SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000 -> {D8DEF47E-1B7D-48B0-986F-3FEE2334582A} URL = hxxp://search.us.com/serp?guid={B498C0B8-DB67-494B-A93F-6983C5C64445}&k={searchTerms} StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe hxxp://www.piesearch.com/?uid=80fdcc12-18c0-4026-af5f-eb5f0a08f5cd StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe hxxp://www.piesearch.com/?uid=80fdcc12-18c0-4026-af5f-eb5f0a08f5cd StartMenuInternet: Google Chrome - C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe hxxp://www.piesearch.com/?uid=80fdcc12-18c0-4026-af5f-eb5f0a08f5cd CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dkmjljdbbgogihjcapfhgkonfmccbffp] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [sp@avast.com] - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF Tcpip\Parameters: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 Tcpip\..\Interfaces\{9506D651-7D0D-4122-8524-9FD5F47614CD}: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 Tcpip\..\Interfaces\{ADF0E688-D307-4D46-9A33-584F845183CD}: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 Tcpip\..\Interfaces\{DC85143D-8AE0-4F46-9CC2-2DC2B61D52D0}: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 DeleteKey: HKCU\Software\1Q1F1S1C1P1E1C1F1N1C1T1H2UtF1E1I DeleteKey: HKCU\Software\dobreprogramy DeleteKey: HKCU\Software\Classes\jIxmRfRHTM DeleteKey: HKCU\Software\Clients\StartMenuInternet\jIxmRfRHTM DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\Opera DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\jIxmRfR DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla\Thunderbird Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ApplicationAssociationToasts /v jIxmRfRHTM_.html /f Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ApplicationAssociationToasts /v jIxmRfRHTM_.xht /f Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ApplicationAssociationToasts /v jIxmRfRHTM_https /f Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ApplicationAssociationToasts /v jIxmRfRHTM_http /f Reg: reg delete HKCU\Software\RegisteredApplications /v jIxmRfRHTM /f Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Store" /v "C:\Program Files (x86)\jIxmRfR\jIxmRfR\chrome.exe" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Store" /v "C:\Program Files (x86)\jIxmRfR\jIxmRfR\bin\jIxmRfR_server.exe" /f C:\Program Files (x86)\jIxmRfR C:\Program Files (x86)\QQBrowser C:\Program Files (x86)\SearchesToYesbnd C:\Program Files (x86)\WinTaske C:\Program Files (x86)\WinZipper C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\plugins C:\ProgramData\desktopfind C:\ProgramData\jIxmRfR C:\ProgramData\XwinpX C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\TopWare Interactive C:\Users\OEM\AppData\Local\jIxmRfR C:\Users\OEM\AppData\Roaming\Drimar C:\Users\OEM\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DAEMON Tools Lite.lnk C:\Users\OEM\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome.lnk C:\Users\OEM\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Google Chrome.lnk C:\Users\OEM\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Google Chrome (2).lnk C:\Users\OEM\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\StartMenu\Google Chrome.lnk C:\Users\OEM\Desktop\Pressure.lnk C:\Users\Public\Desktop\Google Chrome.lnk C:\Windows\system32\log C:\Windows\SysWOW64\pl.html CMD: ipconfig /flushdns CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Wyczyść przeglądarki z adware: Firefox: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK. Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść całą historię przeglądania. Google Chrome: Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko z wyjątkiem Google. Ręcznie zrób skróty przeglądarki na Pulpicie / Pasku zadań i w Menu Start. Wybraną przeglądarkę ustaw jako domyślną, by przebiła ustawienia fałszywego klona. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie z zaznaczonym polem Addition. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
joann88 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Witam. Wykonałam wszystkie punkty. Nadal nie moge połączyć się ze stroną Na mozilli - Nie udało się nawiązać połączenia Na chromie - ta witryna jest nieosiągalna serwer odrzucił połączenie Skany w załączniku Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 O jakie konkretnie strony chodzi, może z prefiksami https? I czy to na pewno wynik infekcji? W systemie działa też pakiet Avast Internet Security z firewallem i osłoną web, co także może mieć coś do rzeczy. W Dzienniku zdarzeń jest nawet błąd ładowania jednego ze składników: Dziennik System: ============= Error: (04/26/2016 07:06:39 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7026) (User: ) Description: Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego: aswNetSec vs. S1 aswNetSec; C:\Windows\system32\drivers\aswNetSec.sys [552880 2016-02-24] (AVAST Software) Prawie wszystko wykonane. Kolejna porcja zadań: 1. Na próbę odinstaluj Avast Internet Security i zresetuj system, by sprawdzić czy to ma związek z problemem stron. Potem go ewentualnie zainstalujesz ponownie. 2. Odinstaluj stary sterownik SPTD pozostawiony po deinstalacji DAEMON Tools posługując się narzędziem SPTDinst. 3. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {7523F310-F624-4DC8-A9B3-738902BED371} - \jIxmRfRCheckTask -> Brak pliku Task: {75A31E1F-80AE-414C-ABF3-3EC50865E12A} - \jIxmRfRBrowserUpdateUA -> Brak pliku Task: {F69E5E56-7F72-4A5C-9060-210818F33239} - \jIxmRfRBrowserUpdateCore -> Brak pliku RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\Adobe RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\Opera RemoveDirectory: C:\ProgramData\Adobe CMD: del /q C:\Users\OEM\AppData\Local\{AEFCAA06-3105-4DA4-B367-6D50F50C322B} Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Tym razem nie będzie restartu. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. 4. Uruchom FRST, w polu Szukaj wklej: jIxmRfR Klik w Szukaj w rejestrze i przedstaw wynikoy log. Odnośnik do komentarza
joann88 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Wszystko zrobione Wyniki w załączniku. Czy mogę już zainstalować na powrót Avasta? Czy przez obecność tych wszystkich dziwnych rzeczy moje konto bankowe na które się logowałam jest jakoś zagrożone? Fixlog.txt Search.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Czy mogę już zainstalować na powrót Avasta? Czyli mam rozumieć, że problem z nieładowaniem stron ustąpił po jego deinstalacji? Avasta przywrócisz po ukończeniu czyszczenia systemu z adware, bo tu jeszcze sporo przed nami. Czy przez obecność tych wszystkich dziwnych rzeczy moje konto bankowe na które się logowałam jest jakoś zagrożone? Nie sądzę, aczkolwiek po ukończeniu czyszczenia dla świętego spokoju możesz zmienić login do banku. Kolejna porcja czynności: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Classes\jIxmRfRHTM DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\jIxmRfR DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\jIxmRfR_server_RASAPI32 DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\jIxmRfR_server_RASMANCS DeleteKey: HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000\Software\jIxmRfR DeleteKey: HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\8011fc28_0 Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\RegisteredApplications /v jIxmRfR /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-21-1141579635-3649818015-3828442440-1000\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache" /v "C:\Program Files (x86)\jIxmRfR\jIxmRfR\chrome.exe" /f Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Tym razem nie będzie restartu. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. 2. Uruchom AdwCleaner. Wybierz opcję Skanuj i dostarcz log wynikowy z folderu C:\AdwCleaner. Odnośnik do komentarza
joann88 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 zrobione Miałam problem z wejściem na stronę torrenty.org, ale ponoć jest jakiś problem z serwerem Fixlog.txt AdwCleanerS1.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Fix FRST pomyślnie wykonany. AdwCleaner znalazł dużo resztek adware. Uruchom go ponownie, tym razem wybierz po kolei opcje Skanuj + Usuń i dostarcz wynikowy log z czyszczenia. Gdy go potwierdzę, zadam kolejny skan innym narzędziem. Odnośnik do komentarza
joann88 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 zrobione AdwCleanerC1.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Odinstaluj AdwCleaner posługując się przyciskiem w głównym oknie. Następnie zrób skan za pomocą Hitman Pro i dostarcz wynikowy log. Odnośnik do komentarza
joann88 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 mam nadzieje że dobrze zmieniłam rozszerzenie HitmanPro_20160427_2139.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 1. Jedyny wynik do zignorowania to "podejrzany plik", to jest fałszywy alarm na pliku FRST. Reszta wyników do usunięcia za pomocą Hitman. 2. Na wszelki wypadek jeszcze, przed instalacją Avast, zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), włącznie z Addition, by potwierdzić czy nie zostały jakieś szczątki z poprzedniej instalacji Avast. Odnośnik do komentarza
joann88 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Wykonane Czy już jest w porządku? FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Jeszcze drobne korekty na odpadki po Avast: 1. W Google Chrome odinstaluj rozszerzenie Avast Online Security. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {0BC0C6E7-54FC-4D09-A422-C6E1AB297E2D} - System32\Tasks\AVAST Software\Avast settings backup => C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus\backup.exe [2016-03-05] (AVAST Software) ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku S4 sptd; System32\Drivers\sptd.sys [X] RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\avast! sandbox RemoveDirectory: C:\ProgramData\AVAST Software RemoveDirectory: C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
joann88 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Jak wchodzę w rozszerzenia w Chrome to mam tylko: - arkusze google -dokumenty google -dokumenty google offline - prezentacja google Gdzie szukać tego rozszerzenia Avasta? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Skoro go nie widać, to może folder na dysku jest odpadkiem. Do powyższego skryptu FRST doklej jeszcze te dwie linie: RemoveDirectory: C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki RemoveDirectory: C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 1\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki Odnośnik do komentarza
joann88 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 już Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Kończymy: 1. Zastosuj narzędzie DelFix. Hitman Pro zaś możesz odinstalować lub zostawić sobie do skanów na żądanie w przyszłości. 2. Wykonaj pełną aktualizację systemu z Windows Update. Obecnie stan fatalny - brak SP1, IE11 i reszty łat. Do instalacji będzie kilkaset łat. 3. Po ukończeniu aktualizacji przywróć Avast. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi